Kallein huonekalu joka teillä on ja onko hintansa väärti
Kommentit (30)
Billnäs kirjahylly. On väärtti, paljon kirjoja jotka on lasiovien takana pölysuojassa.
Ruokapöytä, vajaan tonnin. Ei todellakaan ole hintansa väärti, täynnä virheitä ja hankala kasata. En suosittele Vekeä.
Sohva kotimaista käsityötä. Rakastan sitä.
Sänky. Ja aivan loistava.
Sohvalla hintaa 3 tonttua mutta se saatiin ilmaiseksi. Mahtuu 8 henkeä tai 2 jättikoiraa kerralla.
Vaimo osti jonkun helkutin kalliin Artekin tuolin. Ei ole sen kummoisempi istua kuin halvemmat tuolit. Eli ihan hukkaan heitettyä rahaa.
A.Allon A805 enkelinsiipi 3600 €, Valaistustyön tekemä...
Vierailija kirjoitti:
Vaimo osti jonkun helkutin kalliin Artekin tuolin. Ei ole sen kummoisempi istua kuin halvemmat tuolit. Eli ihan hukkaan heitettyä rahaa.
Sen voi koeistua vaikka kirjastossa.
Mun huonekalut on hommattu lähinnä sukulaisilta kierrättäen. Vanhoja huonekaluja, umpipuuta, jonkalaisia ei enää tehdä. Tai niistä joutuisi maksamaan paljon. Olen niitä tuunaillut uuteen kuosiin maalilla ja öljyllä. Kallein itse ostamani huonekalu on sohva eikä sekään ollut kuin jotain 600e. Matot on poistomyynneistä ja alenneusmyynneistä joista saa ostettua vähän kalliimmankin satasella tai kahdella. Kirjahyllyksi Lundiaa kierrätyskeskuksesta, hioin vähän ja maalasin sisustukseen sopivin värein. Kun on pienet tulot joutuu käyttämään kekseliäisyyttä ;D
Tulevakin kallein ostokseni on uusi sohva. Tällä kertaa siihen uppoaa yli 2000e mutta onpahan mieleinen ja hyvä istua. Halpa sohva on aina huono valinta pitemmän päälle.
Mikä sänky ja mistä ostitte?