Lapset esiintymässä työpaikallasi?
Tuli tässä mieleen omat muistot 80-luvulta. Silloin käytiin usein esiintymässä aikuisten työpaikoilla, kun olin muksu. Koululuokkani saattoi esittää jonkun tonttutanssin, kuoro taas esiintyä muuten vain.
Käytiin niin vanhainkodeissa, sairaaloissa kuin muissakin hoitolaitoksissa. Joskus käytiin myös yritysten konttoreissa tai aikuiskoulutuslaitosten auditorioissa ym.
Useimmiten yhteys saatiin siten, että jonkun vanhempi oli ko. paikassa töissä.
Tehdäänkö tällaista enää nykyisin? Ovatko omat lapsesi esiintyneet ryhmänsä/luokkansa kanssa työpaikallasi?
Vai olisiko se vain "ihan vitun ärsyttävää" – kuten Suomessa lapsiin usein suhtaudutaan?
Kommentit (3)
Meidän pojan luokka kävi laulamassa jossain hoivakodissa. Vanhukset olivat kuulemma pitäneet esityksestä tosi paljon, vaikka ihan tavallinen siis ei-musiikkiluokka oli kyseessä.
Hoivakodissa, jossa mummoni asuu, käy päiväkotilaisia joskus esiintymässä ja mummoni on ollut siitä iloissaan. Olen itsekin käynyt lapsena kuoron kanssa vanhustenosastolla laulamassa joskus 90-luvulla.
Jossain tavallisissa toimistotyöpaikoilla esiintymisestä en ole kuullut, se tuntuu ajatuksena vähän oudolta, kun siellä ollaan töitä tekemässä kuitenkin niin olis jotenkin outoa että sinne tulisi ketään esiintymään. :)
En ole kuullut tällaisesta. Olen itse syntynyt 1973, silloin en tiennyt että kukaan olisi tätä tehnyt. Ei myöskään nykyään omalla työpaikallani ole tällaista tapaa, eikä millään missä koskaan olen ollut töissä.