Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Vierailija
01.07.2020 |

Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.

Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.

Kommentit (564)

Vierailija
421/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon varmaan jotenkin poikkeava kun mitään kokemusta miehistä ei ollut ennen 20 vuotta. Tinderistä on joitakin tullut tavattua mutta eivät ole kiinnostuneita usein syvällisempään tutustumiseen. Olen tosi itsenäinen luonteelta mutta en kovin sosiaalinen.. jotakin mussa on mikä aina karkottaa kaikki.

N23

Miehet pelkää liian itsenäisiä naisia. Tullut huomattua, N30

Ei pelkää vaan pitää epämiellyttävän. Itsenäinen nainen = feministi ja kusipää. Ei kiitos

Mies52v

Palstaukoilla nyt ei olekaan varaa niihin perinteisiin naisiin. Ne eivät huoli taikaseinästä tulonsa saavia miehiä.

Eikö tällaiset turhat solvaukset voisi jättää väliin?

t. palstamies

Kunpa olisikin turhaakin turhempi tokaisu vaan totuus sattuu olemaan toinen. Osataan vaatia tekemättä itse mitään. Totuus sattuu ja kovaa ;)

Vierailija
422/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.

Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä

Onko sulla ylipainoa? Oletko kokeillut tiputtaa pinnallista rimaa.

Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.

Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳

Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.

Naiset haluavat yleensä sen yhden kumppanin, joka rakastaa heitä sellaisena kuin ovat... En tee mitään miehellä, joka vahtisi jokaista kiloani ja pitäisi niitä suoraan epäviehättävinä. Olen tämän kokenut parisuhteessa ja yllätyin miten laihuuteni olikin ollut jokin olennainen tekijä. Painoa oli siis tullut 5 kg. No, siitä se suhteen loppu sitten alkoi.

Ei mieskään tee mitään naisella joka ei jaksa sen vertaa pitää huolta itsestään että pysyisi hoikkana.

No sitten kannattaa jäädä yksin. Hoikkana pysymisessä panos-tuotos-suhde ei useinkaan kannata. Monille pizza tuottaa enemmän mielihyvää kuin pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.

Hyvä, että naisetkin alkaa tuoda vähän totuutta itsestään näihin viesteihin. Kun kauneus on käytetty, investoitu, seksiin komeimpien miesten kanssa, ei todellakaan enää kiinnosta panostaa sen tasoiseen mieheen, jonka voi saada parisuhteeseen, siis siinä vaiheessa. Parisuhdemies = pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.

Ei siis mikään ihme, että Suomessa yksin elävien määrä lisääntyy, lapsiluvut pienenee.

Eli mistä löytyisi se mies, jonka voisi saada pitkäaikaiseen parisuhteeseen, jos on siis ylipainoinen nainen? Ja ei, en ole kiinnostunut miehestä, jolle en kelpaisi tällaisena kuin olen vaan ainoastaan hoikkana, ehkä jopa sporttisena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso Paha Susi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Kun kerran noin hätkähdyttävän kauniisti pyydetään, niin pakkohan tässä on sitten tosissaan yrittää.

Tämä sukupuolten sota on roihahtanut pitkälti siitä syystä, että tavallinen mies ei juuri saa kontaktia tavalliseen naiseen nuorena. Jokunen viesti sitten tästä oli tiivistetty selitys. Seuraa turhautumista. Toisaalta taas naiset koluavat samoja naistenmiehiä ja kokevat luonnollisesti tulleensa petetyiksi ja kaltoin kohdelluiksi KAIKKIEN miesten tahoilta, kun huomaavat kelpaavansa lähinnä seksiin kaikkien haluamille naistenmiehille.

Noh, kolmekymppisenä tavallisen miehen ja naisen pitäisi kohdata toistensa maailmat jotenkin sopuisasti, mutta nykytilanteen luomilla taustoilla ja keskimääräisen ihmisolennon henkisillä kyvyillä tuo on haaste. Helevetin iso haaste.

Itse olen kyynistä sorttia, enkä usko että tämä soppa tästä enää kovin kirkastuu. Ainoa mikä tilanteen voisi edes teoriassa pelastaa on totuus ja internetin pljäyttäminen.

Mikähän juttu tämä nyt sitten on? Hyvin harva nuori poika ja tyttö ei seurustele. Pojat alkavat seurustella vähän myöhemmin kuin tytöt, mutta harvat jäävät kokonaan ilman seuraa. Tämä päti ennen ja pätee nyt, äitinä voin kertoa sen läheltä seuranneena.

https://www.iradio.ie/alarming-graph-shows-young-men-arent-having-sex-a…

Äitinä (!) olet seurannut läheltä.... Miten äityis auttaa sinua seuraamaan lapsesi kaveriporukan ulkopuolisia?

Sanoisin kyllä, että henkilöllä, joja elää nuorten kanssa 24/7 on realistisempi kuva sen ikisten maailmasta ja ajatuksenkulusta kuin lapsettomalla ikisinkulla, joka kuolaa nuoria netissä.

Aika sinisilmäinen usko lapsi-vanhempi suhteeseen. Ainakin omat vanhemmat eivät tiedä yhtään mitään vähääkää epämääräisemmistä touhuistani. Luullakseni tämä on aika yleistä muutenkin.

Toisekseen, jonkun tyttäriähän ne ovat aina olleet, jotka ovat esimerkiksi kyläilleet minun luonani. Täysin vapaasta tahdosta ja hyvillä mielin nähty joidenkin kanssa jopa useampaan kertaan.

Mammat niin kovasti toivoo että tyttäret myös seukkaisi niiden kivojen kamupoikien kanssa, mutta muistelkaapa nyt vaikka niitä omia nuoruuksia.

Kyllähän tuosta kommentistakin huomaa, ettei sulla ole nuorten seurustelusuhteista mitään käsitystä. Aina on ollut niitä, joiden on ollut mahdoton löytää ketään, jolloin he keksivät sille mitä ihmeellisempiä selityksiä, joille on helppo etsiä tukea samanlaisten älypäiden yhdistyessä netin syövereissä.

Suurin osa ihmisistä kuitenkin pariutuu helposti nuorena ja senkin jälkeen, ja useimmat harrastavat suhteiden välissä vähän irtosuhteitakin pitämättä sitä erityisen paheellisena niin kuin sinä näytät pitävän. 

Suurin osa pariutuu normaalisti, mutta silti sinkkuus, lapsettomuus sekä erinäiset seksuaalissävytteiset järjestelyt yleistyvät koko ajan niin että lehtiä pitkin asiaa puidaan lähes päivittäin. Näkökulmat tosiaan ovat mielenkiintoisen kirjavia, mutta mitään lähellekään totuudellista ei ajanhengessä saada painettua tietenkään kansalle. Itse elän vielä viriiliä menoelämää, joten käytännön tatsikin lienee aika monta luokkaa parempi kuin jollakin vänisevällä korpulla.

Omalla kohdalla koen taiteilevani harmaalla alueella. Lähes puolta nuoremmat seksikumppanit tuntuvat jotenkin rikollisen hyvältä. Toisaalta vanhemmatkaan naiset eivät tunnu henkisesti mitenkään tasaveroisilta, joten miksi suunnata mielenkiintoa sinne ollenkaan.

En usko, että juuri mikään on muuttunut, mutta asioista vain puhutaan enemmän ja keksitään uusia nimiä vanhoille asioille. Tarve korostaa itseään tällaisilla "menevillä" jutuilla on myös tosi vanha ilmiö miehillä, mutta nykyisin sitä voivat harrastaa myös naiset.

Lomaan on noin kymmenisen minuuttia!

Mutta jonkun typeryksen usko ei ole kyllä minkään arvoinen. Aivan varmasti tinder on vaikuttanut väkevällä tavalla pariutumisen dynamiikkaan. Se on niin ylipinnallinen, yleinen ja kätevä tapa toteuttaa puhtainta luonnon mieleistä valintaa, että muorit ei voi kuin ihmetellä.

Mukavaa kesän jatkoa ja kiivasta asiakeskustelua.

Tutkimuksessahan oli kyse juuri päinvastaisesta lopputuloksesta.

Vierailija
424/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies kuin mies laittaa viestin kuumimmalle naiselle riippumatta muista tekijöistä (yhteensopivuus). Ja miehet iästään riippumatta pitävät viehättävimpänä 20-22-vuotiaita naisia. Tuloksena muutama nainen saa valtaosan viesteistä, suurin osa miehistä ei saa vastauksia viesteihinsä ja suurin osa naisista ei saa viestejä ollenkaan.

Jotenkin järkyttävää, koska ne ikävuodet 20-22 on hyvin nopeasti ohi ja yksi kärpäsenpaska ihmisen koko elämän kaarella ja kokonaisuudessa. Jos ajatellaan, että nainen elää esim 80-vuotiaaksi. Siinä on monta vuosikymmentä, kun ei enää ole ulkoisesti miesten mieleen. Mitä tästä pitäisi ajatella? Olla miehen kanssa, joka sivusilmällä koko ajan vilkuilee muualle, tai tyytyy sinuun.

Olla ulkoisesti jonkun mieleen on eri asia kuin olla ulkoisesti (ikänsä puolesta) kauneimmillaan. Jos vaikka 50-vuotias nainen on katkera siitä, että miesten mielestä 20-22-vuotiaat ovat häntä kauniimpia, niin voi tätireppanaa. 😔

Tottahan toki. Ja omalla kohdallani sain ylivoimaisesti eniten huomiota miehiltä kolmenkympin alkuvuosina.

Tarkoitus oli vaan pohtia sitä, että kukaan ei yleensä halua olla se johon tyydytään, vaan varmasti jokainen haluaa kokea itsensä viehättäväksi ja halutuksi suhteessaan. Mutta jos se mitä kumppani oikeasti haluaa on jotain aivan muuta, niin minkäs teet.

Vierailija
425/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten muka mies valitsee? xD

Vierailija
426/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.

Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä

Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.

Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳

Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.

Naiset haluavat yleensä sen yhden kumppanin, joka rakastaa heitä sellaisena kuin ovat... En tee mitään miehellä, joka vahtisi jokaista kiloani ja pitäisi niitä suoraan epäviehättävinä. Olen tämän kokenut parisuhteessa ja yllätyin miten laihuuteni olikin ollut jokin olennainen tekijä. Painoa oli siis tullut 5 kg. No, siitä se suhteen loppu sitten alkoi.

Ei mieskään tee mitään naisella joka ei jaksa sen vertaa pitää huolta itsestään että pysyisi hoikkana.

No sitten kannattaa jäädä yksin. Hoikkana pysymisessä panos-tuotos-suhde ei useinkaan kannata. Monille pizza tuottaa enemmän mielihyvää kuin pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.

Hyvä, että naisetkin alkaa tuoda vähän totuutta itsestään näihin viesteihin. Kun kauneus on käytetty, investoitu, seksiin komeimpien miesten kanssa, ei todellakaan enää kiinnosta panostaa sen tasoiseen mieheen, jonka voi saada parisuhteeseen, siis siinä vaiheessa. Parisuhdemies = pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.

Ei siis mikään ihme, että Suomessa yksin elävien määrä lisääntyy, lapsiluvut pienenee.

Eli mistä löytyisi se mies, jonka voisi saada pitkäaikaiseen parisuhteeseen, jos on siis ylipainoinen nainen? Ja ei, en ole kiinnostunut miehestä, jolle en kelpaisi tällaisena kuin olen vaan ainoastaan hoikkana, ehkä jopa sporttisena.

Miksi et olisi kiinnostunut miehestä, joka haluaisi parhaan version itsestäsi? Herkuttelu ja laiskuus ovat tärkeämpi asia sinulle. Ovat osa identiteettiäsi. Se on siis ihan ok, en arvostele, peräänkuulutan vain rehellisyyttä.

Vierailija
427/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Oon ylipainoinen jolla jojoilee paino. Seurustelen virolaisen miehen kanssa. Mun mielestä meillä menee hyvin eikä tässä ole tullut vastaan isompia yhteentörmäyksiä. Peloteltiin aluksi et ovat tarkempia ulkonäöstä vaan tälle on tuntunut olevan okei painoni jojoilu sekä aamuinen takkutukka ilman meikkiä. Tiedä sitten mikä tuolla mahtaa olla :D

Näillä näkymin uskallan suositella vaikka kehotankin tapailemaan useampaa virolaista samanaikaisesti saadaksesi tällaisen tapauksen mikä on sinut suomalaisen luomu akan kanssa.

Näitä tuntuu löytyvän Tinderistä, Iskurista ja, sitten täälläkin ''mainostetuista'' date24.ee, sekä amoremi.ee.

Vierailija
428/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi se on palstan naisille ongelma, että rumatkin miehet lähettävät OkCupidissa viestejä kauniille naisille. On hyvä muistaa, että tuossa deittipalvelussa naiset rankkaavat 80 % miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten niiden "rumien" joukossa on varmasti myös ihan ok-miehiä. Ja mikä olennaisinta, miehet lähettävät ulkonäön puolesta KAIKILLE naisille enemmän viestejä kuin naiset vastaaville miehille. Eli rumat naiset saavat enemmän viestejä kuin rumat miehet.

Missähän siinä se viestien määrä kerrottiin kun kerrottiin prosenttiosuus kaikista viesteistä. Silti suurin osa miesten viesteistä lähti keskimääräistä viehättävimmille naisilke ja rumien prosenttiosuus viesteistä oli pyöreä nolla.

https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/amp/

Oho, ei ole viikkoakaan, kun todistin tuon väitteen valheeksi. Sen verran perusteellisesti, ettei sitä kehdattu toistaa enää siinä ketjussa enää. Nyt sitten tulee tuon ääliön (Jason Kinkaid) teksti takaisin, ja taas palstamamma on mennyt samaan halpaan. Pitäisi ottaa talteen kirjoittamansa viestit, en lähde uudestaan kaivamaan linkkejä. Tehän kuitenkin tulette viikon kuluttua samoilla valheilla takaisin taas.

PS. Rumin osa naisista, saa enemmän viestejä kuin komein osa miehistä.

Kun rumien naisten osuus miesten lähettämistä viesteistä on 0% niin mistä ne rumien naisten viestit mielestäsi tulee?

Tuo on juuri se valhe, joka selviää valheeksi jopa linkittämässäsi graafissa. Et vaan kykene ymmärtämään mitä näet. Ja nyt mun pitäisi tehdä sama työ uudestaan, ja etsiä samat linkit. Mutta en tee sitä, ei maksa vaivaa.

Ja kuitenkin kun katsot niitä kuvaajianäet että naiset lähettävät n. 15% viesteistä rimille miehille. Sitten katsot miesten lähettämien viestien käyrää ja huomaat että se alkaa 0sta prosentista.

Vierailija
429/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Iso Paha Susi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Kun kerran noin hätkähdyttävän kauniisti pyydetään, niin pakkohan tässä on sitten tosissaan yrittää.

Tämä sukupuolten sota on roihahtanut pitkälti siitä syystä, että tavallinen mies ei juuri saa kontaktia tavalliseen naiseen nuorena. Jokunen viesti sitten tästä oli tiivistetty selitys. Seuraa turhautumista. Toisaalta taas naiset koluavat samoja naistenmiehiä ja kokevat luonnollisesti tulleensa petetyiksi ja kaltoin kohdelluiksi KAIKKIEN miesten tahoilta, kun huomaavat kelpaavansa lähinnä seksiin kaikkien haluamille naistenmiehille.

Noh, kolmekymppisenä tavallisen miehen ja naisen pitäisi kohdata toistensa maailmat jotenkin sopuisasti, mutta nykytilanteen luomilla taustoilla ja keskimääräisen ihmisolennon henkisillä kyvyillä tuo on haaste. Helevetin iso haaste.

Itse olen kyynistä sorttia, enkä usko että tämä soppa tästä enää kovin kirkastuu. Ainoa mikä tilanteen voisi edes teoriassa pelastaa on totuus ja internetin pljäyttäminen.

Mikähän juttu tämä nyt sitten on? Hyvin harva nuori poika ja tyttö ei seurustele. Pojat alkavat seurustella vähän myöhemmin kuin tytöt, mutta harvat jäävät kokonaan ilman seuraa. Tämä päti ennen ja pätee nyt, äitinä voin kertoa sen läheltä seuranneena.

https://www.iradio.ie/alarming-graph-shows-young-men-arent-having-sex-a…

Äitinä (!) olet seurannut läheltä.... Miten äityis auttaa sinua seuraamaan lapsesi kaveriporukan ulkopuolisia?

Sanoisin kyllä, että henkilöllä, joja elää nuorten kanssa 24/7 on realistisempi kuva sen ikisten maailmasta ja ajatuksenkulusta kuin lapsettomalla ikisinkulla, joka kuolaa nuoria netissä.

Aika sinisilmäinen usko lapsi-vanhempi suhteeseen. Ainakin omat vanhemmat eivät tiedä yhtään mitään vähääkää epämääräisemmistä touhuistani. Luullakseni tämä on aika yleistä muutenkin.

Toisekseen, jonkun tyttäriähän ne ovat aina olleet, jotka ovat esimerkiksi kyläilleet minun luonani. Täysin vapaasta tahdosta ja hyvillä mielin nähty joidenkin kanssa jopa useampaan kertaan.

Mammat niin kovasti toivoo että tyttäret myös seukkaisi niiden kivojen kamupoikien kanssa, mutta muistelkaapa nyt vaikka niitä omia nuoruuksia.

Kyllähän tuosta kommentistakin huomaa, ettei sulla ole nuorten seurustelusuhteista mitään käsitystä. Aina on ollut niitä, joiden on ollut mahdoton löytää ketään, jolloin he keksivät sille mitä ihmeellisempiä selityksiä, joille on helppo etsiä tukea samanlaisten älypäiden yhdistyessä netin syövereissä.

Suurin osa ihmisistä kuitenkin pariutuu helposti nuorena ja senkin jälkeen, ja useimmat harrastavat suhteiden välissä vähän irtosuhteitakin pitämättä sitä erityisen paheellisena niin kuin sinä näytät pitävän. 

Suurin osa pariutuu normaalisti, mutta silti sinkkuus, lapsettomuus sekä erinäiset seksuaalissävytteiset järjestelyt yleistyvät koko ajan niin että lehtiä pitkin asiaa puidaan lähes päivittäin. Näkökulmat tosiaan ovat mielenkiintoisen kirjavia, mutta mitään lähellekään totuudellista ei ajanhengessä saada painettua tietenkään kansalle. Itse elän vielä viriiliä menoelämää, joten käytännön tatsikin lienee aika monta luokkaa parempi kuin jollakin vänisevällä korpulla.

Omalla kohdalla koen taiteilevani harmaalla alueella. Lähes puolta nuoremmat seksikumppanit tuntuvat jotenkin rikollisen hyvältä. Toisaalta vanhemmatkaan naiset eivät tunnu henkisesti mitenkään tasaveroisilta, joten miksi suunnata mielenkiintoa sinne ollenkaan.

Ja tämän sanoo siis mies, joka vähän aikaa sitten puklautti päälleni koko saavillisen vihaoksennusta kun kirjoitin ikäviä tosiasioita miehistä. Tämä älykäs ja looginen herrasmies halusi tällä takoa kallooni, että vain pieni miehistä alistaa naisia ja että kirjoitukseni on siis aivan täyttä p*skaa. Ja nyt tämä yksilö ylpeänä julistaa olevansa itsekin juuri tuollainen naisia alistava, nuoria pelkkään seksiin kierrättävä mies joka ei ikinä huolisi mitään "vänisevää korppua" ja millä nimillä meitä ikäisiään naisia nyt kunnioittaakin. Eikä kukaan nainen voisi edes olla tämän yli-ihmisen älyllisellä tasolla.

Se on aina mielenkiintoista havaita, että nämä miehet todistavat heistä esitetyt väitteet oikeiksi ihan itse.

On suuri tarve eriyttää itsensä naisten keskuudessa epäsuositusta miehestä, edes netissä.

Vierailija
430/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aina mielenkiintoista havaita, että nämä miehet todistavat heistä esitetyt väitteet oikeiksi ihan itse.

Kun suurinosa on Vierailijoita tai rekisteröimättömiä nimimerkkejä, niin mistä tiedät kuka on kuka ja mitä sukupuolta kukak8n edustaa?

Vierailija
431/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies kuin mies laittaa viestin kuumimmalle naiselle riippumatta muista tekijöistä (yhteensopivuus). Ja miehet iästään riippumatta pitävät viehättävimpänä 20-22-vuotiaita naisia. Tuloksena muutama nainen saa valtaosan viesteistä, suurin osa miehistä ei saa vastauksia viesteihinsä ja suurin osa naisista ei saa viestejä ollenkaan.

No mutta mitä sanotte seuraavaan: minä olin parikymppisenä aivan mitätön kun olin niin köyhä, että aina oli huonot vaatteet eikö parturissa hienoja hiuksia paljon lajiteltu tai ollut varaa harrastaa jotain hienoa, ei ollut autoa tms. Nyt nelikymppisenä olen paljon enemmän nainen, ja onnellisempi kuin koskaan. Ja miehetkin katsoo, kai on rahaa laittaa viimein vähän itseenkin. Ikä ei tee naista aina! Jos ikinä. Miehet ne on 25-vuotiaina viriileimpiä. On tietynlaista perversiota että aikamiehet haluavat nuoria tyttöjä, joilla ei välttämättä ole hajuakaan edes mitä elämältä haluavat.

Vierailija
432/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin mies valitsee? Ne samat vajaaälyiset patut niissä sovelluksissa yrittää pimuja vuodesta toiseen, mutta se ei todellakaan tarkoita että mies valitsee yhtään mitään.

Siinähän se tutkimustulos on pähkinänkuoressa.

Vierailija
433/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Miksi et olisi kiinnostunut miehestä, joka haluaisi parhaan version itsestäsi? Herkuttelu ja laiskuus ovat tärkeämpi asia sinulle. Ovat osa identiteettiäsi. Se on siis ihan ok, en arvostele, peräänkuulutan vain rehellisyyttä.

Koska tänän ulkonäöstä kiinnostuneen ihmisen arvot ovat täysin erilaiset kuin omani ja tällöin emme sovi yhteen

Vierailija
434/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Surullista naisille, että olet miehille kelvollinen vain pari vuotta. 20-22 vuotiaana kun suurin osa vielä opiskelee ja miettii tulevaisuuttaan, mutta miesten mielestä juuri siinä vaiheessa olisit parhaimmillaan parinmuodostukseen. Harvempi nuori nainen tuossa vaiheessa vielä sellaiseen ryhtyy. Ja kun olisi ajankohtaista ryhtyä, esim muutaman vuoden päästä, olet jo liian vanha sille ”ranellekin 55 vee” :/

Onneksi itse olen jo niin vanha, että parisuhde ja perhe on perustettu aikoina ennen internettiä. Nykyään olisi aivan liian raadollista.

No eihän se tietenkään aivan noin mene ja kiintymisellä on ihan merkittävä liimaava voima. Kolmevitonen, rupsahtanut ( ja lapsikatraan jo pyöräyttänyt) nainen vain saa olla aika helevetin mukava, jotta ilmeiset miinukset tulee edes jotenkin kompensoitua. Nuorena naisen viehättävyyteen riittää ihan vain tavanomaisuus. Siitä se sitten voi lähtä. Ja ehkä ne maailmanluvatkin sitten sulautuvat saman suuntaisiksi.

Naiset myös kokevat "henkisen kypsymisensä" eri tavoin kuin miehet monesti. Mitä ainakin itse olen kokenut, niin ei siellä ole oikein tarjolla kuin elämän pettymysten moukaroimia, ankeutuneita sielunmaisemia sekä kipeitä traumoja, kun taas nuorina naisilla on monesti vielä positiivinen ja avoin mieli. Mielummin sitä tuommoiseen maisemaan syöksähtää. Keskinkertaisten ajatusten ponnekas änkyröintikin on vielä mielenlämpöä tuottavalla asteella toisin kuin kypsinä naisina. Median lietsonta ei ainakaan lievitä tätä ongelmaa.

En oikein tajua tätä positiivisen mielen hehkuttamista. Vai onko kyse siitä, että vanhemmat naiset ovat kriittisiä eivätkä niele kaikkea p*skaa. Olin itse eniten hapan, kun lapset olivat pieniä, asuntolaina iso ja töissä piti mennä eteenpäin. Nyt on elämä rentoa. Muksut aikuisia, lainat maksettu, töissä osaa jo ottaa rennomman asenteen. Miehen kanssa ajattelimme aloittaa uudelleen nuoruuden moottoripyöräilyharrastuksen.

Ensikirskahduksen perusteella et vaikuta kovinkaan rennolta... Ja maailmassa nyt on loputtomasti asioita, mitä ihmiset eivät ymmärrä lainkaan. En itsekään aivan kaikkea. Eikä minulla riitä rautalanka tai hermotkaan kaikille maailman kysyville lapsosille.

Juurikin tuon kirjoittamasi takia lapselliset kannattaa heti skipata. Myös siksi että lasten isä on hyvin todennäköisesti joku masentava taukki. Syitä on niin monia.

Ajelkaahan mopedienne kanssa maltilla.

Kysyisin arvon keski-ikäisiltä miehiltä, jotka ovat sitä mieltä, että nuoren naisen kauneus korvaa sisällön, mitä yhteistä on keski-ikäisellä ja nuorella? Ei mitään. Tunti seksiä päivässä, loput tunnit Temppareita, opiskelijabileitä, shoppailua, Netflixiä. Tai vaihtoehtoisesti tarjolla on vauvahaaveita ja miehelle paluu pikkulapsi-arkeen. Toki nuoret ovat kauniita, ymmärrän hyvin ihailun, parisuhde onkin sitten toinen juttu.

Sitä paitsi nainen voi keski-ikäytyä myös ilman katkeruutta mihinkään suuntaan.

Aliarvioit nuoret naiset ihan vtusti. Kyllä heissäkin on paljon sellaisia, joita ei kiinnosta tempparit, opiskelijabileet ja shoppaus.

Sama. Fiksut ja älykkäät ovat sitä jo nuoresta pitäen, aivan kuten typerät ovat sitä ikänsä. Iällä tässä on lopulta hyvin vähän merkitystä. Toki joku 18-vuotias ei ole kerennyt vielä elämää juuri nähdä, mutta fiksummat oppivat jo parissa vuodessa siitä aikalailla riittävästi, joten mitään nelikymppistä elämisen koulun maisteria ei kukaan kaipaa tässäkään mielessä.

Ja silti se fiksu nuori tyttö muuttuu jossain vaiheessa miehen silmissä juuri siksi vastenmieliseksi nelikymppiseksi elämänkoulun maisteriksi joka halutaan vaihtaa nuorempaan.

-eri

Paitsi että se on naiset, jotka ottavat eron, koska haluavat vaihtaa miestä.

Saisinko linkin siihen tilastoon/tutkimukseen, josta käy ilmi, että naiset ottavat eron koska haluavat vaihtaa miestä? Kuinka suuri osuus naisten hakemista avioeroista johtuu tällaisesta syystä?

Vierailija
435/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kun suurinosa on Vierailijoita tai rekisteröimättömiä nimimerkkejä, niin mistä tiedät kuka on kuka ja mitä sukupuolta kukak8n edustaa?

Tuon yhden kirjoitustyylin kyllä tunnistaa.

Vierailija
436/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis miten niin mies valitsee? Ne samat vajaaälyiset patut niissä sovelluksissa yrittää pimuja vuodesta toiseen, mutta se ei todellakaan tarkoita että mies valitsee yhtään mitään.

Eipä valitsekaan. Hesari vain yrittää syyllistää miehiä.

Vierailija
437/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En usko hesarin juttua hetkeäkään. En ole koskaan ollut tinderissä, mutta vuosia sitten minulla oli profiili nettideittisivustolla. Ja voi pojat mitä suossa tarpomista se oli. Laitoin yhtä monta viestiä omanikäisille kuvallisille profiileille, kuin kuvattomillekin, eli en todellakaan mennyt ulkonäkökärjellä tai etsinyt reilusti nuorempaa. Valtaosa ei koskaan vastannut takaisin ja varmaan kuudessa tapauksessa kun pääsin juttusille, niin keskustelu loppui kuin seinään sen jälkeen, kun lähetin kuvani.

Se ei vaan ole sun uskosta kiinni, koska homma on tutkittu. Sori siitä.

Löytyykö linkkiä itse tutkimukseen? En ala Hesaria tilaamaan tämän takia.

Vierailija
438/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta mitä sanotte seuraavaan: minä olin parikymppisenä aivan mitätön kun olin niin köyhä, että aina oli huonot vaatteet eikö parturissa hienoja hiuksia paljon lajiteltu tai ollut varaa harrastaa jotain hienoa, ei ollut autoa tms. Nyt nelikymppisenä olen paljon enemmän nainen, ja onnellisempi kuin koskaan. Ja miehetkin katsoo, kai on rahaa laittaa viimein vähän itseenkin. Ikä ei tee naista aina! Jos ikinä. Miehet ne on 25-vuotiaina viriileimpiä. On tietynlaista perversiota että aikamiehet haluavat nuoria tyttöjä, joilla ei välttämättä ole hajuakaan edes mitä elämältä haluavat.

Onnea, hyvää oloa ja itsevarmuutta hehkuva nainen on omasta mielestäni aina kaunis, oli ikä tai geenit mitä vaan!

Vierailija
439/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailijag kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi se on palstan naisille ongelma, että rumatkin miehet lähettävät OkCupidissa viestejä kauniille naisille. On hyvä muistaa, että tuossa deittipalvelussa naiset rankkaavat 80 % miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten niiden "rumien" joukossa on varmasti myös ihan ok-miehiä. Ja mikä olennaisinta, miehet lähettävät ulkonäön puolesta KAIKILLE naisille enemmän viestejä kuin naiset vastaaville miehille. Eli rumat naiset saavat enemmän viestejä kuin rumat miehet.

Missähän siinä se viestien määrä kerrottiin kun kerrottiin prosenttiosuus kaikista viesteistä. Silti suurin osa miesten viesteistä lähti keskimääräistä viehättävimmille naisilke ja rumien prosenttiosuus viesteistä oli pyöreä nolla.

https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/amp/

Oho, ei ole viikkoakaan, kun todistin tuon väitteen valheeksi. Sen verran perusteellisesti, ettei sitä kehdattu toistaa enää siinä ketjussa enää. Nyt sitten tulee tuon ääliön (Jason Kinkaid) teksti takaisin, ja taas palstamamma on mennyt samaan halpaan. Pitäisi ottaa talteen kirjoittamansa viestit, en lähde uudestaan kaivamaan linkkejä. Tehän kuitenkin tulette viikon kuluttua samoilla valheilla takaisin taas.

PS. Rumin osa naisista, saa enemmän viestejä kuin komein osa miehistä.

Kun rumien naisten osuus miesten lähettämistä viesteistä on 0% niin mistä ne rumien naisten viestit mielestäsi tulee?

Tuo on juuri se valhe, joka selviää valheeksi jopa linkittämässäsi graafissa. Et vaan kykene ymmärtämään mitä näet. Ja nyt mun pitäisi tehdä sama työ uudestaan, ja etsiä samat linkit. Mutta en tee sitä, ei maksa vaivaa.

Ja kuitenkin kun katsot niitä kuvaajianäet että naiset lähettävät n. 15% viesteistä rimille miehille. Sitten katsot miesten lähettämien viestien käyrää ja huomaat että se alkaa 0sta prosentista.

Kun se ei nyt vain ala 0 %:sta, vaan n. 1 %:sta. Tuon rumimman naisjoukon koko on reilu 5 % kaikista naisista. Vastaavan miesjoukon koko on reilu 25 % kaikista miehistä. Miehiä on saitilla 50 % enemmän kuin naisia. Miehet lähettävät 4 kertaa enemmän viestejä (ensimmäisenä) kuin naiset.

Vierailija
440/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies valitsee sen, joka sheivaa jalkoja.