Miten Martinalla voi olla sellua reisissä tuolla treenamisella?
Tykkään Martinasta, mutta ihmeen paljon on löysää jaloissa hänen treenimäärillään.
Kommentit (41)
Mua taas ihmetyttää enemmän ne suonikohjut.
En näe kuvaa, miksi et linkannut kuvaa?
Naisilla usein on selluliittia vaikka kuinka olisi hoikka tai treenaisi. Riippuu vähän ihon rakenteesta. Laihaläskillä se ehkä näkyy enemmän kuin lihaksikkaalla, jolla alhaisempi rasvaprosentti. Jos rasvaa kuitenkin on vähän lihaksen päällä, siinäkin mahdollisesti näkyy sellut. Kun rasvaprosentti taas menee todella alas, ihon alla ei ole enää paljoa rasvakerrosta ja sitten se alkaakin näyttää ohuelta ja ryppyiseltä. Sellut tai tuo ruttuisuus saattaa toki näkyä vain tietyissä asennoissa tai esim. silloin kun puristaa pakaroita yhteen.
Mullakin on, vaikka liikun ja syön terveelllsesti.
Ikää 24v 173cm/58kg.
Sellu ei vaan häviä:(
Sitruunasuolavesi ei kaikkeen tehoa. Eikä shamaanin loitsutkaan.
Oletko oikeasti noin tyhmä, vai näytteletkö? Sivistä itseäsi edes perustason fysiologialla, niin lakkaat nolaamasta itseäsi.
Vierailija kirjoitti:
Sitruunasuolavesi ei kaikkeen tehoa. Eikä shamaanin loitsutkaan.
# tirsk#
Älä jaksa Sofia. Ehkä hänellä on enemmän itseluottamusta eikä kuvaa aina filttereiden läpi kuten sinä
Vierailija kirjoitti:
Älä jaksa Sofia. Ehkä hänellä on enemmän itseluottamusta eikä kuvaa aina filttereiden läpi kuten sinä
En ole Soffi, ihan vaan ihmettelen miten rasva ei pala kun treenaa jatkuvasti.
No, jospa se itsetuntolässy, jota se nyt harrastaa, auttaa.
On taas niiiiin teennäisiä otoksia Victorian kanssa. Samaan aikaan Stefan laittaa kivoja pätkiä Isbestä, Martti ja Victoria on vaan, noh typeriä.
Vierailija kirjoitti:
Huoh, miten typerä kommentti.
HIilareista sitä tulee. Ketogeenisella lähtee pois. Tiedän kokemuksesta.
Selluliitti ja suonikohjut ei liity mitenkään urheiluun, eikä sen määrään.
Perusjuttuja.
Vierailija kirjoitti:
Mulla raskaus aiheutti suonikohjuja, ja olen todella laiha.
Se mua vielä ihmetyttää että joku vielä maksaa sen valmennuksista? No, koko ajan niitä alennuksilla myydäänkin. Siis kun samat jutut saa ilmaseksi netistä. Muijat treenaa ja diettaa hulluna että laihtuu sen 3-7 kg ja MAKSAA siitä ja muutaman kuukauden päästä kilot tulee takaisin...eikun uutta taas ostamaan.
Vierailija kirjoitti:
Täh?! Eihän suonikohjut liity treenaamiseen mitenkään?
Anna olla. Tämä ei lähde lentoon. 0/5