Sopisiko 35-vuotiaalle häävieraalle?
Kommentit (33)
Riippuu siitä, ovatko käsivarret tarpeeksi kiinteät hihattomaan mekkoon ja istuuko mekko kauniisti. Tyylillisesti sopii.
Ei kyllä mun mielestä sovi, niin kuin tuolla joku sanoikin jo, niin ikää sais olla enemmän, niin sit sopis paremmin.
Värit tökkää mua pahemman kerran, kovan oloinen. Ehkä lyhyempänä ei ois niin raskas.
Malli on sinänsä ihan kiva.. mikään muu ei. mun mielestä tuo on ihan tanttamekko. Voin kuviella tuon jonkun ylipainoisen tukkijalkaisen tädin päälle.. ja sillekään se ei sovi koska värit on hirveät. Jos näytät ap tuolta mallilta, niin sit ihan mukiin menevä..
No niin, löysiväthän ne räksyttäjätkin tämän ketjun, ihmeen asiallista olikin keskustelu alussa :D.
Ei tuo erityisen rantamekko ole, käy kyllä kesäisiin juhliin hyvin. Myös häihin. Linnan juhliin en laittaisi.
Ja kuten aikaisemmin jo mainittu, asusteilla voi vaatteen ilmettä muuttaa paljon. Itse asiassa jos käyttää esim. jotain varsin näyttävää korua, sen kanssa ei kannatakaan olla liian pompöösi puku.
Kaunis mekko, mutta toivottavasti et ole YHTÄÄN pyöreä. Voin kuvitella ton mekon itseni ylle, mulla on vatsalla vähän pyöreyttä. Korostaisi vatsaa niin että näyttäisin siltä että olen raskaana.
No ilman muuta! :) Kaunis on mekko ja varmasti sopii myös 35vuotiaalle! :)
Ilmeisesti et käy kovin usein rannalla jos et ole nähnyt että siellä moni käyttää mekkoa.
Mun makuun tuo mekko on liian arkinen, en laittaisi hääjuhlaan. Mutta ei se missään nimessä ruma ole, ei ole vain mulle tarpeeksi juhlava.