Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta

Vierailija
01.07.2020 |

Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.

Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.

Kommentit (564)

Vierailija
241/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristiina xx kirjoitti:

Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.

Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä

Onko sulla ylipainoa? Oletko kokeillut tiputtaa pinnallista rimaa.

Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.

Vierailija
242/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kun minä olin Suomi24 - nettitreffipalstalla, lähetin parin kuukauden aikana 5 treffipyyntöä, ja vain yhdet treffit toteutuivat, yksi ei vastannut viestiini ja kolmen kanssa jo ehdin sopia treffit, jonka jälkeen miehet itse peruuttivat treffit.

Ihmettelen vaan, että mitä hittoa he siellä tekevät, jos eivät kuitenkaan halua käydä treffeillä

Jos nainen ei saa edes 1.treffejä niin fakta on, että kohderyhmä on liian tasokasta.

Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Ylipaino ei voi olla pelkästään syynä. Pari kaveria on pariutuneet tässä lähiaikoina joista molemmilla löytyy ilokiloja. Miehet vaikuttaa tyytyväisiltä tai sitten osaavat tosi hyvin feikata 😳

Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.

Vierailija
244/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Tinderissä voi rajata ikää. En usko, että kovinkaan monille parikymppisille näkyy nämä 20 vuotta vanhemmat miehet, jolloin ei synny myöskään matcheja.

Ei tuossa ahdistuksessa ole kyse siitä, että näkyykö miehet parikymppisille tai huolisivatko he koskaan isänsä ikäistä, vaan siitä, että nämä miehet *haluaisivat* sen 20 v. ja olen aina se kakkosvaihtoehto. Ahdistus ei tietenkään ole realistinen ja taas kohta pariudun oman ikäisen miehen kanssa, mutta oli toi silti tyrmäävä tutkmus.

Itse en ole koskaan huolinut neljää vuotta vanhempaa miestä ja 22 v kaikki yli 3-kymppiset oli aivan pappoja, joilla pylly ja posket roikkui. Nyt moni itseäni nuorempi mies on paljon huonommassa kunnossa ja paljon ryppyisempi kuin minä. N39

Vierailija
245/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voiko joku referoida minulle sen, millä tavalla kaikki häviävät?

Voisko?

Vierailija
246/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Eli ylipainoa silti löytyy. Ystävällisesti neuvoisin kokeilemaan, että miten muuttuu pariutumismarkkinat sen jälkeen kun kroppa on hoikka tai ehkä jopa sporttinen. Helppoa ja maksaa vaivan.

Mulla on jo mies. Painokin ehtinyt vaihtelemaan normaalista lievään ylipainoon eikä nykyinen ole sanonut mitään, sillä hälläkin on sama ongelma.

Vierailija
247/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Naiset haluavat yleensä sen yhden kumppanin, joka rakastaa heitä sellaisena kuin ovat... En tee mitään miehellä, joka vahtisi jokaista kiloani ja pitäisi niitä suoraan epäviehättävinä. Olen tämän kokenut parisuhteessa ja yllätyin miten laihuuteni olikin ollut jokin olennainen tekijä. Painoa oli siis tullut 5 kg. No, siitä se suhteen loppu sitten alkoi.

Vierailija
248/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jutussa todetaan

Naiset valitsevat viehättävimmiksi oman ikäisiään miehiä ja joustavat pääasiassa ylöspäin. Vastausten keskiarvot piirtävät diagonaalisen viivan, jossa naisen vanhentuessa vanhenevat myös hänen viehättäviksi arvioimansa kumppanit.

Miestenkin kaaviossa viiva on suora, mutta toiseen suuntaan. Miehen omasta iästä riippumatta viehättävin kumppani on aina keskimäärin 20–22-vuotias nainen.

Ei nainen ole miestä jalompi valitessaan samalla perusteella, eli omasta mielestään viehättävimmän. Pariutuminen ei ole koskaan hyväntekeväisyyttä.

Vierailija
249/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On kyllä karu juttu. Miehet pitävät naisia kuumimpina 20-22 vuotiaana aina 5-kymppiseksi asti (data loppui tähän) ja naiset taas suunnilleen oman ikäisiään ja 40+ muutaman vuoden nuoremmista miehistä.

Ahdistaa ajatella, että kaikki miehet kenen kanssa tinderissä juttelen oikeasti yrittävät 20 vuotta nuorempia.

Tottakai ne yrittää, mutta tietty sä oot siinä varalla varmana saaliina. Sitte jos sellanen isompi kala sattuukin jäämään pyydykseen, niin tottakai se vie huomion.

Mutta kun suurimmalla osalla sitä isompaa kalaa pyydystävillä miehillä ei ole pienintäkään mahdollisuutta sitä saada.

Juurihan täällä oli sekin tutkimus, että miehet pitävät itseään komeampana kuin ovat tosiasiassa ja yrittävät siksi liian viehättäviä naisia. Toisaalta taas naiset hakee aika tiukasti omanikäistä +- 5 v seuraa.

Vierailija
250/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............

Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.

Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.

Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.

Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.

Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.

Jos miehet toivovat aitoa kumppania, miksi heille ei kelpaa kuin 10-20 vuotta nuorempi, mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Aito kumppani löytyisi helpommin omanikäisistä, elämää nähneistä naisista mutta kun ei kelpaa.

Lue koko ketju, sillä eilen tuo käytiin jo läpi. Naisten "aitous ja henkinen kypsyys" näyttäytyy usein eri tavalla miehille kuin kokemusasiantuntijoille. Siksi halutuimnat miehet suosivat järjestään nuoruutta pl. omat ensimmäiset nuoruusvuodet. Osa toki alkaa jo tuolloin saalistamaan teinejä, mutta mitään valtavirtaa se ei vielä silloin ole. Vanhemmiten taas on.

Niin, koska miehet haluavat lapsenomaisuutta, seksuaalista viattomuutta, epävarmuutta. Siinä on kyse alistamishalusta. Ulkonäkö ei ole ainoa tekijä, se on toki erittäin iso tekijä, mutta ei ainoa syy siihen miksi miehet etsivät nuoria. Jos keksittäisiin keino jolla nainen voisi aidosti näyttää nelikymppisenä 20-vuotiaalta ja olla yhtä hedelmällinen kuin 20-vuotias, niin todennäköisesti miehet edelleen etsisivät niitä 20-vuotiaita eivätkä kiinnostuisi ikäisistään. Aikuisuus näyttää olevan miehille turn-off, he eivät halua naista joka on heidän kanssaan tasaveroisessa asemassa, vaan epävarman nuoren. Miehet voivat selittää asiaa niin, että omanikäinen nainen on jo katkeroitunut ja mitä vielä, mutta todellisuudessa kyse on halusta alistaa.

Pyyhippä muori kuolat suupielestä ja rauhoitu. Olet lukenut vähän liikaa nyt hesaria kun näet vilkkuvia rakenteita ja alistusta joka puolella, joten kannattaisi lukea ketjusta jo aiemmin sanottu. Viisastuisit tällä tempulla suuresti.

Näköjään osui kun asiaa ei osata kommentoida mutta henkilökohtainen sonnanheitto kyllä onnistuu.

Voitit juuri täysosumallasi erityisolympialaiset. Onneksi olkoon!

Tässä kun yritetään parhaamme mukaan vaalia asiakeskustelua, niin olisi varsin asiallista myös lukea keskustelua, johon ottaa osaa. Nythän tämä on raskasta, kun joka sivulle tulee uusi muori ja töräyttää aivan saman paskan uudestaan ja uudestaan.

Miehistä tietenkin löytyy myös alistukseen taipuvaisia miehiä ja nämä tunnetusti kiihottavat naisväkeä huomattavasti enemmän kuin aranpuoleiset tavismiehet. Mutta eivät he naistenmiesten mikään selkeä enemmistö sentään ole.

Vierailija
251/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotain biologistahan tuossa täytyy olla, mutta voittajia ei tosiaan ole. 35+ naisia tuo touhu alkaa oksettaa niin paljon, että katoavat deittimarkkinoilta ja sitten miehet taas valittavat, kun eivät edes heille kelpaa. Kas, kun kukaan ei halua olla mikään lohdutuspalkinto. Lopulta kaikki ovat yksin. Paitsi ehkä ne parikymppiset naiset.

Eli 35+ naisia alkaa oksettaa, kun eivät kelpaa niille, jonka haluaisivat, mutta kun mies ei kelpaa 35+ naiselle, se on ihan perussettiä ja oikein.

Vierailija
252/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tinderissä voi rajata ikää. En usko, että kovinkaan monille parikymppisille näkyy nämä 20 vuotta vanhemmat miehet, jolloin ei synny myöskään matcheja.

Vähänkö ukot valehtelee ikänsä ja panee ikivanhan kuvan?

Vierailija
253/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottakai ne yrittää, mutta tietty sä oot siinä varalla varmana saaliina. Sitte jos sellanen isompi kala sattuukin jäämään pyydykseen, niin tottakai se vie huomion.

Mutta kun suurimmalla osalla sitä isompaa kalaa pyydystävillä miehillä ei ole pienintäkään mahdollisuutta sitä saada.

Juurihan täällä oli sekin tutkimus, että miehet pitävät itseään komeampana kuin ovat tosiasiassa ja yrittävät siksi liian viehättäviä naisia. Toisaalta taas naiset hakee aika tiukasti omanikäistä +- 5 v seuraa.

Realitycheck tekisi ihan hyvää

Vierailija
254/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Mutta kaikkien naistenhan piti löytää seuraa jos vain "tiputtaa pinnallista rimaa"? Mitäs siinä painoakaan sitten tarvitsee pudottaa....

-eri

Vierailija
255/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotain biologistahan tuossa täytyy olla, mutta voittajia ei tosiaan ole. 35+ naisia tuo touhu alkaa oksettaa niin paljon, että katoavat deittimarkkinoilta ja sitten miehet taas valittavat, kun eivät edes heille kelpaa. Kas, kun kukaan ei halua olla mikään lohdutuspalkinto. Lopulta kaikki ovat yksin. Paitsi ehkä ne parikymppiset naiset.

Eli 35+ naisia alkaa oksettaa, kun eivät kelpaa niille, jonka haluaisivat, mutta kun mies ei kelpaa 35+ naiselle, se on ihan perussettiä ja oikein.

Vautsi tätä väärinymmärrysten määrää. Ei ihme että olette sinkkuja, eihän teidän kanssa voisi puhua mistään.

Eri

256/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt moni unohtaa, että miehet saattavat etsiä, mutta 99% ei löydä. Nuoria naisia on enemmän kuin miehiä ja jos naisilla on varaa valita nuorista miehistä, vanha mies ei ole vaihtoehto. Olin eron jälkeen nettideittipalstalla vuonna 2016 ja 2019. Aluksi olin vain hetken, sillä tajusin, että olen liian aikaisin liikkeellä eron jälkeen. Toisella kerralla aktivoin vanhan profiilin ja huomasin, että ne viisikymppiset miehet, jotka olivat etsineet naista ikäkriteereillä 18-45 -tyyliin olivat siellä edelleen. Ja taas sain muutamilta näiltä viestejä, vaikken sopinut heidän ikähaarukkaansa. En reagoinut millään tavalla näiden miesten viesteihin. Itse löysin hyvin nopeasti nykyisen itseäni pari vuotta nuoremman miehen. Uskon, että nettiprofiileissa korostuvat ne miehet, jotka ovat siellä pitkään. Realistisesti liikkeellä olevat tavalliset miehet ja naiset napataan sieltä nopeasti parisuhteeseen.

Uskon asian olevan näin.

Ei tinder kerro oikeista,parisuhteessa olevista tai parisuhdetta etsivistä ihmisistä mitään.

Tinderissä roikkuu moni viiskymppinen varattu ukko huvin vuoksi. Chattailevat siellä ja lähettävät k*llinkuvia naisille. Ei niillä mikään parisuhde ole edes tavoitteena.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
257/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla vain jotain mihin pitkin hampain tyydytään?"

Kyllä mun mielestä vaikuttaa siltä, että nainen haluaa mielummin olla se johon tyydytään kuin että nainen itse tyytyisi mieheen. Omat deittailukokemukset puoltaa tätä vahvasti.

Vaikka olisin täysin välinpitämätön treffeillä niin se matalampitasoinen nainen vaikuttaa tosi kiinnostuneelta. Ja päinvastoin siinä tilanteessa kun minä olen se joka olen kiinnostunut niin nainen ei anna vastakaikua. Naiselle pääasia on saada se hyvätasoinen mies ja se on ihan sama että mitkä on miehen fiilikset.

Eikö osata sanoa ei? Mieskin voisi ottaa jonkun sellaisen joka aidosti haluaa just sua vaan kun pitää ottaa se ensimmäinen vastaantulija..

Mutta miten kun 100% aidosti haluava nainen on liian huonokroppainen ja epäviehättävä kasvoista?

Naiset yrittävät pariutua ylöspäin.

Eivät yritä. Kun katsoo pareja niin yleensä ovat samantyyppisiä. SINÄ yrität pariutua ylöspäin.

Vierailija
258/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon tutkimuksen (ja monien tämänkin palstan miesten kirjoitusten) mukaanhan 35+ nainen ei kelpaa enää kenellekään.

Vierailija
259/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............

Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.

Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.

Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.

Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.

Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.

Jos miehet toivovat aitoa kumppania, miksi heille ei kelpaa kuin 10-20 vuotta nuorempi, mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Aito kumppani löytyisi helpommin omanikäisistä, elämää nähneistä naisista mutta kun ei kelpaa.

Lue koko ketju, sillä eilen tuo käytiin jo läpi. Naisten "aitous ja henkinen kypsyys" näyttäytyy usein eri tavalla miehille kuin kokemusasiantuntijoille. Siksi halutuimnat miehet suosivat järjestään nuoruutta pl. omat ensimmäiset nuoruusvuodet. Osa toki alkaa jo tuolloin saalistamaan teinejä, mutta mitään valtavirtaa se ei vielä silloin ole. Vanhemmiten taas on.

Niin, koska miehet haluavat lapsenomaisuutta, seksuaalista viattomuutta, epävarmuutta. Siinä on kyse alistamishalusta. Ulkonäkö ei ole ainoa tekijä, se on toki erittäin iso tekijä, mutta ei ainoa syy siihen miksi miehet etsivät nuoria. Jos keksittäisiin keino jolla nainen voisi aidosti näyttää nelikymppisenä 20-vuotiaalta ja olla yhtä hedelmällinen kuin 20-vuotias, niin todennäköisesti miehet edelleen etsisivät niitä 20-vuotiaita eivätkä kiinnostuisi ikäisistään. Aikuisuus näyttää olevan miehille turn-off, he eivät halua naista joka on heidän kanssaan tasaveroisessa asemassa, vaan epävarman nuoren. Miehet voivat selittää asiaa niin, että omanikäinen nainen on jo katkeroitunut ja mitä vielä, mutta todellisuudessa kyse on halusta alistaa.

Pyyhippä muori kuolat suupielestä ja rauhoitu. Olet lukenut vähän liikaa nyt hesaria kun näet vilkkuvia rakenteita ja alistusta joka puolella, joten kannattaisi lukea ketjusta jo aiemmin sanottu. Viisastuisit tällä tempulla suuresti.

Näköjään osui kun asiaa ei osata kommentoida mutta henkilökohtainen sonnanheitto kyllä onnistuu.

Voitit juuri täysosumallasi erityisolympialaiset. Onneksi olkoon!

Tässä kun yritetään parhaamme mukaan vaalia asiakeskustelua, niin olisi varsin asiallista myös lukea keskustelua, johon ottaa osaa. Nythän tämä on raskasta, kun joka sivulle tulee uusi muori ja töräyttää aivan saman paskan uudestaan ja uudestaan.

Miehistä tietenkin löytyy myös alistukseen taipuvaisia miehiä ja nämä tunnetusti kiihottavat naisväkeä huomattavasti enemmän kuin aranpuoleiset tavismiehet. Mutta eivät he naistenmiesten mikään selkeä enemmistö sentään ole.

Hyvin sanottu!

Vierailija
260/564 |
03.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähänkö ukot valehtelee ikänsä ja panee ikivanhan kuvan?

Viimeisin deitti oli pistänyt 20v. vanhan kuvan. Oli aika mykistävä muutos tapahtunut silloin 20 vuotiaan ja nyt 40 vuotiaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi