Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta
Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.
Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.
Kommentit (564)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.
Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä
Onko sulla ylipainoa? Oletko kokeillut tiputtaa pinnallista rimaa.
Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.
Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳
Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.
Naiset haluavat yleensä sen yhden kumppanin, joka rakastaa heitä sellaisena kuin ovat... En tee mitään miehellä, joka vahtisi jokaista kiloani ja pitäisi niitä suoraan epäviehättävinä. Olen tämän kokenut parisuhteessa ja yllätyin miten laihuuteni olikin ollut jokin olennainen tekijä. Painoa oli siis tullut 5 kg. No, siitä se suhteen loppu sitten alkoi.
Ei mieskään tee mitään naisella joka ei jaksa sen vertaa pitää huolta itsestään että pysyisi hoikkana.
No sitten kannattaa jäädä yksin. Hoikkana pysymisessä panos-tuotos-suhde ei useinkaan kannata. Monille pizza tuottaa enemmän mielihyvää kuin pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.
Hyvä, että naisetkin alkaa tuoda vähän totuutta itsestään näihin viesteihin. Kun kauneus on käytetty, investoitu, seksiin komeimpien miesten kanssa, ei todellakaan enää kiinnosta panostaa sen tasoiseen mieheen, jonka voi saada parisuhteeseen, siis siinä vaiheessa. Parisuhdemies = pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.
Ei siis mikään ihme, että Suomessa yksin elävien määrä lisääntyy, lapsiluvut pienenee.
Monta vuotta meille naisille ollaan uhottu maasta lähdöstä ja tuolla rajan takana odottavista rotunaisista. Kyllä me tiedämme teidän oikeat mielihalunne. Miksei naisetkin saisi yrittää saada mieluista kumppania? Erona onkin lähinnä se ettei naiset heristä virtuaalisesti nyrkkiä uhotakseen löytävänsä laadukkaamman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista naisille, että olet miehille kelvollinen vain pari vuotta. 20-22 vuotiaana kun suurin osa vielä opiskelee ja miettii tulevaisuuttaan, mutta miesten mielestä juuri siinä vaiheessa olisit parhaimmillaan parinmuodostukseen. Harvempi nuori nainen tuossa vaiheessa vielä sellaiseen ryhtyy. Ja kun olisi ajankohtaista ryhtyä, esim muutaman vuoden päästä, olet jo liian vanha sille ”ranellekin 55 vee” :/
Onneksi itse olen jo niin vanha, että parisuhde ja perhe on perustettu aikoina ennen internettiä. Nykyään olisi aivan liian raadollista.
No eihän se tietenkään aivan noin mene ja kiintymisellä on ihan merkittävä liimaava voima. Kolmevitonen, rupsahtanut ( ja lapsikatraan jo pyöräyttänyt) nainen vain saa olla aika helevetin mukava, jotta ilmeiset miinukset tulee edes jotenkin kompensoitua. Nuorena naisen viehättävyyteen riittää ihan vain tavanomaisuus. Siitä se sitten voi lähtä. Ja ehkä ne maailmanluvatkin sitten sulautuvat saman suuntaisiksi.
Naiset myös kokevat "henkisen kypsymisensä" eri tavoin kuin miehet monesti. Mitä ainakin itse olen kokenut, niin ei siellä ole oikein tarjolla kuin elämän pettymysten moukaroimia, ankeutuneita sielunmaisemia sekä kipeitä traumoja, kun taas nuorina naisilla on monesti vielä positiivinen ja avoin mieli. Mielummin sitä tuommoiseen maisemaan syöksähtää. Keskinkertaisten ajatusten ponnekas änkyröintikin on vielä mielenlämpöä tuottavalla asteella toisin kuin kypsinä naisina. Median lietsonta ei ainakaan lievitä tätä ongelmaa.
En oikein tajua tätä positiivisen mielen hehkuttamista. Vai onko kyse siitä, että vanhemmat naiset ovat kriittisiä eivätkä niele kaikkea p*skaa. Olin itse eniten hapan, kun lapset olivat pieniä, asuntolaina iso ja töissä piti mennä eteenpäin. Nyt on elämä rentoa. Muksut aikuisia, lainat maksettu, töissä osaa jo ottaa rennomman asenteen. Miehen kanssa ajattelimme aloittaa uudelleen nuoruuden moottoripyöräilyharrastuksen.
Ensikirskahduksen perusteella et vaikuta kovinkaan rennolta... Ja maailmassa nyt on loputtomasti asioita, mitä ihmiset eivät ymmärrä lainkaan. En itsekään aivan kaikkea. Eikä minulla riitä rautalanka tai hermotkaan kaikille maailman kysyville lapsosille.
Juurikin tuon kirjoittamasi takia lapselliset kannattaa heti skipata. Myös siksi että lasten isä on hyvin todennäköisesti joku masentava taukki. Syitä on niin monia.
Ajelkaahan mopedienne kanssa maltilla.
Kysyisin arvon keski-ikäisiltä miehiltä, jotka ovat sitä mieltä, että nuoren naisen kauneus korvaa sisällön, mitä yhteistä on keski-ikäisellä ja nuorella? Ei mitään. Tunti seksiä päivässä, loput tunnit Temppareita, opiskelijabileitä, shoppailua, Netflixiä. Tai vaihtoehtoisesti tarjolla on vauvahaaveita ja miehelle paluu pikkulapsi-arkeen. Toki nuoret ovat kauniita, ymmärrän hyvin ihailun, parisuhde onkin sitten toinen juttu.
Sitä paitsi nainen voi keski-ikäytyä myös ilman katkeruutta mihinkään suuntaan.
Aliarvioit nuoret naiset ihan vtusti. Kyllä heissäkin on paljon sellaisia, joita ei kiinnosta tempparit, opiskelijabileet ja shoppaus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.
Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä
Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.
Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳
Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.
Naiset haluavat yleensä sen yhden kumppanin, joka rakastaa heitä sellaisena kuin ovat... En tee mitään miehellä, joka vahtisi jokaista kiloani ja pitäisi niitä suoraan epäviehättävinä. Olen tämän kokenut parisuhteessa ja yllätyin miten laihuuteni olikin ollut jokin olennainen tekijä. Painoa oli siis tullut 5 kg. No, siitä se suhteen loppu sitten alkoi.
Ei mieskään tee mitään naisella joka ei jaksa sen vertaa pitää huolta itsestään että pysyisi hoikkana.
No sitten kannattaa jäädä yksin. Hoikkana pysymisessä panos-tuotos-suhde ei useinkaan kannata. Monille pizza tuottaa enemmän mielihyvää kuin pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.
Hyvä, että naisetkin alkaa tuoda vähän totuutta itsestään näihin viesteihin. Kun kauneus on käytetty, investoitu, seksiin komeimpien miesten kanssa, ei todellakaan enää kiinnosta panostaa sen tasoiseen mieheen, jonka voi saada parisuhteeseen, siis siinä vaiheessa. Parisuhdemies = pska mies, jota ei oikeastaan edes halua.
Ei siis mikään ihme, että Suomessa yksin elävien määrä lisääntyy, lapsiluvut pienenee.
Paska mies on sellainen, joka tahallaan (?) väärinymmärtää ja vääntää ympäri kaiken sanotun, kuten sinä tässä. Ei kukaan jaksa tällaista. Palstamiesten tekemien kehäpäätelmien määrä on taas kerran tässäkin ketjussa ihan uskomaton.
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............
Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.
Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.
Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.
Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.
Jos miehet toivovat aitoa kumppania, miksi heille ei kelpaa kuin 10-20 vuotta nuorempi, mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Aito kumppani löytyisi helpommin omanikäisistä, elämää nähneistä naisista mutta kun ei kelpaa.
Lue koko ketju, sillä eilen tuo käytiin jo läpi. Naisten "aitous ja henkinen kypsyys" näyttäytyy usein eri tavalla miehille kuin kokemusasiantuntijoille. Siksi halutuimnat miehet suosivat järjestään nuoruutta pl. omat ensimmäiset nuoruusvuodet. Osa toki alkaa jo tuolloin saalistamaan teinejä, mutta mitään valtavirtaa se ei vielä silloin ole. Vanhemmiten taas on.
Niin, koska miehet haluavat lapsenomaisuutta, seksuaalista viattomuutta, epävarmuutta. Siinä on kyse alistamishalusta. Ulkonäkö ei ole ainoa tekijä, se on toki erittäin iso tekijä, mutta ei ainoa syy siihen miksi miehet etsivät nuoria. Jos keksittäisiin keino jolla nainen voisi aidosti näyttää nelikymppisenä 20-vuotiaalta ja olla yhtä hedelmällinen kuin 20-vuotias, niin todennäköisesti miehet edelleen etsisivät niitä 20-vuotiaita eivätkä kiinnostuisi ikäisistään. Aikuisuus näyttää olevan miehille turn-off, he eivät halua naista joka on heidän kanssaan tasaveroisessa asemassa, vaan epävarman nuoren. Miehet voivat selittää asiaa niin, että omanikäinen nainen on jo katkeroitunut ja mitä vielä, mutta todellisuudessa kyse on halusta alistaa.
Pyyhippä muori kuolat suupielestä ja rauhoitu. Olet lukenut vähän liikaa nyt hesaria kun näet vilkkuvia rakenteita ja alistusta joka puolella, joten kannattaisi lukea ketjusta jo aiemmin sanottu. Viisastuisit tällä tempulla suuresti.
Näköjään osui kun asiaa ei osata kommentoida mutta henkilökohtainen sonnanheitto kyllä onnistuu.
Voitit juuri täysosumallasi erityisolympialaiset. Onneksi olkoon!
Tässä kun yritetään parhaamme mukaan vaalia asiakeskustelua, niin olisi varsin asiallista myös lukea keskustelua, johon ottaa osaa. Nythän tämä on raskasta, kun joka sivulle tulee uusi muori ja töräyttää aivan saman paskan uudestaan ja uudestaan.
Miehistä tietenkin löytyy myös alistukseen taipuvaisia miehiä ja nämä tunnetusti kiihottavat naisväkeä huomattavasti enemmän kuin aranpuoleiset tavismiehet. Mutta eivät he naistenmiesten mikään selkeä enemmistö sentään ole.
Osaisitkohan kommentoida ilman nimittelyä?
Juu, tämä muori se tajuaa, että ne aranpuoleiset tavismiehet haluavat myös sen nuoren ja ihan samoista syistä kuin nämä naistenmiehiksi kutsumasi. He eivät vain ilmaise sitä haluaan aivan yhtä avoimesti, eivät saa nuorta kumppania yhtä helposti kuin tietyt muut miehet ja voivat silloin alkaa etsiä muunkin ikäisiä. Mutta ei se halu ja sen syyt siitä mihinkään poistu.
Tämö muori tosiaan ei enää elättele minkäänlaisia illuusioita miehistä. Ja tämä mitä olen sanonut, sehän on ihan sitä samaa mitä täältäkin saa miehiltä jatkuvasti lukea. Että ei kukaan mies oikeasti aikuista naista halua, vaan kaikki haluaisivat nuoren mutta kaikki eivät vain sitä saa. Näköjään se vain on kiusallista lukea naisen sanomana. Varsinkin kun ne todelliset syyt nuorten metsästykseen sanotaan kaunistelematta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miehet yksikin syy miksi yli 25 vuotiaan naisen kannattaisi olla suhteessa? Muu kuin lapset. Koska käytännössä yli 20 vuotiaaseen vain tyydytään. Jos asiassa olisi edes hieman hajontaa, olisi luku varmasti edes pari vuotta isompi. Eli käytännössä kaikki miehet ajattelevat näin. Tätä on miehen "rakkaus". Eli eivät käytännössä rakasta yhtään samalla tavalla kuin naiset. Voiko mies oikeasti rakastua esim. yli kolmikymppiseen? Veikkaan että eivät voi. Tätä on vaikea naisena hyväksyä.
Niinpä. Tätä olen itsekin ajatellut. Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla vain jotain mihin pitkin hampain tyydytään? Ja oikeastaan, miksi nuoremmankaan kannattaisi olla suhteessa, koska eihän sekään kivalta tunnu, että tietää olevansa kuin joku esine, jota pian aletaan hyljeksiä parhaat päivänsä nähneenä. Miksi siis KENENKÄÄN naisen kannattaisi olla suhteessa muuten kuin lapsia saadakseen?
No kuulkaas leidit! Tavalliset miehet tietävät aivan yhtä hyvin että teidänkin ensimmäinen valinta olisi joku aivan muu, mikäli saisitte vapaasti valita. Kovin harva saa, joten ei auta kuin kaikkien yrittää löytää onneaan jostain.
Tyytykäämme kohtaloihimme.
Mistä tiedät tämän? Hyvin moni nainen on todella aidosti rakastunut siihen tavalliseen mieheensä. Jotain julkkista voidaan pitää paremman näköisenä, mutta koska naiselle merkitsevät muutkin asiat, niin ei sitä omaa miestä silti haluaisi vaihtaa siihen julkkikseen. Miehet tekevät tässä sen virhekuvitelman, että uskovat naisten ajattelevan kuten he itse. Vaikka mies olisi valmis vaihtamaan puolisonsa johonkin malliin jos saisi tilaisuuden, niin ei se tarkoita, että nainen olisi. Tämän lisäksi tuossa tutkimuksessakin todettiin, että naiset todella pitävät ikäisiään miehiä viehättävimpinä. Siinä missä viisikymppinen mies edelleen haaveilee kaksikymppisestä tytöstä, ei viisikymppinen nainen, joitakin ns. puumanaisia lukuunottamatta, edes pidä kaksikymppisiä poikia seksuaalisesti puoleensavetävinä.
Tämä on totta. Poikani on 19. Hänen ikätoverinsa näyttävät silmissäni lapsilta, mikään ei värähdä, hui olkoon tuntisin itseni ihan kehdonryöstäjäksi ja pedofiiliksi. Oma mies on omanikäinen (ollaan viisikymppisiä), on kasvoissa juonteita ja käsissä suonia, harmaata ohimoilla. Hän näyttää silmääni rouhean seksikkäältä. Nam.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista naisille, että olet miehille kelvollinen vain pari vuotta. 20-22 vuotiaana kun suurin osa vielä opiskelee ja miettii tulevaisuuttaan, mutta miesten mielestä juuri siinä vaiheessa olisit parhaimmillaan parinmuodostukseen. Harvempi nuori nainen tuossa vaiheessa vielä sellaiseen ryhtyy. Ja kun olisi ajankohtaista ryhtyä, esim muutaman vuoden päästä, olet jo liian vanha sille ”ranellekin 55 vee” :/
Onneksi itse olen jo niin vanha, että parisuhde ja perhe on perustettu aikoina ennen internettiä. Nykyään olisi aivan liian raadollista.
No eihän se tietenkään aivan noin mene ja kiintymisellä on ihan merkittävä liimaava voima. Kolmevitonen, rupsahtanut ( ja lapsikatraan jo pyöräyttänyt) nainen vain saa olla aika helevetin mukava, jotta ilmeiset miinukset tulee edes jotenkin kompensoitua. Nuorena naisen viehättävyyteen riittää ihan vain tavanomaisuus. Siitä se sitten voi lähtä. Ja ehkä ne maailmanluvatkin sitten sulautuvat saman suuntaisiksi.
Naiset myös kokevat "henkisen kypsymisensä" eri tavoin kuin miehet monesti. Mitä ainakin itse olen kokenut, niin ei siellä ole oikein tarjolla kuin elämän pettymysten moukaroimia, ankeutuneita sielunmaisemia sekä kipeitä traumoja, kun taas nuorina naisilla on monesti vielä positiivinen ja avoin mieli. Mielummin sitä tuommoiseen maisemaan syöksähtää. Keskinkertaisten ajatusten ponnekas änkyröintikin on vielä mielenlämpöä tuottavalla asteella toisin kuin kypsinä naisina. Median lietsonta ei ainakaan lievitä tätä ongelmaa.
En oikein tajua tätä positiivisen mielen hehkuttamista. Vai onko kyse siitä, että vanhemmat naiset ovat kriittisiä eivätkä niele kaikkea p*skaa. Olin itse eniten hapan, kun lapset olivat pieniä, asuntolaina iso ja töissä piti mennä eteenpäin. Nyt on elämä rentoa. Muksut aikuisia, lainat maksettu, töissä osaa jo ottaa rennomman asenteen. Miehen kanssa ajattelimme aloittaa uudelleen nuoruuden moottoripyöräilyharrastuksen.
Ensikirskahduksen perusteella et vaikuta kovinkaan rennolta... Ja maailmassa nyt on loputtomasti asioita, mitä ihmiset eivät ymmärrä lainkaan. En itsekään aivan kaikkea. Eikä minulla riitä rautalanka tai hermotkaan kaikille maailman kysyville lapsosille.
Juurikin tuon kirjoittamasi takia lapselliset kannattaa heti skipata. Myös siksi että lasten isä on hyvin todennäköisesti joku masentava taukki. Syitä on niin monia.
Kysyisin arvon keski-ikäisiltä miehiltä, jotka ovat sitä mieltä, että nuoren naisen kauneus korvaa sisällön, mitä yhteistä on keski-ikäisellä ja nuorella? Ei mitään. Tunti seksiä päivässä, loput tunnit Temppareita, opiskelijabileitä, shoppailua, Netflixiä. Tai vaihtoehtoisesti tarjolla on vauvahaaveita ja miehelle paluu pikkulapsi-arkeen. Toki nuoret ovat kauniita, ymmärrän hyvin ihailun, parisuhde onkin sitten toinen juttu.
Aliarvioit nuoret naiset ihan vtusti. Kyllä heissäkin on paljon sellaisia, joita ei kiinnosta tempparit, opiskelijabileet ja shoppaus.
Sama. Fiksut ja älykkäät ovat sitä jo nuoresta pitäen, aivan kuten typerät ovat sitä ikänsä. Iällä tässä on lopulta hyvin vähän merkitystä. Toki joku 18-vuotias ei ole kerennyt vielä elämää juuri nähdä, mutta fiksummat oppivat jo parissa vuodessa siitä aikalailla riittävästi, joten mitään nelikymppistä elämisen koulun maisteria ei kukaan kaipaa tässäkään mielessä.
jaa, naisten elämä näyttää pyörivän panosovelluksen ympärillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.
Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.
Tinder on seksiseuraa varten ei mikään parisuhdesaitti! Tietysti miehet viestittelee nuorille ja kiinteille koska haluavat panoseuraa, yhden yön juttuja, eivät loppuelämän suhdetta. Katsovat sivuston kuvia kuin pornokuvastoa. Tämän kun jokainen muistaisi. Itse en siellä ole enkä mene koska en sellaista suhdetta hae enkä halua. Miehet on se heikompi sukupuoli, se kannattaa aina muistaa, joka käänteessä.
Mies pystyy ostamaan seuraa. Naisille ei markkinoida yhtä avoimesti seuralaispalveluita ja/tai tuontimiehiä. On se niin helppoa olla nainen johon saatetaan tyytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Jos laihduttaminen olisi helppoa kaikki naiset olisivat laihoja. Teitä naisettomia miehiä kehotetaan menemään terapiaan parantamaan sosiaalisia taitoja ja hoidattamaan mahdollisia mt-ongelmia. Ei onnistu, miksi? Koska se ei ole helppoa.
Terapiaan parantamaan sosiaalisia taitoja? Enpä ole moista kuullut aikaisemmin. Omat sosiaaliset taidot paranivat parhaiten, kun aloin tekemään työtä, jossa vaaditaan sosiaalisia taitoja. Ei se kyllä naisettomuusongelmaan vaikuttanut, mutta muuten oli varmasti hyödyllistä.
ohis
Vierailija kirjoitti:
Ja koska kaikki - korostan, kaikki - miehet ovat niissä deittisovelluksissa, vapaat ja varatut. Eikä muka kaikki naiset ole?
Deittisovelluksissa on 2-4x enemmän miehiä kuin naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kristiina xx kirjoitti:
Jos laihduttaminen olisi helppoa kaikki naiset olisivat laihoja. Teitä naisettomia miehiä kehotetaan menemään terapiaan parantamaan sosiaalisia taitoja ja hoidattamaan mahdollisia mt-ongelmia. Ei onnistu, miksi? Koska se ei ole helppoa.
Laihduttaminen on helppoa. Ne vuodet mitä olen ollut läski, olen tehnyt valinnan antaa periksi, koska en välitä tarpeeksi. Tämä vuosi on yksi niistä. Silloin kun välitän, pysyn hoikkana, ja hyväkuntoisena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.
Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.
Tinder on seksiseuraa varten ei mikään parisuhdesaitti! Tietysti miehet viestittelee nuorille ja kiinteille koska haluavat panoseuraa, yhden yön juttuja, eivät loppuelämän suhdetta. Katsovat sivuston kuvia kuin pornokuvastoa. Tämän kun jokainen muistaisi. Itse en siellä ole enkä mene koska en sellaista suhdetta hae enkä halua. Miehet on se heikompi sukupuoli, se kannattaa aina muistaa, joka käänteessä.
Tinder on tuonut yhden kriteerin lisää niille, jotka eivät halua panoseuraa, eivätkä miestä joka etsii sitä. Tämä arvokysymys on pakko nostaa esille tapailun alkuvaiheessa. Yleensä siitä eivät pidä miehet, jotka haluavat vain parisuhteissa olleen naisen, mutta omat taustat on jotain aivan muuta. eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun pointti on että top 10% miehille tinder on karkkikauppa. Kaikki naiset häviävät kun noi eliittimiehet eivät viitsi vakiintua kenenkään kanssa, eivät edes sen nuoren ja kauniin kanssa. Kivempaa vaan pyörittää monen muijan panorinkiä. 90% miehistä häviää kun eivät saa ketään.
Höpö höpö. Suurin osa oikeista top 10% miehistä pariutuu nuorena niiden ikäluokan kauneimpien ja fiksuimpien naisten kanssa. Siis jos ei puhuta jostain lähipubin "kingistä" ja viiden pennin pelimiehestä, vaan katsotaan nuoria komeita menestyjiä. Suurin osa esim. lääkiksen ja oikiksen komeimmista ja hauskimmista vakiintuu selvästi ennen 30 v. Samoin komeat julkkikset ja perintörikkaat. (Ja toisin kuin ne julkkikset, nuo muut ryhmät tuppaavat myös pysymään yhdessä.)
Liioittelet suuresti, vaikka tätäkin tietty tapahtuu. Kuin myös sitten akan päivitystä nuorempaan, kun kilometrit on tullut täyteen ja jutut alkavat käymään kovin mammapalstamaisiksi.
Jos luulet että liioittelen, niin sinä et taida tuntea noita piirejä. Joo päivitystä tapahtuu jonkin verran jollain 15-20 v aikajänteellä, ilmaisin toki itseni huonosti, en tarkoittanut yhdessä pysymisellä välttämättä hautaan asti vaan sitä ettei sitä kumppania vaihdella kuin paitaa. Tuo aiempi kirjoittajahan antoi ymmärtää, ettei eliittimiehet vakiinnu lainkaan vaan juoksevat ympäri kyliä kuksimassa jotain halpoja instahoroja. Ei tuo kyllä mihinkään oikeisiin eliittimiehiin päde, vaan johonkin palstamiesten omaan kuvitelmaan "eliittimiehistä". Juuri niihin kulmakapakan Penoihin, joilla käy pubiruusujen parissa asteen parempi flaksi kuin Ranella ja Kallella, ja Rane ja Kalle luulee Penoja sen takia suuriksi alfoiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
35+ naisen turha edes yrittää löytää kumppania tuon tutkimuksen mukaan. Toki voi löytää jonkun realistisen miehen, joka oikeasti siis haluaisi 20-vuotiaan naisen mutta tyytyy vanhempaan.
Varmaan lähes jokainen nainenkin ideaalimaailmassa haluaisi nuoren, lihaksikkaan, rikkaan miehen, mutta silti me “tyydytään” niihin taviksiin ja ollaan jopa ihan onnellisia niiden kanssa.
Ja lähes jokainen joutuu tyytymään johonkin, koska täydellisiä kumppaneita ei ole. Osa miehistä ei sitten varmaan ihan ole kasvanut vielä aikuiseksi että ymmärtäisi ja hyväksyisi sellaisen faktan.
Eikun naiset pitää omanikäisiä miehiä viehättävimpänä kun taas miehet aina 20v naista. Naiset ei tyydy oman ikäiseen vaan haluaakin oman ikäisen. Kun taas miehet ei.
Miksei miehet tajua tuota asiaa myös nuorten naisten kohdalla? En itsekään parikymppisenä pitänyt nelikymppisiä ollenkaan varteenotettavina, ne olivat ihan käppänöitä silmissäni. Nyt vasta kun itsellänikin on ikää, näen nelikymppiset miehet komeina.
Miehet on oikeasti paljon pinnallisempia kuin naiset. Jotenkin yököttää miehet kun tajuaa tämän asian heistä, että he vanhoinakin kuolaa salaa mielessään jotain tyttösiä. Ei todellakaan kiinnosta harrastaa seksiä kun tietää mitä mies sen aikana ajattelee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Fiksut ja älykkäät ovat sitä jo nuoresta pitäen, aivan kuten typerät ovat sitä ikänsä. Iällä tässä on lopulta hyvin vähän merkitystä. Toki joku 18-vuotias ei ole kerennyt vielä elämää juuri nähdä, mutta fiksummat oppivat jo parissa vuodessa siitä aikalailla riittävästi, joten mitään nelikymppistä elämisen koulun maisteria ei kukaan kaipaa tässäkään mielessä.
Ja silti se fiksu nuori tyttö muuttuu jossain vaiheessa miehen silmissä juuri siksi vastenmieliseksi nelikymppiseksi elämänkoulun maisteriksi joka halutaan vaihtaa nuorempaan.
-eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuon jutun pointti on että top 10% miehille tinder on karkkikauppa. Kaikki naiset häviävät kun noi eliittimiehet eivät viitsi vakiintua kenenkään kanssa, eivät edes sen nuoren ja kauniin kanssa. Kivempaa vaan pyörittää monen muijan panorinkiä. 90% miehistä häviää kun eivät saa ketään.
Höpö höpö. Suurin osa oikeista top 10% miehistä pariutuu nuorena niiden ikäluokan kauneimpien ja fiksuimpien naisten kanssa. Siis jos ei puhuta jostain lähipubin "kingistä" ja viiden pennin pelimiehestä, vaan katsotaan nuoria komeita menestyjiä. Suurin osa esim. lääkiksen ja oikiksen komeimmista ja hauskimmista vakiintuu selvästi ennen 30 v. Samoin komeat julkkikset ja perintörikkaat. (Ja toisin kuin ne julkkikset, nuo muut ryhmät tuppaavat myös pysymään yhdessä.)
Liioittelet suuresti, vaikka tätäkin tietty tapahtuu. Kuin myös sitten akan päivitystä nuorempaan, kun kilometrit on tullut täyteen ja jutut alkavat käymään kovin mammapalstamaisiksi.
Jos luulet että liioittelen, niin sinä et taida tuntea noita piirejä. Joo päivitystä tapahtuu jonkin verran jollain 15-20 v aikajänteellä, ilmaisin toki itseni huonosti, en tarkoittanut yhdessä pysymisellä välttämättä hautaan asti vaan sitä ettei sitä kumppania vaihdella kuin paitaa. Tuo aiempi kirjoittajahan antoi ymmärtää, ettei eliittimiehet vakiinnu lainkaan vaan juoksevat ympäri kyliä kuksimassa jotain halpoja instahoroja. Ei tuo kyllä mihinkään oikeisiin eliittimiehiin päde, vaan johonkin palstamiesten omaan kuvitelmaan "eliittimiehistä". Juuri niihin kulmakapakan Penoihin, joilla käy pubiruusujen parissa asteen parempi flaksi kuin Ranella ja Kallella, ja Rane ja Kalle luulee Penoja sen takia suuriksi alfoiksi.
Voin asettaa molemmat kivekseni vetoon, jos lähdetään selvittämään totuutta. Mitä itse asetat panokseksi?
Itse elän piireissä, missä on paljon tekijämiehiä, ja satunpa itsekin olemaan sellainen. Tiedän siis aivan satavarmasti nämä hommat paremmin kuin nainen, joka harvoin kuulee miehiltä puhdasta totuutta mistään näiden asioiden suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jutussa todetaan
Naiset valitsevat viehättävimmiksi oman ikäisiään miehiä ja joustavat pääasiassa ylöspäin. Vastausten keskiarvot piirtävät diagonaalisen viivan, jossa naisen vanhentuessa vanhenevat myös hänen viehättäviksi arvioimansa kumppanit.Miestenkin kaaviossa viiva on suora, mutta toiseen suuntaan. Miehen omasta iästä riippumatta viehättävin kumppani on aina keskimäärin 20–22-vuotias nainen.
Harmi ettei tätä tuotu ilmi aiemmin. Onneksi naiset saavat realistisemman kuva miehistä edes nykyään.
Se tuotiin tilastojen kera esille kymmenen vuotta sitten. Kuten myös miten naiset juoksee kärkimiesten perässä, ilmiö, jota netti on vahvistanut paljon. Yhteiskuntamme palaa eläinten tasolle, missä yksi mies kymmenestä panee, ja muut ei. Lapsia varten otetaan silti parisuhdetasoinen mies, sekä statuksen ja elintason takia, kun ei enää helpolla saa seksiä niiltä kärkimiehiltä.
Tuotiin tilastojen kera esille missä? Vauva-palstalla, ok cupidin "tutkimuksessa", jossain muualla? 10v sitten tätä sukupuolten vastakkainasettelua ei ollut niin paljon kuin nykyisin (oma mielipide), ja luultavasti monen naisen kuva miehistä oli ruusuisempi. Mutta parempaan päin mennään, kun naisetkaan eivät enää kuvittele romanttisten komedioiden olevan todellisuutta.
Sama lähde jota te tynnyrissä elänneet edelleen tulkitsette väärin. Vastakkainasettelua on ollut paljon pitempään, mutta ethän sinä sitä näe, koska ajatuksesi tulevat hesarista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja silti se fiksu nuori tyttö muuttuu jossain vaiheessa miehen silmissä juuri siksi vastenmieliseksi nelikymppiseksi elämänkoulun maisteriksi joka halutaan vaihtaa nuorempaan.
-eri
Paitsi että se on naiset, jotka ottavat eron, koska haluavat vaihtaa miestä.
Tuo ei ole tutkimus vaan sivuston oma tilasto. Kertoo vain okcupid-sivuston omien käyttäjien preferensseistä. Esimerkiksi hs:n jutussa on laajempi otanta (useampi sivustoja ja sovelluksia) ja voidaan jo alkaa tehdä yleistyksiä.
Älkää puhuko tutkimuksista kun ette tarkoita tutkimuksia.