Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti et käy kovin usein rannalla jos et ole nähnyt että siellä moni käyttää mekkoa.

Mun makuun tuo mekko on liian arkinen, en laittaisi hääjuhlaan. Mutta ei se missään nimessä ruma ole, ei ole vain mulle tarpeeksi juhlava.

Vierailija
22/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% polyesteri materiaalina ei sovi kenellekään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

100% polyesteri materiaalina ei sovi kenellekään.

Vierailija
24/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä, ovatko käsivarret tarpeeksi kiinteät hihattomaan mekkoon ja istuuko mekko kauniisti. Tyylillisesti sopii.

Vierailija
25/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kyllä mun mielestä sovi, niin kuin tuolla joku sanoikin jo, niin ikää sais olla enemmän, niin sit sopis paremmin.

Vierailija
26/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva ja trendikäs. Mä tykkään! :)

Vierailija
27/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Värit tökkää mua pahemman kerran, kovan oloinen. Ehkä lyhyempänä ei ois niin raskas.

Vierailija
28/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Malli on sinänsä ihan kiva.. mikään muu ei. mun mielestä tuo on ihan tanttamekko. Voin kuviella tuon jonkun ylipainoisen tukkijalkaisen tädin päälle.. ja sillekään se ei sovi koska värit on hirveät. Jos näytät ap tuolta mallilta, niin sit ihan mukiin menevä.. 

Vierailija
29/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, löysiväthän ne räksyttäjätkin tämän ketjun, ihmeen asiallista olikin keskustelu alussa :D.

Ei tuo erityisen rantamekko ole, käy kyllä kesäisiin juhliin hyvin. Myös häihin. Linnan juhliin en laittaisi.

Ja kuten aikaisemmin jo mainittu, asusteilla voi vaatteen ilmettä muuttaa paljon. Itse asiassa jos käyttää esim. jotain varsin näyttävää korua, sen kanssa ei kannatakaan olla liian pompöösi puku.

Vierailija
30/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin kuvitella tuon kuusikymppisen äitini juhlahameeksi.

Vierailija
31/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaunis mekko, mutta toivottavasti et ole YHTÄÄN pyöreä. Voin kuvitella ton mekon itseni ylle, mulla on vatsalla vähän pyöreyttä. Korostaisi vatsaa niin että näyttäisin siltä että olen raskaana.

Vierailija
32/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ilman muuta! :) Kaunis on mekko ja varmasti sopii myös 35vuotiaalle! :)

Vierailija
33/33 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, nätti. Mutta hyvät käsivarret pitäisi olla..