Miten Martinalla voi olla sellua reisissä tuolla treenamisella?
Tykkään Martinasta, mutta ihmeen paljon on löysää jaloissa hänen treenimäärillään.
Kommentit (41)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mua taas ihmetyttää enemmän ne suonikohjut.
Mulla raskaus aiheutti suonikohjuja, ja olen todella laiha.
Ei kai suonikohjut liity kiloihinkaan? Näkeehän sitä miehiäkin jotka on pyöraillyt/juossut ittesä ihan kuivankesän oraviksi ja heillä on hirveät kohjut. Tietysti myös naisia.
Martinakin on vain ihminen, ja ihmisillä sattuu olemaan selluliittiä vaikka ois timmissäkin kunnossa. Ei se pelkkä treeni tai puhdas ruokavalio sellua poista, jos ei ole miinuskaloreilla. Eikä välttämättä lähde silloinkaan.
Miltei kaikilla on selluliittia. Myös hoikilla on.
Selluliittia on useimmilla naisilla.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
Ap
Kaikilla naisilla on selluliittiä reisissä jonkin verran, jos on elossa ja hengittää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
Ap
Sel-lu-liit-tia on- u-seim-mil-la nai-sil-la.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
Ap
No, laita kuva.
Ajatelkaa Sofialla on vatsarasvaa perseessä! Kai jokainen haluaa lihaksikkaan pepun eikä rasvaisen😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
Ap
Sulla on selluloosaa korvien välissä.
Vierailija kirjoitti:
Kaikilla naisilla on selluliittiä reisissä jonkin verran, jos on elossa ja hengittää.
No minullapa ei ole, geenit.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Lähes kaikilla on selluliittiä. Oma kokemukseni vuosien urheilun jälkeen on, ettei selluliitti häviä mihinkään. Kun se kerran tulee, se on ikuista.
Juuri näin, mulle tuli 17-vuotiaana jolloin olin 170 cm/ 50 kg
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
ApSulla on selluloosaa korvien välissä.
Mahdollisempaa kuin se että minulla olisi selluliittiä.
ks kun et ihmettele martinan roikkuvaa röllykkää, joka ei palautunutkaan lasten saamisen jälkeen ja jonka vuoksi hän käyttää vain korkeavyötäröisiä housuja.
kas kun kaikki tällaiset asiat: palautuuko alavatsa synnytyksen jälkeen tai onko selluliittia, riippuu perintötekijöistä eikä niillä ole sen suurempaa merkitystä.
Vierailija kirjoitti:
HIilareista sitä tulee. Ketogeenisella lähtee pois. Tiedän kokemuksesta.
Ei muuten lähde ketogeenisella, olen kokeilut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
ApSulla on selluloosaa korvien välissä.
Mahdollisempaa kuin se että minulla olisi selluliittiä.
"Useimmilla" ei ole sama kuin "kaikilla". Miksi siis kommentoit ikään kuin sillä olisi merkitystä onko sulla selluliittia vai ei?
Vierailija kirjoitti:
No, jospa se itsetuntolässy, jota se nyt harrastaa, auttaa.
On taas niiiiin teennäisiä otoksia Victorian kanssa. Samaan aikaan Stefan laittaa kivoja pätkiä Isbestä, Martti ja Victoria on vaan, noh typeriä.
No sinä ainakin voisit edes yrittää tuolle omalle typeryydellesi tehdä jotain. Aloita vaikka jättämällä haukkumatta lasta!
Miten Martina voi menestyä kisoissa niin huonosti tuolla treenimäärällä? On valmentajat ja sponsoroidut urheiluvälineet, vaatteet ja lisäravinteet. Silti tavalliset työnsä ohessa treenaavat mammat menevät heittämällä ohi tuloslistoissa. Missä vika?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole.
ApNo, laita kuva.
Voisin laittaakin että uskot, mutta henkilöllisyyteni voitaisiin tunnistaa kuvasta.
Lähes kaikilla on selluliittiä. Oma kokemukseni vuosien urheilun jälkeen on, ettei selluliitti häviä mihinkään. Kun se kerran tulee, se on ikuista.