Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Vierailija
01.07.2020 |

Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.

Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.

Kommentit (564)

Vierailija
361/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 29v plus 1v miettii kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jutussa jätettiin armeliaasti mainitsematta että naiset on järkestään top 10% miesten perässä, kun miehiä viehättää suurin osa naisista. HS yleisen linjan tuntien ymmärrän miksi rajaavat jutun aiheen näin.

Tuollaiset artikkelit ovat matala-asteista kaasuvalottamista, millä yritetään peittää alle todelliset yhteiskunnalliset ilmiöt kuten kasvava seksuaalisten osattomien miesten määrä ja siihen liittyvät englanninkieliset käsitteet, jotka 2000-luvulla syntyneet ovat oppineet jo melkein äidinmaidossa. 

Jännä miten tutkimukset ovat hyviä ja päteviä vain silloin, jos niiden tulokset tukevat omaa agendaa...😂😂

Vierailija
362/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se niinkin voi mennä että mies kyllä pääsee treffeille asti ( yksille) mutta mokaa ne niin ettei uusille treffeille enää pääse. Kyllä muistan itse parikymppisenä että jotkut tapaamani miehet oli niin kauheita ( käytös) ettei todellakaan huvittanut tavata enempää. Kuitenkin olen ihan tavallinen itseäni arvostava nainen, en mikään alistuva kynnysmatto. Ikähaarukka oli aika iso.

Itse miehenä oon huomannut, että jos treffeillä on molempien mielestä hauskaa ja juttu luistaa, niin naisen mielestä ei ole kemiaa ja juttu jää siihen. Sen sijaan, jos on paljon hiljaisia hetkiä ja nainen vastailee 1-2 sanalla kysymyksiin eikä kysy mitään takaisin tai ota kunnolla kontaktia, niin nainen haluaa nähdä uudemman kerran. Mitä ihmettä oikeasti? 

Mistä tiedät että naisenkin mielestä treffeillä oli oikeasti hauskaa?

Olettaisin että että on ollut hauskaa jos treffejä seuraavassa viestissä valittaa miten vatsalihakset on edelleen kipeänä liiasta nauramisesta ja miten kerrankin osuu treffeille jonkun sellaisen kanssa jonka huumori uppoaa ihan kympillä ja suunnilleen puolen sanan vihjeestä tai pienestä eleestä tajuaa mitä toinen on vihjaamassa. Ja lopuksi tietysti kiitos hauskoista treffeistä ja menestystä parinetsintään kun ei ollut kemiaa mutta ehkä jonkun muun kanssa olisi.

Ja ainakin itse laitan mieluummin viestiä nuoremmin ja hyvännäköisille naisille, kun jotenkin on vaan paljon kivempi saada sellaiselta pakit, jotenkin voi laskea voitoksi jo että pääsi edes treffeille.

Joltain elähtäneeltä pubiruusulta tai siiderivalaalta saadut pakit tuntuu paljon pahemmalta.

Mä en oikeasti jaksa ymmärtää. Tinderin maksullisella versiolla pääsee käymään Virossa, Latviassa ja todellisesta mies vajeesta kärsivässä Liettuassa. Miksei voi mennä käymään noissa maissa? Yhden viikonlopun aikana riittäisi vientiä enemmän kuin laki sallii ja kaikki voittaisi. Suomeen jäisi tavis-Tiinat deittailemaan niitä tavis-Taneleita mille kelpaa Suomi-neidot muiden mennessä niiden slaavittarien luokse joita tunnutaan eniten kaipaavan.

Paitsi, että suurin osa niistäkin on ihan samoja itämeren suomalaisia kuin täälläkin. https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Slaavit

No ei pidä paikkaansa. Slaavit ovat alkuaan arjalaisiin kuuluvia heimoja, ydna R1a. Nykyiset Itämeren alueella asuvat mongoloidilinjaiset (N1c) poikkeavat täysin slaaveista ja muista euripideista. heitähän ei edes ollut Kiovan alueella ennen mongoli-invaasiota 1200-luvulla.

Omasta puolestani voin sanoa, että siperianmongoloidit ovat hlvetin rumia. Totaalisia turn-offeja joka tavalla. Mutta olenkin slaavitaustainen. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Säästääksemme sanoja ja turhaan servereitä kuormittavaa kohinaa, kerrataanpa nykypariutumisen ydinongelma:

"Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Jo aiemmin mainittu seksuaalinen vapautuminen ja sähköinen deittailu on niin sanotusti vapauttanut markkinat. Tavallisen nuoren naisen tarjolla on täten jotain aivan liian houkuttelevaa verrattuna siihen vastinpariin eli tavalliseen nössykkään, joten sellaiseen ei siinä vaiheessa tyydytäkään. Harvoin nämä seikkailut kuitenkaan realisoituvat onnellisiksi parisuhteiksi. Viimeksi tänään palstalla näytti olevan naisten surkuketju, miksi miehet halyavat heistä vain seksiä. Kolmekymppisenä menekki on laskenut silmin nähden ja perhettäkin tekisi ainakin puolittain mieli, joten sitten tyydytään."

Matamien ei siis kannattaisi katkeroitua, vaan siirtää tämä piilotteleva viisaus nyt vähintään tyttärilleen. Siinä säästyy monet itkut ja jopa mielenterveysongelmat.

Poikani on jo aikuinen ja onnellisesti naimisissa, tytärtä ei ole. Siskontytär on 18-vuotias ja tällä hetkellä taitaa olla kolmas "vakava" parisuhde menossa, siis sellainen poikaystävä joka on tuotu kotiin saakka ja jonka kanssa vietetään myös öitä. Toivottavasti ymmärtää jatkossakin nauttia nuoruudestaan.

Vierailija
364/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viitsitkö etsiä minulle tilastot nelikymppisinä ensimmäistä kertaa isäksi tulevista. En itse jaksa googlettaa. Ainuttakaan sellaista miestä en itse tunne ja tuttavapiirini on melkoisen laaja. Ymmärtääkseni ilmiö ei ole mitenkään kovin yleinen.

https://www.stat.fi/til/synt/2016/02/synt_2016_02_2017-12-04_tie_001_fi…

"Isäksi tullaan keskimäärin 31,2-vuotiaina. Ensi kerran vanhemmiksi tulleiden ikäero on pysynyt lähes muuttumattomana jo vuosikymmeniä. Isäksi tuleva on hieman yli kaksi vuotta äidiksi tulevaa vanhempi."

MOT

"Viitsitkö etsiä minulle tilastot nelikymppisinä ensimmäistä kertaa isäksi tulevista."

"Isäksi tullaan keskimäärin 31,2-vuotiaina."

Mikä oli siis MOT? Tuolla ei mainittu mitään yli neljäkymppisten ensi-isyydestä.

MOT:  ne nelikymppiset isät saavat useimmiten lapsia pari vuotta itseään nuorempien naisten kanssa. Tilasto ei sitä suoraan kerro, mutta jos isäksi tullaan keskimäärin 31-vuotiaina ja isäksi tuleva on hieman yli kaksi vuodtta äidiksi tulevaa vanhempi, niin se ei tue näkemystä, että nelikymppiset miehet saisivat ensimmäisen lapsensa parikymppisen äidin kanssa.

Vierailija
365/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valitsevat - naiset häviävät.

Oliko artikkelissa mitään asiaa siitä, mitä naiset valitsevat ja miten paljon? Vai onko yhä voimassa se patavanha ajatus, että vain mies tekee aloitteen ja lehtiartikkelitkin on soveliasta kyhätä kasaan tästä yhdestä ja samasta näkökulmasta käsin?

Vierailija
366/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Kun kerran noin hätkähdyttävän kauniisti pyydetään, niin pakkohan tässä on sitten tosissaan yrittää.

Tämä sukupuolten sota on roihahtanut pitkälti siitä syystä, että tavallinen mies ei juuri saa kontaktia tavalliseen naiseen nuorena. Jokunen viesti sitten tästä oli tiivistetty selitys. Seuraa turhautumista. Toisaalta taas naiset koluavat samoja naistenmiehiä ja kokevat luonnollisesti tulleensa petetyiksi ja kaltoin kohdelluiksi KAIKKIEN miesten tahoilta, kun huomaavat kelpaavansa lähinnä seksiin kaikkien haluamille naistenmiehille.

Noh, kolmekymppisenä tavallisen miehen ja naisen pitäisi kohdata toistensa maailmat jotenkin sopuisasti, mutta nykytilanteen luomilla taustoilla ja keskimääräisen ihmisolennon henkisillä kyvyillä tuo on haaste. Helevetin iso haaste.

Itse olen kyynistä sorttia, enkä usko että tämä soppa tästä enää kovin kirkastuu. Ainoa mikä tilanteen voisi edes teoriassa pelastaa on totuus ja internetin pljäyttäminen.

Mikähän juttu tämä nyt sitten on? Hyvin harva nuori poika ja tyttö ei seurustele. Pojat alkavat seurustella vähän myöhemmin kuin tytöt, mutta harvat jäävät kokonaan ilman seuraa. Tämä päti ennen ja pätee nyt, äitinä voin kertoa sen läheltä seuranneena.

https://www.iradio.ie/alarming-graph-shows-young-men-arent-having-sex-a…

Äitinä (!) olet seurannut läheltä.... Miten äityis auttaa sinua seuraamaan lapsesi kaveriporukan ulkopuolisia?

Sanoisin kyllä, että henkilöllä, joja elää nuorten kanssa 24/7 on realistisempi kuva sen ikisten maailmasta ja ajatuksenkulusta kuin lapsettomalla ikisinkulla, joka kuolaa nuoria netissä.

Vierailija
367/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Niin, ihminen on biologinen olento ja homman nimi on lisääntymisvietti.

Ihmetyttää tämä kuvitelma että ihmisten tietoisuus olisi jotenkin biologisista evoluution muokkaamista aivoista erillään oleva asia joka ikäänkuin leijuisi neutraalissa tyhjiössä täysin vapaana biologisista ärsykkeistä. Ikäänkuin viehättävänä pitäminen olisi jokin päätös jonka miehet vain tekevät pahantahtoisuuttaan.

Valitukset olemassaolon epäreiluuksista voi osoittaa maailmankatsomuksensa mukaisesti joko jumalalle tai maailmankaikkeudelle. Ei kannata pidättää henkeään odottaessa vastausta reklamaatioon.

Silti naisissa 40+ vasta alkoi kiinnostua vain jonkin verran itseään nuoremmista vaikka pitäisi olla lähes 10 vuotta nuoremmista lisääntymisvietin mukaan.

Höpö höpö. Miehet eivät pilaannu kuten naiset. 40v mies siittää terveen lapsen siinä missä 20v mieskin. Ero on siinä että 40v mieheltä löytyy resursseja synnytyksen jälkeiseen aikaan

Viitsitkö etsiä minulle tilastot nelikymppisinä ensimmäistä kertaa isäksi tulevista. En itse jaksa googlettaa. Ainuttakaan sellaista miestä en itse tunne ja tuttavapiirini on melkoisen laaja. Ymmärtääkseni ilmiö ei ole mitenkään kovin yleinen.

Mahdollisuudet ovat tosi olemattomat.

https://www.hs.fi/kuukausiliite/art-2000005272613.html

Kiitos. Vaikka on maksumuurin takana niin kävihän tuosta olennainen ilmi. Eli jos olisin perhettä haluava palstamies, niin en tuhlaisi aikaa.

Vierailija
368/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensinnäkään mies ei koskaan valitse ketään. Nainen on se joka tekee valinnan.

Eli jos haluan Johnny Deppin niin voin valita hänet? (en jaksa miettiä parempaa esimerkkiä, koska ajatus tulee varmaan tuostakin selväksi)

Vierailija
369/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

https://www.stat.fi/til/synt/2016/02/synt_2016_02_2017-12-04_tie_001_fi…

"Isäksi tullaan keskimäärin 31,2-vuotiaina. Ensi kerran vanhemmiksi tulleiden ikäero on pysynyt lähes muuttumattomana jo vuosikymmeniä. Isäksi tuleva on hieman yli kaksi vuotta äidiksi tulevaa vanhempi."

MOT

"Viitsitkö etsiä minulle tilastot nelikymppisinä ensimmäistä kertaa isäksi tulevista."

"Isäksi tullaan keskimäärin 31,2-vuotiaina."

Mikä oli siis MOT? Tuolla ei mainittu mitään yli neljäkymppisten ensi-isyydestä.

MOT:  ne nelikymppiset isät saavat useimmiten lapsia pari vuotta itseään nuorempien naisten kanssa. Tilasto ei sitä suoraan kerro, mutta jos isäksi tullaan keskimäärin 31-vuotiaina ja isäksi tuleva on hieman yli kaksi vuodtta äidiksi tulevaa vanhempi, niin se ei tue näkemystä, että nelikymppiset miehet saisivat ensimmäisen lapsensa parikymppisen äidin kanssa.

Jos miehellä ei ole lasta 40-vuotiaana, hänestä tulee isä hyvin pienellä todennäköisyydellä. 43-vuotiaana peli on käytännössä menetetty. Eli ei todellakaan tue väittämää, että nuoret naiset seurustelisivat usein nelikymppisen miehen kanssa. Nuoria naisia on vähemmän kuin miehiä.

Vierailija
370/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En nyt oikein ymmärrä miksi se on palstan naisille ongelma, että rumatkin miehet lähettävät OkCupidissa viestejä kauniille naisille. On hyvä muistaa, että tuossa deittipalvelussa naiset rankkaavat 80 % miehistä keskivertoa rumemmiksi, joten niiden "rumien" joukossa on varmasti myös ihan ok-miehiä. Ja mikä olennaisinta, miehet lähettävät ulkonäön puolesta KAIKILLE naisille enemmän viestejä kuin naiset vastaaville miehille. Eli rumat naiset saavat enemmän viestejä kuin rumat miehet.

Missähän siinä se viestien määrä kerrottiin kun kerrottiin prosenttiosuus kaikista viesteistä. Silti suurin osa miesten viesteistä lähti keskimääräistä viehättävimmille naisilke ja rumien prosenttiosuus viesteistä oli pyöreä nolla.

https://techcrunch.com/2009/11/18/okcupid-inbox-attractive/amp/

Oho, ei ole viikkoakaan, kun todistin tuon väitteen valheeksi. Sen verran perusteellisesti, ettei sitä kehdattu toistaa enää siinä ketjussa enää. Nyt sitten tulee tuon ääliön (Jason Kinkaid) teksti takaisin, ja taas palstamamma on mennyt samaan halpaan. Pitäisi ottaa talteen kirjoittamansa viestit, en lähde uudestaan kaivamaan linkkejä. Tehän kuitenkin tulette viikon kuluttua samoilla valheilla takaisin taas.

PS. Rumin osa naisista, saa enemmän viestejä kuin komein osa miehistä.

Kun rumien naisten osuus miesten lähettämistä viesteistä on 0% niin mistä ne rumien naisten viestit mielestäsi tulee?

Se ei ole 0 %. Kauneimmat saavat 28 kertaa enemmän viestejä kuin rumimmat, mutta rumien saama osuus ei ole 0 %. Katsot kuvaajaa väärin.

Vierailija
371/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yllättääkö että seksiseuran hakuun tarkoitetussa sovelluksessa valitaan omasta mielestä seksikkäin? Miten yksinkertaista porukkaa täällä oikein liikkuu, kun tästäkin saadaan joku pitkä ihmettelyketju aikaiseksi?

Eihän tuo tutkimus Tinderiä koskenut. Vai onko se OkCupid myös pelkkää seksiseuran hakua varten?

Vierailija
372/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............

Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.

Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.

Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.

Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.

Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.

Jos miehet toivovat aitoa kumppania, miksi heille ei kelpaa kuin 10-20 vuotta nuorempi, mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Aito kumppani löytyisi helpommin omanikäisistä, elämää nähneistä naisista mutta kun ei kelpaa.

Lue koko ketju, sillä eilen tuo käytiin jo läpi. Naisten "aitous ja henkinen kypsyys" näyttäytyy usein eri tavalla miehille kuin kokemusasiantuntijoille. Siksi halutuimnat miehet suosivat järjestään nuoruutta pl. omat ensimmäiset nuoruusvuodet. Osa toki alkaa jo tuolloin saalistamaan teinejä, mutta mitään valtavirtaa se ei vielä silloin ole. Vanhemmiten taas on.

Niin, koska miehet haluavat lapsenomaisuutta, seksuaalista viattomuutta, epävarmuutta. Siinä on kyse alistamishalusta. Ulkonäkö ei ole ainoa tekijä, se on toki erittäin iso tekijä, mutta ei ainoa syy siihen miksi miehet etsivät nuoria. Jos keksittäisiin keino jolla nainen voisi aidosti näyttää nelikymppisenä 20-vuotiaalta ja olla yhtä hedelmällinen kuin 20-vuotias, niin todennäköisesti miehet edelleen etsisivät niitä 20-vuotiaita eivätkä kiinnostuisi ikäisistään. Aikuisuus näyttää olevan miehille turn-off, he eivät halua naista joka on heidän kanssaan tasaveroisessa asemassa, vaan epävarman nuoren. Miehet voivat selittää asiaa niin, että omanikäinen nainen on jo katkeroitunut ja mitä vielä, mutta todellisuudessa kyse on halusta alistaa.

Pyyhippä muori kuolat suupielestä ja rauhoitu. Olet lukenut vähän liikaa nyt hesaria kun näet vilkkuvia rakenteita ja alistusta joka puolella, joten kannattaisi lukea ketjusta jo aiemmin sanottu. Viisastuisit tällä tempulla suuresti.

Näköjään osui kun asiaa ei osata kommentoida mutta henkilökohtainen sonnanheitto kyllä onnistuu.

Voitit juuri täysosumallasi erityisolympialaiset. Onneksi olkoon!

Tässä kun yritetään parhaamme mukaan vaalia asiakeskustelua, niin olisi varsin asiallista myös lukea keskustelua, johon ottaa osaa. Nythän tämä on raskasta, kun joka sivulle tulee uusi muori ja töräyttää aivan saman paskan uudestaan ja uudestaan.

Miehistä tietenkin löytyy myös alistukseen taipuvaisia miehiä ja nämä tunnetusti kiihottavat naisväkeä huomattavasti enemmän kuin aranpuoleiset tavismiehet. Mutta eivät he naistenmiesten mikään selkeä enemmistö sentään ole.

Osaisitkohan kommentoida ilman nimittelyä?

Juu, tämä muori se tajuaa, että ne aranpuoleiset tavismiehet haluavat myös sen nuoren ja ihan samoista syistä kuin nämä naistenmiehiksi kutsumasi. He eivät vain ilmaise sitä haluaan aivan yhtä avoimesti, eivät saa nuorta kumppania yhtä helposti kuin tietyt muut miehet ja voivat silloin alkaa etsiä muunkin ikäisiä. Mutta ei se halu ja sen syyt siitä mihinkään poistu.

Tämö muori tosiaan ei enää elättele minkäänlaisia illuusioita miehistä. Ja tämä mitä olen sanonut, sehän on ihan sitä samaa mitä täältäkin saa miehiltä jatkuvasti lukea. Että ei kukaan mies oikeasti aikuista naista halua, vaan kaikki haluaisivat nuoren mutta kaikki eivät vain sitä saa. Näköjään se vain on kiusallista lukea naisen sanomana. Varsinkin kun ne todelliset syyt nuorten metsästykseen sanotaan kaunistelematta.

Kun kerran noin hätkähdyttävän kauniisti pyydetään, niin pakkohan tässä on sitten tosissaan yrittää.

Tämä sukupuolten sota on roihahtanut pitkälti siitä syystä, että tavallinen mies ei juuri saa kontaktia tavalliseen naiseen nuorena. Jokunen viesti sitten tästä oli tiivistetty selitys. Seuraa turhautumista. Toisaalta taas naiset koluavat samoja naistenmiehiä ja kokevat luonnollisesti tulleensa petetyiksi ja kaltoin kohdelluiksi KAIKKIEN miesten tahoilta, kun huomaavat kelpaavansa lähinnä seksiin kaikkien haluamille naistenmiehille.

Noh, kolmekymppisenä tavallisen miehen ja naisen pitäisi kohdata toistensa maailmat jotenkin sopuisasti, mutta nykytilanteen luomilla taustoilla ja keskimääräisen ihmisolennon henkisillä kyvyillä tuo on haaste. Helevetin iso haaste.

Itse olen kyynistä sorttia, enkä usko että tämä soppa tästä enää kovin kirkastuu. Ainoa mikä tilanteen voisi edes teoriassa pelastaa on totuus ja internetin räjäyttäminen.

Miksiköhän sitten myös sellaisina aikoina ja sellaisissa kulttuureissa joissa naisella ei ole ollut juuri sanomista puolison valinnassa ja esiaviolliset suhteet ovat olleet naisilta ehdottomasti kiellettyjä, ovat aikuiset miehet aina menneet naimisiin aivan nuorten tyttöjen kanssa ja sitä vaimoa on myös petetty nuorten kanssa? Miehet ovat tavoitelleet nuoria aina ja kaikissa kulttuureissa, oli naisella kuinka paljon tai vähän vapautta tahansa.

Miten muuten odotat sen sopuisan kohtaamisen esimerkiksi omalla kohdallasi tapahtuvan kun syytät vain naisia parisuhteiden muodostamisen vaikeudesta?

B-I-O-L-O-G-I-A. Siinä juuri huomaat että arvostamasi konstruktiot ja himmelit ovat pelkkää paskapaperia viettien rinnalla. Kuka kehariakka nyt poistatti sen ultra-asiallisen vastauksen? On tämä akkain sekopalsta yksi helevetti. Minä täällä yritän tuoda vaiettua tietoa pyyteettömästi ja heti kivitetään. Sitten kaikki länkytys saa jäädä. Toivotanta.

Jos et kihisisi raivosta, niin saattaisit huomata, etten syytä täällä ketään. Analysoin todellisuutta kylmänviileesti ja vähän kevennän sotaisaa tunnelmaa. Mikäli koit syyllistämistä, niin se lienee omatuntosi mikä siellä sisuksissa älämöi.

Itse ajattelin pariutua pysyvämmin, kun kohdalle sattuu nainen joka puhuttelisi riittävästi myös henkisesti. Näitä on ehkä yksi tuhannesta, joten aikansa ja kokeilunsa se ottaa. Tämä matka lienee kuitenkin lopulta parempi kuin se päämäärä.

Akka, muori ja muut vastaavat nimittelyt kuolaamisesta... Se mistä syyttää toisia, on useimmiten sitä samaa mitä toisille tekee. 

En syytä miehiä mistään, koska biologia. Myös nuorempi nainen voi puhutella miestä henkisesti, ja kun mies näkee kauniin naisen, ei hän ajattele naisen ikää, vaan lumoutuu kauneudesta. Useimmiten kauniit naiset ovat nuoria, mutta normaalina en pidä miestä, joka kiinnostuu lastensa ikäisistä tai nuoremmista naisista. Sen sijaan olen varma, että jos eroaisimme, olisi mieheni uusi puoliso 10-15 vuotta nuorempi kaunis ja fiksu nainen, ei samanikäinen. Silti hän ei tarkoituksella olisi valinnut nuorempaa. 

En lukenut kuin tämän viimeisen sivun keskustelusta ja nuo lainatut viestit, mutta jakolinja ei kulje sukupuolten välillä, vaan kauniiden ja komeiden välillä. Hyvästä ulkonäöstä tulee täysin tietoiseksi vasta vanhempana, mutta miehet ja naiset eri tavoin.  

Mitä meidän kuuluisi tehdä häiriintyneelle pressallemme? Hänhän nauttii kaikkien aikojen kansansuosiota.

Itse näen kyllä kuilun tavallisen naisen ja miehen välillä. Parinmuodostuskin takkuaa isossa kuvassa, mutta toki syitä voi ja kannattaa hakea sekä puntaroida mahdollisimman laajasti. Laadukkaat nyt pärjäävät aina, paitsi orjataloudessa.

Arvostettavan rauhaisaa ja rehellistä puhetta joka tapauksessa, eikä pulssin madellessa koe niin tarvetta edes tökkiä. Mukavaa kesäviikonloppua sinne ja pidähän miehestäsi lujasti kiinni!

Vierailija
373/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alfauros75 kirjoitti:

Alfauroksen kokemuksia, toivottavasti kukaan ei hermostu.

Tässä vinkkejä miehille ja naisille:

-Tinderiin ammattikuvaajan kuva, jossa olet parhaimmillasi. Se on sen muutaman kympin arvoinen.

-Naisellisuus aina plussaa. Mekot ja korkokengät.

-Nainen käytä osaavaa kampaajaa, joka leikkaa hiuksesi kasvoillesi sopivaksi. Käy vaikka Virossa tekemässä se joka kuukausi. Samalla kosmetogi.

-Miehet kerro mitä sinä osaat. Jos olet uusavuton pc mies, niin et saa osumia.

-Miehet sinun tulee ehdottomasti kyetä puhumaan tunteista. Tulee osata käytöstavat. Kännijuominen on eilistä ja superdorkaa.

-Miehet panosta vaatteisiin. Kunnon kengät, ehjät siistit vaatteet, opettele tyyli ja lue kesä 2020 style ja kopioi se. Mitään ylimääräisiä hajuja ei saa olla.

-Miehet sinun tulee tietää mitä haluat elämältäsi, vain siten voi suunnitella tulevaisuutta naisen kanssa.

-Puhdas koti ja auto.

-Kokkaaminen ja viinit tulee osata molempien.

-Jörkeviä kuntoiluharrastuksia, kukaan ei halua kohta plösöä.

-Ilman huumoria ei mikään toimi.

-Jos tulee mies vastaan nainen kilpailuasetelma, niin suhde ei tule toimimaan.

Siinä alkuun.

Itse huomasin aika usein naisten käyttävän vanhoja kuvia, erityisesti vanhemmat naiset 35v+.

Jos ei ole treffeillä naisella korkokenkiä, niin nainen ei kunnioita minua, ei ole yritystä. Ylätason naisilla ei ongelmia tuon suhteen. Itse tuon aina lahjan ja/tai kukkia ja panostan treffeihin.

Pyydä aina tuore kuva ennen tapaamista, jossa vartalo näkyy. Mikään ei ole pahempaa kuin nähdä +20kg kuvista poikkeava selvästi vanhempi henkilö treffeillä.

Mielenkiintoista on myös verrata eri maiden naisten ilmoituksia. Venäjä ja Baltit ovat lähellä lisäksi. Siellä ei ole tätä Pohjoismaista feminismiä ja uskoakseni siksi heidän kanssaan pääsee helposti juttuun. Naisellisuus on siellä ehdotonta.

Pietarissa on mielestäni koko Pohjolan korkein taso naisissa ja miehissä. Sain Pietarissa 1300 matchia per viikko. Eli isot kaupungit tuottaa eniten osumia.

Tinder on ulkonäköpeli 95%:sti. Panosta siihen, hyvä syy opetella uutta.

Keskity yhteen kerrallaan! Tosi tärkeää! Tapaa pari kertaa, koska useimmat jännittää liikaa.

Hyviä neuvoja, sekä miehille että naisille.

Jos nyt ei lasketa tuota kuittailua feministeille. Olen feministi ja hyvin palkatussa työssä. Olen silti myös naisellinen, pidän korkoja ja tykkään saada kukkia ja lahjan mieheltä. Tasa-arvossa on kyse ihmisen arvosta, se meillä toki on yhtä suuri. Kukissa ja koroissa on kyse kosiomenoista, ne eivät kenenkään arvoa vähennä.

Tämäkään ei pahalla, kunhan pohdin.

Hyvä vinkki tuo käydä kampaajalla ja kosmetologilla Virossa. Taidan käydä vielä manikyyrissäkin, ja pedikyyrissä. Paras pedikyyri ikinä oli muuten lähi-idässä, filippiinotytöt. Ennen sitä en tiennyt että varpaatkin voivat olla seksikkäät.

Suomessa naisten on vaikea olla naisellisia, kun on tämä luterilainen häpeän kasvatus jossa ei saa ylpistyä eikä tuoda itseään esille. Se koulitaan naisista jo teini-ikään mennessä, mutta sitä voi opetella takaisin.

Naulankantaan! Ottakaa suomalaiset naiset mallia idän kanssasisarista ja opetelkaa pitämään kiinni omista rajoista. Teidän ei tarvitse ruveta kynnysmatoksi, vaan sanotte suoraan mitä haluatte. Voit aivan vapaasti olla valikoiva miesten suhteen turhaan pyytelet keneltäkään anteeksi tätä asiaa. Sama koskee yleisestikin elämää, olet sitten uraohjus, kotiäiti tai downshiftaava sinkku niin ole siitä ylpeä!

Niille ketkä syystä tai toisesta haaveilee kotiäidin urasta ja varakkaasta miehestä suositan ottamaan ylläolevan listan tarkempaan syyniin. Uskokaa huviksenne, pohjoismaalaiset naiset ovat erittäin pidettyjä kansainvälisillä deittimarkkinoilla johtuen sopivan vaatimattomasta luonteesta, raikkaasta ulkonäöstä sekä älykkyydestä. Olisitte vihdoinkin ylpeitä itsestänne :)

Vierailija
374/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Itse olen kyynistä sorttia, enkä usko että tämä soppa tästä enää kovin kirkastuu. Ainoa mikä tilanteen voisi edes teoriassa pelastaa on totuus ja internetin pljäyttäminen.

Mikähän juttu tämä nyt sitten on? Hyvin harva nuori poika ja tyttö ei seurustele. Pojat alkavat seurustella vähän myöhemmin kuin tytöt, mutta harvat jäävät kokonaan ilman seuraa. Tämä päti ennen ja pätee nyt, äitinä voin kertoa sen läheltä seuranneena.

Äitinä (!) olet seurannut läheltä.... Miten äityis auttaa sinua seuraamaan lapsesi kaveriporukan ulkopuolisia?

Sanoisin kyllä, että henkilöllä, joja elää nuorten kanssa 24/7 on realistisempi kuva sen ikisten maailmasta ja ajatuksenkulusta kuin lapsettomalla ikisinkulla, joka kuolaa nuoria netissä.

Aika sinisilmäinen usko lapsi-vanhempi suhteeseen. Ainakin omat vanhemmat eivät tiedä yhtään mitään vähääkää epämääräisemmistä touhuistani. Luullakseni tämä on aika yleistä muutenkin.

Toisekseen, jonkun tyttäriähän ne ovat aina olleet, jotka ovat esimerkiksi kyläilleet minun luonani. Täysin vapaasta tahdosta ja hyvillä mielin nähty joidenkin kanssa jopa useampaan kertaan.

Mammat niin kovasti toivoo että tyttäret myös seukkaisi niiden kivojen kamupoikien kanssa, mutta muistelkaapa nyt vaikka niitä omia nuoruuksia.

Vierailija
375/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä mielenkiintoinen Tinder-kokeilu joltain tyypiltä. Hyvännäköinen mies saa merkittävästi enemmän mätsejä kuin hieman vaatimattomamman näköinen heppu.

https://66.media.tumblr.com/c51b351cc48f7b96b16382345696754d/tumblr_inl…

https://worst-online-dater.tumblr.com/post/99441021279/tinder-experimen…

Et kai vakavissasi sano, että sinulle tulee yllätyksenä, että hyvännäköiset saavat Tinderissä enemmän mätsejä?

Vierailija
376/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alfauros75 kirjoitti:

Alfauroksen kokemuksia, toivottavasti kukaan ei hermostu.

Tässä vinkkejä miehille ja naisille:

-Tinderiin ammattikuvaajan kuva, jossa olet parhaimmillasi. Se on sen muutaman kympin arvoinen.

-Naisellisuus aina plussaa. Mekot ja korkokengät.

-Nainen käytä osaavaa kampaajaa, joka leikkaa hiuksesi kasvoillesi sopivaksi. Käy vaikka Virossa tekemässä se joka kuukausi. Samalla kosmetogi.

-Miehet kerro mitä sinä osaat. Jos olet uusavuton pc mies, niin et saa osumia.

-Miehet sinun tulee ehdottomasti kyetä puhumaan tunteista. Tulee osata käytöstavat. Kännijuominen on eilistä ja superdorkaa.

-Miehet panosta vaatteisiin. Kunnon kengät, ehjät siistit vaatteet, opettele tyyli ja lue kesä 2020 style ja kopioi se. Mitään ylimääräisiä hajuja ei saa olla.

-Miehet sinun tulee tietää mitä haluat elämältäsi, vain siten voi suunnitella tulevaisuutta naisen kanssa.

-Puhdas koti ja auto.

-Kokkaaminen ja viinit tulee osata molempien.

-Jörkeviä kuntoiluharrastuksia, kukaan ei halua kohta plösöä.

-Ilman huumoria ei mikään toimi.

-Jos tulee mies vastaan nainen kilpailuasetelma, niin suhde ei tule toimimaan.

Siinä alkuun.

Itse huomasin aika usein naisten käyttävän vanhoja kuvia, erityisesti vanhemmat naiset 35v+.

Jos ei ole treffeillä naisella korkokenkiä, niin nainen ei kunnioita minua, ei ole yritystä. Ylätason naisilla ei ongelmia tuon suhteen. Itse tuon aina lahjan ja/tai kukkia ja panostan treffeihin.

Pyydä aina tuore kuva ennen tapaamista, jossa vartalo näkyy. Mikään ei ole pahempaa kuin nähdä +20kg kuvista poikkeava selvästi vanhempi henkilö treffeillä.

Mielenkiintoista on myös verrata eri maiden naisten ilmoituksia. Venäjä ja Baltit ovat lähellä lisäksi. Siellä ei ole tätä Pohjoismaista feminismiä ja uskoakseni siksi heidän kanssaan pääsee helposti juttuun. Naisellisuus on siellä ehdotonta.

Pietarissa on mielestäni koko Pohjolan korkein taso naisissa ja miehissä. Sain Pietarissa 1300 matchia per viikko. Eli isot kaupungit tuottaa eniten osumia.

Tinder on ulkonäköpeli 95%:sti. Panosta siihen, hyvä syy opetella uutta.

Keskity yhteen kerrallaan! Tosi tärkeää! Tapaa pari kertaa, koska useimmat jännittää liikaa.

En olisi halunnut miestä, joka haluaa naisen, joka käyttää korkokenkiä, käy kosmetologilla ja panostaa hiuksiinsa, joten neuvoistasi ei olisi ollut minulle mitään hyötyä. Sen sijaan tajusin poistua nettideiteiltä (Tinder ei ollut vielä yleistynyt silloin kun viimeksi olin sinkku) ja löysin puolisoni livenä.

Vierailija
377/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä mielenkiintoinen Tinder-kokeilu joltain tyypiltä. Hyvännäköinen mies saa merkittävästi enemmän mätsejä kuin hieman vaatimattomamman näköinen heppu.

https://66.media.tumblr.com/c51b351cc48f7b96b16382345696754d/tumblr_inl…

https://worst-online-dater.tumblr.com/post/99441021279/tinder-experimen…

Et kai vakavissasi sano, että sinulle tulee yllätyksenä, että hyvännäköiset saavat Tinderissä enemmän mätsejä?

Vakavissani sanon, että olennaista tuossa oli se, miten paljon enemmän hyvännäköiset saavat mätsejä. Ei se, että he ylipäätään saavat niitä enemmän.

Vierailija
378/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Paha Susi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Aika sinisilmäinen usko lapsi-vanhempi suhteeseen. Ainakin omat vanhemmat eivät tiedä yhtään mitään vähääkää epämääräisemmistä touhuistani. Luullakseni tämä on aika yleistä muutenkin.

Toisekseen, jonkun tyttäriähän ne ovat aina olleet, jotka ovat esimerkiksi kyläilleet minun luonani. Täysin vapaasta tahdosta ja hyvillä mielin nähty joidenkin kanssa jopa useampaan kertaan.

Mammat niin kovasti toivoo että tyttäret myös seukkaisi niiden kivojen kamupoikien kanssa, mutta muistelkaapa nyt vaikka niitä omia nuoruuksia.

Kuten kirjoitin, toivon, että kummityttäreni nauttii nuoruudestaan.

Vierailija
379/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Paha Susi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Olet väärässä. Nuoren aikuisen tyttären äitinä toivon, ettei hän sen kummemmin seurustele kenenkään kanssa, ei ole mikään kiire sitoutua.

Vierailija
380/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso Paha Susi kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kansa janoaa:

Ainakin oma nuoruus meni niin, että aloin 17-vuotiaana seurustella samassa lukiossa olevan pojan kanssa. En koskaan ole harrastanut irtoseksiä, enkä haluaisi miestä, joka on jakanut jokaiselle naiselle.