Akateeminen mies, miten päädyit suhteeseen ei-akateemisen naisen kanssa?
Kommentit (16)
Vierailija kirjoitti:
Ei täällä miehiä ole
on täällä myös miehiä
Matchasimme Tinderissä ja sitten nainen laittoi minulle viestiä. Siitä se alkoi.
M31
Jollakin meni ilmeisesti tunteisiin kun kommenttini poistui :)
Koska akateemiset naiset usein kuvittelee että akateemisuus tekee heistä jotenkin halutumpia miesten keskuudessa. Voin kertoa että ei tee.
Vierailija kirjoitti:
Koska akateemiset naiset usein kuvittelee että akateemisuus tekee heistä jotenkin halutumpia miesten keskuudessa. Voin kertoa että ei tee.
Naiselle riittää yksi hyvä mies, josta hän itse on kiinnostunut. Miehille pitää olla lukemattomia naisia osoittamassa huomiota. Määrä ei korvaa laatua.
Ihan samalla tavalla kuin akateemistenkin naisten kanssa. Aloin juttelemaan ja siitä se sitten lähti.
Akateemiset naiset ovat enemmän suorittajaihmisiä.
No itse en ole akateeminen nainen ja päädyin yhteen akateemisen miehen kanssa.
Häntä ei kiinnostanut minun koulutukseni, eikä työni. Häntä kinnosti oikeastaan vain se, että pidän siitä mitä teen.
Akateemiset naiset taas yleensä etsivät vain kaltaisiaan, siinä ero.
"Haluan puolisokseni akateemisen naisen"...
...said no one ever.
Sain lähihoitajalta elämäni parhaat kyydit ja halusin kokea saman uudelleen ja uudelleen. Siitä se ajatus sitten lähti.
Siirsin oikean jalkani sängyn vasemman laidan yli ja siitä se lähti.
Deittailin akateemisten naisten kanssa opiskeluaikoina. Koin heidät periaatteessa todella viehättäviksi muuten, mutta yleisesti ottaen liian neuroottisiksi ja tunnollis-suorittajatyypeiksi, jotta jutuista olisi tullut mitään enempää.
Todellisen sielunkumppanin löysin nettideittien kautta. Ihminen, jonka kanssa synkkaa kaikilla tasoilla, seksuaalisen lisäksi. Joka ei polta elämänlankaansa pingottamalla asioista, vaan osaa myös nauttia. Täydellistä.
Niinpä olemme nyt sitten naimisissa.
Ei täällä miehiä ole