Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

liikunnasta uupumus

Vierailija
18.04.2013 |

moi!
tietääkö kukaan mistä vois johtua että kun poljen kahtena tai kolmena päivänä viikossa kuntopyörää n.20-30 min oon koko loppuviikon ihan fyysisesti poikki ja päätä särkee. venyttelen pyöräilyn jälkeen ja syön rahkan ja banaanin. yleensä nukun 6-8 tuntia yössä ja olen opiskelija 26 v. syön monipuolisesti ja paljon. kun en liiku niin ei ole samanlaista väsymystä. tätä on jatkunut yli vuoden. olis kiva jatkaa liikuntaa mutta voimat aina loppuu. pidän usein yhden välipäivänkin. Kiitos jos joku vastaa

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Googlaa krooninen väsymysoireyhtymä, siinä tosin muitakin oireita. Liikunnan jälkeinen uupuminen erottavin tekijä muista diagnooseista. Melko harvinainen.

Vierailija
2/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla teki lääkitsemätön kilpirauhasen vajaatoiminta tuon, vaikka olikin lievä. 

Ihmettelin, kun muut tuntuivat saavan lisää virtaa liikunnasta ja minä vaan nuupahdin sitä pahemmin, mitä enemmän yritin liikkua. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos vastauksista! mun äidillä tosiaan on tuo kilpirauhasen vajaatoiminta mutta ei sitä helpolla usko omalle kohdalleen..on kyl todella ärsyttävää kun ei jaksa liikkua :/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi