Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tupakkamainen haju sisällä

Vierailija
02.07.2020 |

Kummallista. Tässä on kuitenkin kohtalaisesti matkaa naapureihin mutta nyt kun ikkuna on auki sisällä tuoksuu kuin joku polttaisi suhteellisen lähellä. Naapurit eivät ole vaihtuneet enkä ole huomannut tätä kuin viimeisen parin viikon aikana. Onko mitään muuta kuin polttaminen mistä voisi tulla vastaava tuoksu?

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pihalla nuuhkimassa mutta siellä ei tunnu mitään. Eri huoneissa sisällä tuoksun voimakkuus on hyvinkin erilainen.

Vierailija
2/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku stalkkeri pyörii pihalla! Käy etsimässä tupakannatsoja!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku puhaltaa röökin savua liesituulettimeen.

Vierailija
4/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko milloin viimeksi pessyt kodintekstiilejä, matot, verhot, peitot ym. Ne tekee äkkiä tunkkaisen hajun kun ovat riittävän pölyiset ja likaiset.

Vierailija
5/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku puhaltaa röökin savua liesituulettimeen.

Tämä on rivitalo jossa naapurin ja meidän välissä on autotalli. Toisella puolella on omakotitalo ja toisella puolella ei ketään.

Tämä on kuin olisi tarttunut vaatteisiin mutta en polta enkä ole ollut missään missä poltetaan. Pitänee ottaa työn alle projekti verhot pesukoneeseen.

Vierailija
6/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus kahvia keittäessä tulee hetkellisesti tupakkaa muistuttava tuoksu, en tiedä onko hajuaistissani jotain vikaa vai onko tämä yleistäkin. Toisaalta meille tulee oikeaa tupakan hajua myös naapuritalon parkkipaikalta, kun joku seisoskelee siellä polttamassa. Sopiva ilmavirtaus voi kuljettaa tupakan hajua aika pitkänkin matkan.

Vierailija
7/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet sekoamassa. Hae lääkitys.

Vierailija
8/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesukone. Voisit puhdistaa sen, jos vaan kerkiät palstan somettamiselta.

Vierailija
9/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa joutua koira kylpyyn.

Ihmettelin miten tuoksu voi loppua kuin seinään kun kävelin olohuoneesta keittiöön mutta sitten koira seurasi perässä ja tuoksu tuli koiran mukana keittiöön.

Olen allerginen koirille eli luultavasti aika herkkä koiran hajulle. Taitaa olla hyvä pestä samalla vauhdilla myös verhot, peitot yms.

Kiitos kaikille vastaajille.

Vierailija
10/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet allerginen koirille ja sulla on koira? Haloo.

Vierailija
11/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totesin kans hiljattain, että kahvi aiheuttaa tupakka-assosiaation. Luulin että kummittelee.

Vierailija
12/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus täytyy tehdä kompromisseja. Allergiani ei ole kovin paha ja olen tullut toimeen tähän asti ihan hyvin. Asumme kaksikerroksisessa kämpässä ja koira ei tule yläkertaan jossa on mm. makuuhuone. Koronan aikaan olin kotona normaalia enemmän ja myös altistuin normaalia enemmän. Tämä lienee seurausta siitä.

Vierailija
13/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus täytyy tehdä kompromisseja. Allergiani ei ole kovin paha ja olen tullut toimeen tähän asti ihan hyvin. Asumme kaksikerroksisessa kämpässä ja koira ei tule yläkertaan jossa on mm. makuuhuone. Koronan aikaan olin kotona normaalia enemmän ja myös altistuin normaalia enemmän. Tämä lienee seurausta siitä.

Ei koiran kanssa tarvitse tehdä kompromisseja. Laita se elukka kiertoon.

Vierailija
14/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei koiran kanssa tarvitse tehdä kompromisseja. Laita se elukka kiertoon.

No ei oo sun asia määrätä kenenkään koiraa kiertoon.

Vierailija
15/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos koira haisee tupakalta, niin sun kumppani taitaa kessutella (salaa?) käyttäessään koiraa lenkillä.

Vierailija
16/16 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos koira haisee tupakalta, niin sun kumppani taitaa kessutella (salaa?) käyttäessään koiraa lenkillä.

Tai koira kessuttelee salaa kun kukaan ei näe. Ehkä se hengailee päiväsaikaan Brianin kanssa rööki yhdessä tassussa ja martinilasi toisessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi