Mielipiteitä nimestä Emilia. Minkälainen on Emilia, jonka tunnet?
Kiitos. Tämä on minulla nimisuosikkina nyt. Minusta niin kaunis. Mies on tuntenut joskus Emilian, joka oli kova valehtelemaan. Ei pääse eroon tuosta ajatuksesta. :(
Kommentit (44)
Yks "mun" jumppaohjaaja on Emilia, ja on tosi hymyilevä, hehkeän raikas ja mukava :) Oikein sellainen kunnon tytön oloinen, ja kaunis kuin mikä :)
Kiltti, tunnollinen, hyväsydäminen. Sellainen hyvä ihminen, mutta ei ollenkaan ärsyttävällä tavalla. Ei tuo itseään esiin.
Vanha luokkalaiseni nimeltä Emilia on empaattinen, fiksu, kaunis, vaalea, tulee kaikkien kanssa toimeen, sosiaalinen ja vaikka mitä! Panostaa kouluun ja seurustelee vakavasti :) ihana nimi, ihana tyttö!
Emilia on oikein kaunis nimi, mutta lempinimien vähyys häiritsee. Jokainen Emilia on kokemukseni mukaan Emppu, enkä itse haluaisi tehdä lapsestani väkisin Emppua. Onko joitakin muita Emilialle sopivia lempinimiä.
Tulee mieleen sellainen "pieni talo preerialla" tyttö. Söpö nimi.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 08:50"]Emilia on oikein kaunis nimi, mutta lempinimien vähyys häiritsee. Jokainen Emilia on kokemukseni mukaan Emppu, enkä itse haluaisi tehdä lapsestani väkisin Emppua. Onko joitakin muita Emilialle sopivia lempinimiä.[/quote]
Tuntemani Emiliat ovat Emi ja Emu (tämä tosin vain perheen kesken)
Yksi hienoimmista tuntemistani ihmisistä. Ajatuksiltaan ja harrastuksiltaan ei sovi mihinkään stereotyyppiin ja on laajasti kiinnostunut tieteestä, taiteesta ja filosofiasta. Tämän vuoksi tulee hienosti hyvinkin erilaisten ihmisten kanssa toimeen.
En tunne yhtäkään, mutta aivan ihana nimihän se on!
Ei kun nyt muistan kuin muistankin yhden. Kaunis ja ystävällinen.
[quote author="Vierailija" time="19.04.2013 klo 08:50"]Emilia on oikein kaunis nimi, mutta lempinimien vähyys häiritsee. Jokainen Emilia on kokemukseni mukaan Emppu, enkä itse haluaisi tehdä lapsestani väkisin Emppua. Onko joitakin muita Emilialle sopivia lempinimiä.[/quote]
Mun tuntema Emilia on Embo. Huumori kukkii samalla suunnalla kuin lempinimensä :D
Itse Emilia, jota kutsuttu aina Ellaksi, Elluksi ja Elliksi. Emppu ei siis aina pakollinen , minulle ei ko. lempinimi ei ole koskaan tullut. :)
Tämä. Kaunis ja kiva nimi, mutta.... Emppu...
Tuntemani Emilia on yli-ikäinen pissis, mutta muuten kaunis nimi,oma toinen nimeni on myös Emilia. Ei nimi välttämättä ole enne,ap :)
Tiedän kaksi pikku Emiliaa joiden lempinimet on Emmi ja Milli
Emilia on ihan jees nimi, ei oma suosikki. Emiliat joita tunnen ovat pyöreähköjä ja lempeitä, vähän pullantuoksuisia.
Mä tunnen 3 Emiliaa (joista kaksi aikuisia ja yksi 4-vuotias). Kaikki ovat erittäin aikaansaavia, positiivisia ja nuo aikuiset taidealalla menestyneitä kauniita ihmisiä. Lisäksi reiluja.
hyviä viboja tulee nimestä,.
Emilian lempinimi voi olla myös Emma.
Nimenä ok, muttei tarpeeksi kiva, että antaisin omalle mahdolliselle tytölle. Tunnen kolme Emiliaa: mukavan rempseän opettajan, ylpeän ja kylmän lääkärin ja yhden angstaavan teinin, jolla pohjimmiltaan hyvä sydän.
Hyvä toisena nimenä, ekana liian pitkä. Se lyhennetään esim. Empuksi. Tunnen yhden cp-vammaise Emilian. Muuten tuntemani Emiliat ovat olleet joko silmälasipäisiä hissukoita tai hemmoteltuja prinsessoita.
Se on mun toinen nimi, ja olisin halunnut sen ekaksi nimeksi mielellään. Ei olisi ollut vielä yleinenkään tässä sukupolvessa, tosin ei ole eka nimenikään. Molemmat sopii mulle mielestäni justiinsa, kun olen vaalea, hiljainen, taiteellinen "tyttö" ;) Tykkään tosi paljon Emiliasta, mutta tosiaan nykyään hirmu yleinen. Omalla tytöllä on sellainen nimi jota ei ole kuin muutama tässä maassa, ja tykkään että onkin niin. :)