Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä ammatteja ette arvosta?

Vierailija
02.07.2020 |

Aloitan omalta osaltani: ulosottomies (tai nainen)

Luulin aiemmin, että kyseessä on normi, valtion maksama virkamiespesti. Sitten selvisi, että noin kolmannes ulosottomiehen palkasta koostuu provisioista, jotka määräytyvät velalliselta perityn summan mukaan. Tämä puolestaan voi johtaa siihen, että harkinnanvaraisia joustoja annetaan velalliselle niukasti suurempien provisioiden toivossa.

Valitettavasti kunnioitus kyseistä alaa kohtaan karisi välittömästi.
Suojatyöpaikka, jossa maksetaan lisäksi provikkaa ulosotosta.

Itselläni ei ole, eikä toivottavasti tule ikinä olemaan ulosoton kanssa mitään tekemistä.

Kommentit (65)

Vierailija
61/65 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimies, psykologi,psykiatri. Hoitsut.

Psykologia on 90% huuhaata. Todetaan itsestäänselvyyksiä kuin kovinkin nerokkaina havaintoina.

Vierailija
62/65 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turkistarhaaja on alinta kastia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/65 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on ihan sama, jos kaiken maailman sarat ja sofiat elättävät itsensä selfieiden ottamisella. Siinäpä touhuavat, jotku ilmeisesti tykkäävät, kun useita seuraajia tuntuu löytyvän.

Pikavippi-yrittäjiä en arvosta yhtään. En koe, että heidän toimintansa aiheuttaisi yhtään mitään hyvää tähän maailmaan. Pelkkää kakkaa tiedossa jokaiselle, joka haksahtaa moiseen palveluun.

Vierailija
64/65 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainostoimistojen yhteisömanagerit eli somepäivittäjät. Tienaavat melkein yhtä paljon kuin lääkärit mutta työ on ihan jonninjoutavaa höpöhöpöä jota kuka tahansa osaa tehdä. Vierestä olen nähnyt, olen työskennellyt aikanaan mainostoimistossa graafikkona. 

Vierailija
65/65 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Putkimiehet - ovat kaikki huijareita selittäjiä.

Kaikenlaiset turhan tavaran myynti-/Markkinointipäälliköt Amk-tradenomit ja ekonomit.

Yhden putkiurakoitsijan naisasiakas sai kuulla tukkuliikkeessä "Sehän laskuttaa sinulta kolmen talon hinnan"

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kahdeksan