Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naurattaa maalaiset jotka ei saa tulvivia jokiaan kurii.

Vierailija
18.04.2013 |

Mikä siinä on niin vaikeeta??? Ei täällä Stadissakaan joet kaduille tulvi. Ettekö osaa??

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä näissä tulvissa aika pieni ongelma on uudet talot veden varassa. Meillä päin ne on kyllä vanhempia taloja, joita tulva uhkaa ja merkittävämpi ongelma, joka koskee enemmistöä ihmisistä on se, että tiet ovat poikki sieltä sun täältä, eikä tietyistä paikoista pääse mihinkään ilman venettä.

Vierailija
22/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa noi sisäsiittoset stadilaiset kun ne ei erota nautaaa siasta ja on niin v....n tyhmiä niikun viidakontähtösissä!!!! Mistä noits sikiääää,,, no stadista!!!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan tulvivan joen lähellä (tosin tulva ei ole koskaan noussut 200 m lähemmäs) ja joka vuosi saadaan tänne alajuoksulle mökkiläisten laitureita ja leikkimökkejä. Miksi ne helsinkiläiset ei tee niin kuin maalaiset ja pidä huolta, että tulva ei vie tavaroita pihasta?

Vierailija
24/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 23:06"]

Naurattaa noi sisäsiittoset stadilaiset kun ne ei erota nautaaa siasta ja on niin v....n tyhmiä niikun viidakontähtösissä!!!! Mistä noits sikiääää,,, no stadista!!!!

[/quote]

Kuule ne idiootit on sikissyt ihan niistä junan tuomista maalaisista. Ovat niin olevinaan stadilaisia vaikka lanta haisee vielä pitkälle.

 

Vierailija
25/29 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 23:08"]

Asutaan tulvivan joen lähellä (tosin tulva ei ole koskaan noussut 200 m lähemmäs) ja joka vuosi saadaan tänne alajuoksulle mökkiläisten laitureita ja leikkimökkejä. Miksi ne helsinkiläiset ei tee niin kuin maalaiset ja pidä huolta, että tulva ei vie tavaroita pihasta?

[/quote]

No jos ne mökkiläisiä, niin ne on mökkiläisiä eli eivät asu siellä vakituisesti. Tuskin pääsevät heti työnsä takia lähtemään, kun uutisissa varoitellaan tulvista. Lisää rautalankaa..? Ja ovatko ne mökkiäiset helsinkiläisiä, vai onko se vain joku yleispätevä haukkumanimi niiltä muuuualta tulleilta?

 

Vierailija
26/29 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua naurattaa myös etteivät osaa mennä veneillä niitten tulvien yli. Meillä Helsingissä menee Suomenlinnaan lautta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27/29 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te nyt luulette, että jossain periferiassa Loimaalla osattaisiin ajatella?

Vierailija
28/29 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 00:00"]

Mua naurattaa myös etteivät osaa mennä veneillä niitten tulvien yli. Meillä Helsingissä menee Suomenlinnaan lautta

[/quote]

Montakos venettä teidän taloudessa on? Meidän taloudessa ei ole yhtäkään ja näissä tulvissa ei mitkään Suomenlinnan lautat auta. Vai luuletko oikeasti, että täällä on nyt ainoastaan pari yksittäistä jokea, joiden yli ei päästä? :D

Siis täällä on ihan normaaleja teitä poikki. Sellaisia, joita ihmiset normaalisti kulkevat kouluun ja töihin. Ja kun täällä ei niitä teitä niin tiheästi ole kuin siellä pääkaupunkiseudulla, myös ne kiertomahdollisuudet ovat vähän rajoitettuja, jos nekin ovat poikki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
29/29 |
19.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 23:12"]

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 23:06"]

Naurattaa noi sisäsiittoset stadilaiset kun ne ei erota nautaaa siasta ja on niin v....n tyhmiä niikun viidakontähtösissä!!!! Mistä noits sikiääää,,, no stadista!!!!

[/quote]

Kuule ne idiootit on sikissyt ihan niistä junan tuomista maalaisista. Ovat niin olevinaan stadilaisia vaikka lanta haisee vielä pitkälle.

 

[/quote]

 

Ei sikissyt, vaan siinnyt. Onhan se vaikea verbi taivuttaa, mutta jos sitä aikoo käyttää, kannattaa opetella, milloin on heikko ja milloin vahva vartalo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan kolme