Mikä tekee juhlasta onnistuneen?
On isohkot juhlat tulossa. Kaikki eivät ole aiemmin tavanneet toisiaan. Ohjelmaan vatsantäytettä ja seura.
Mikä tekee mielestäsi onnistuneen juhlan? Entä epäonnistuneen, kuten tylsän?
Kommentit (3)
Alkoholittomuus takaa uuvuttavat juhlat. Kohtuudella käytettynä juhlat onnistuvat. Ei sovi AA-henkisiin illanistujaisiin...
Se että juhlakalu(t) ottaa vieraat huomioon. Vaikka olisi heidän juhla niin vieraat siellä kykkii myös. Joten heille kannattaa mennä juttelemaan!
Kaikki ei tahdo nolata itseään tai olla mukana ohjelmassa. On ihmisiä jotka sitten ei juttele toisille joten ei kannata yrittää liikaakaan. Kannattaa miettiä muutamaan kertaan millaista tarjottava ohjelma on ja muistaa ettei ihan joka ohjelma toimi säässä kuin säässä ja tilakin ratkaisee. Jos on paljon vieraita niin ohjelma on vaan huono jos siinä yksi puhuu eikä sitä kuule vieraat salin toisessa päässä. Samaten kaikki sisäpiiri-vitsit on kamalia tai se pitää jotenkin todella loistavalla tavalla selventää muille.
Puheet on ihania mutta kukaan ei jaksa kuunnella liian pitkää puhetta. Lyhyt on hyvä. Eikä se saa nolata ketään samaten pitää aihe siinä jonka päivä nyt onkaan juhlittavana.
Jos juhlat on mitä sankari(t) tahtoo juhlaltaan niin sen näkee ja he ovat aitoja ja juhliin virittyy oikea tunnelma. Ja juhlathan juhlitaan juhlapäivänä: ne suunnitellaan ja järjestetään riittävän ajoissa jotta voisi vaan juhlia.
Vieraat kokevansa olevat tervetulleita, isäntäpari hoitaa seurustelua siten, että ei synny ikäviä hiljaisia hetkiä ja huolehtivat vieraiden tutustumista toisiinsa. Hyvän ilmapiirin synnyttyä asiat etenevät omalla painollaan eli ensimmäinen tunti ratkaisee tosi paljon!