Sopisiko 35-vuotiaalle häävieraalle?
Kommentit (33)
Voisin tilata ylioopilasjuhlia varten. Ensi kuukauden häitä varten mekko jo kaapissa. Onkohan ap tulossa samoihin häihin?
Mulla häät pohjamaalla heinäkuussa :)
ap
Siis sopisi kyllä joo. Mut mulle tulee vähän aamutakkifiilis tuosta. En tiedä miksi.
Musta tuo on hieno ja tyylikäs.
Mutta en kyllä laittaisi 35-vuotiaan päälle, 20v enemmän ikää, ni ois just eikä melkein =)
Tosi upea ja taatusti sopii 35-vuotiaalle aivan yhtä hyvin kuin parikympppiselle.
Ajatteletko paljonkin ikääsi, kun pukeudut? Miksi? Onko mielestäsi 35-vuotias jo vanha? Onko siihen joku syy, että tunnet niin?
En ajattele ikääni. Laitoin tuo iän puhtaasti sen vuoksi, että ilman sen mainitsemista viisi ensimmäistä kommenttia olisi ollut "riippuu ihan sun iästä". Lähinnä aikaa säästääkseni. Minusta tuo on aika "iätön" mekko.
ap
Minustakin aika iätön mekko. Ei mikään teini-ikäisen verme kylläkään, muttei mummomekko missään nimessä. Asustamalla eri tavoin ilmettä voi vaihtaa paljonkin. Iättömyyshän on vain hyvä asia, tuon voi oikeasti kaivaa kaapista vielä vuosienkin kuluttua johonkin toiseen tilaisuuteen.
Mä olen näköjään eri mieltä kuin lähes kaikki muut, mutta mielestäni ei oikein sovi. Jos ei ole perinteiset häät, vaan jotkut rennot juhlat, niin sitten kyllä, muutoin tuo saattaa jäädä vähän alipukeutumis-osastolle. En huomannut tosin katsoa näkyikö linkissä mitä matskua se oli, mutta mulle tuli ennemminkin "hieno rantamekko" fiilis tuosta.
Tärkeintä tietysti on se, mikä fiilis sulle itsellesi tulee kun pistät mekon päälle. Vaikka kolttu olis kuinka hieno, mutta itseä se ahdistaa/puristaa/läskit näkyy tms niin kyllä juhlat on pilalla.
Rantamekko. En menisi rantamekossa juhliin. Mutta on se rannalla oleskeluun nätti.
Polyesterihirvitys. Ei kai kukaan 35-vuotias osta enää keinokuituisia teinivaatteita? Olisi ihan ok, jos olisi jostain muusta tehty kuin aidosta muovista.
Mun mielestäni tuo on karmea. Ihan hirveä polyesterirantamekko.
Kuka pitää polyestermekkoa rannalla?? Ylipäätään, missä rannoilla tuollaisia mekkoja näkee? Onhan useimmat hääpuvutkin polyesteriä. Onko nekin rantamekkoja?
Riippuu enemmän kropan mallista kuin iästä.
En ymmärrä rantamekkoa. En ole koskaan nähnyt rannalla kenelläkään mekkoa päällä. Siellä ollaan bikineillä tai uikkarilla. Kuka siellä mekko päällä on? Kun ei sitä rantamekkoa voi missään kaupungillakaan käyttää (sehän on RANTAmekko), niin rannalta lähtiessä vedetään shortsit ja toppi päälle. Mikä siis on rantamekon idea?
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 13:40"]
En ymmärrä rantamekkoa. En ole koskaan nähnyt rannalla kenelläkään mekkoa päällä. Siellä ollaan bikineillä tai uikkarilla. Kuka siellä mekko päällä on? Kun ei sitä rantamekkoa voi missään kaupungillakaan käyttää (sehän on RANTAmekko), niin rannalta lähtiessä vedetään shortsit ja toppi päälle. Mikä siis on rantamekon idea?
[/quote]
Aika erikoista jos et ole nähnyt, aika yleisiähän ne on. Ja kyllä, tollasella hienommalla rantamekolla voi kyllä käyskennellä rantakadulla tai jopa kaupungilla.
Hieno on ja käyttäisin itsekkin, vaikka olenkin "vasta" kolmekymmentä ;D Kaunis puku.