Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

KORONA! Mitä sinä teet/uskaltaisit tehdä? Peukutusketju

Vierailija
02.07.2020 |

Peukutusketju, miten kukin toimii/voisi toimia tässä nykyisessä koronatilanteessa. Menisitkö uimaan, teatteriin tai kaverin kotiin kylään? Paikkakunnilla on toki erilainen tilanne, sekin vaikuttaa, ja paikkakunnan voi laittaa viestiin.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähteä risteilylle.

Vierailija
22/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työskennellä sairaalan päivystyksessä vastaanottavana sairaanhoitajana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyläillä sisätiloissa ilman turvavälejä, maskeja ym. erityisjärjestelyjä.

Vierailija
24/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Matkustaa ja olla Suomessa ihan normaalisti. Eli käydä mökillä, käydä Tuurissa..

Vierailija
25/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavata iäkästä sukulaista ulkona.

Vierailija
26/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käydä konsertissa.

Vierailija
27/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omalla paikkakunnallani on todella "hiljainen" tilanne, ja

-käyn läheisten ystävien ja sukulaisten luona kylässä ja otan heitä kylään

-Olen myös tavannut iäkästä pappaani, jolla ei varmasti ole montaa vuotta jäljellä, ihan sillä ajatuksella että syksyllä hän saattaa joutua olemaan taas ilman seuraa

-Lasten kanssa uimaranta, leikkipuistot ja kaikki ulkopuistot ylipäätään ovat ok, mutta väentungokseen ei mennä

-Kirjasto ja museot ok, sillä niissä on yleensä vähän ihmisiä ja hyvä ilmanvaihto

-kauppaan olen ottanut sellaisen lapsen mukaan, joka osaa olla koskettelematta kaikkea

Mihin ei mennä edelleenkään:

-väentungospaikat, ei mentäisi esim. Muumimaailmaan, torille pahimpaan aikaan jne

-uimahallit ja kylpylät

-elokuvateatterit

-hoplop nyt on ehdoton ei

-ei junaan tai pitkän matkan busseihin

Kaikki tekevät myös tällä hetkellä omat ratkaisut. Mielestäni juuri nyt on aika tavata niitä iäkkäitä ihmisiä, jotka ovat olleet eristyksissä kevään. Vanhuksille sosiaalisten kontaktien puute voi tehdä oikeasti todella paljon vahinkoa. Itse ajattelen niin, että nyt kun tilanne on hyvä niin eletään mahdollisimman normaalisti kuitenkaan ilman mitään torikokouksia sisätiloissa. Syksyllä voidaan joutua taas eristäytymään.

Vierailija
28/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osallistua ryhmäliikuntatunnille.

Vierailija
29/29 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen kirpputorille menosta mutta se on iso, matala ja vähän "tunkkainen" tila jossa ei ilma oikein vaihdu ja kapeat käytävät jossa ihmiset joutuu lähikontaktiin ohittaessaan toisiaan. Lisäksi ne itse tavarat ja tuotteet eli voivatko olla "pöpöisiä"?

Uskaltaisitteko te mennä kirpputorille?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan kahdeksan