Mies valitsee nuoren ja kauneimman, ja lopulta kaikki häviävät: Deittisovellusten data piirtää raadollisen kuvan parinmuodostuksesta
Voisiko joku avata vähän enemmän tätä juttua, joka on Hesarissa? Se on vain tilaajille.
Tämä tutkimusdata kuulostaa aika karulta ja nyt ymmärrän paremmin miesten vinkumisen deittimarkkinoista. Ei ole ihmekään, että jäävät rannalle ruikuttamaan, kun havittelevat vain kuuta taivaalta.
Kommentit (564)
En tiedä mitä höpötätte, mutta 40v kuvattomana miehenä hain naisia 32-48v haarukassa ja lähestyin useita myös kuvattomia naisia, jotka eivät joko vastanneet mitään tai sitten piakkoin vaimenivat kuvien vaihtamisen jälkeen, elleivät välittömästi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niinkin voi mennä että mies kyllä pääsee treffeille asti ( yksille) mutta mokaa ne niin ettei uusille treffeille enää pääse. Kyllä muistan itse parikymppisenä että jotkut tapaamani miehet oli niin kauheita ( käytös) ettei todellakaan huvittanut tavata enempää. Kuitenkin olen ihan tavallinen itseäni arvostava nainen, en mikään alistuva kynnysmatto. Ikähaarukka oli aika iso.
Itse miehenä oon huomannut, että jos treffeillä on molempien mielestä hauskaa ja juttu luistaa, niin naisen mielestä ei ole kemiaa ja juttu jää siihen. Sen sijaan, jos on paljon hiljaisia hetkiä ja nainen vastailee 1-2 sanalla kysymyksiin eikä kysy mitään takaisin tai ota kunnolla kontaktia, niin nainen haluaa nähdä uudemman kerran. Mitä ihmettä oikeasti?
Mistä tiedät että naisenkin mielestä treffeillä oli oikeasti hauskaa?
Olettaisin että että on ollut hauskaa jos treffejä seuraavassa viestissä valittaa miten vatsalihakset on edelleen kipeänä liiasta nauramisesta ja miten kerrankin osuu treffeille jonkun sellaisen kanssa jonka huumori uppoaa ihan kympillä ja suunnilleen puolen sanan vihjeestä tai pienestä eleestä tajuaa mitä toinen on vihjaamassa. Ja lopuksi tietysti kiitos hauskoista treffeistä ja menestystä parinetsintään kun ei ollut kemiaa mutta ehkä jonkun muun kanssa olisi.
Ja ainakin itse laitan mieluummin viestiä nuoremmin ja hyvännäköisille naisille, kun jotenkin on vaan paljon kivempi saada sellaiselta pakit, jotenkin voi laskea voitoksi jo että pääsi edes treffeille.
Joltain elähtäneeltä pubiruusulta tai siiderivalaalta saadut pakit tuntuu paljon pahemmalta.
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää. Tinderin maksullisella versiolla pääsee käymään Virossa, Latviassa ja todellisesta mies vajeesta kärsivässä Liettuassa. Miksei voi mennä käymään noissa maissa? Yhden viikonlopun aikana riittäisi vientiä enemmän kuin laki sallii ja kaikki voittaisi. Suomeen jäisi tavis-Tiinat deittailemaan niitä tavis-Taneleita mille kelpaa Suomi-neidot muiden mennessä niiden slaavittarien luokse joita tunnutaan eniten kaipaavan.
Baltian maista on kyse, ei slaaveista.
Siellä asuu slaaveja. Balttialaiset on enimmäkseen slaavilaisia, vai miltä kuulostaa balttiattaret?
Siellä voi toki asua slaaveja, mutta baltit eivät ole slaaveja vaan aivan eri kansaa, jotka ovat ennen slaavien tuloa asuneet Itämeren alueella kuten suomalaisetkin. Liettualaiset ja latvialaiset ovat baltteja, eivät slaaveja. heidän kielensäkin ovat balttilaisia, eivät kuulu slaavilaisiin kieliin.
Luonne ja ulkonäkö muistuttaa slaavilaista perimää. Siitä tuleekin sana slavic culture. Miksi muuten koko Itä-Euroopan alueella juodaan kvassia, syödään pelmeneitä ja leivotaankin melkolailla samoista resepteistä aivan kuten Venäjälläkin?
Suomessakin syödään piirakoita, muttei me silti puhuta itsestämme slaaveina. Onko sulle slaavien historia ja se miten valloittivat meidän muiden Itämeren alueen kansojen alueita aivan tuntematonta?
Baltit eivät ole slaaveja, usko nyt hyvän sään aikana.
Tässä kartta slaavien asuinalueesta tänään, eikä Liettua ja Latvia kuulu niihin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Slaavit#/media/Tiedosto:Slavic_europe.svgViina maistuu samaan tahtiin kuin veli venäläiselle ja nyrkki heiluu. Ei me ihan voida sanoa olevamme sivistyneitä pohjoismaalaisiakaan, vai? Itsemurhaluvutkin lähentelee vastaavasti samaa mitä idässä olevilla.
Alkoholin kulutus on Suomessa OECD-maiden keskitasoa tai jopa hieman sen alapuolella. Itsemurhakuolleisuuskin on 15/100000, mikä on keskitasoa Euroopassa.
Ylen uutisten mukaan suomalaiselle naiselle koti on kaikista vaarallisin paikka ollessaan miehen kanssa parisuhteessa. Parannettavaa löytyy kyllä
Vierailija kirjoitti:
35+ naisen turha edes yrittää löytää kumppania tuon tutkimuksen mukaan. Toki voi löytää jonkun realistisen miehen, joka oikeasti siis haluaisi 20-vuotiaan naisen mutta tyytyy vanhempaan.
Tässä kuvaaja OKCupidin datasta, josta käy ilmi, että naisilla on kysyntää vielä vanhemmallakin iällä. Kannattaa kuitenkin muistaa, että OKCupidista seuraa hakevista miehistä 2/3 on 22-30-vuotiaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se niinkin voi mennä että mies kyllä pääsee treffeille asti ( yksille) mutta mokaa ne niin ettei uusille treffeille enää pääse. Kyllä muistan itse parikymppisenä että jotkut tapaamani miehet oli niin kauheita ( käytös) ettei todellakaan huvittanut tavata enempää. Kuitenkin olen ihan tavallinen itseäni arvostava nainen, en mikään alistuva kynnysmatto. Ikähaarukka oli aika iso.
Itse miehenä oon huomannut, että jos treffeillä on molempien mielestä hauskaa ja juttu luistaa, niin naisen mielestä ei ole kemiaa ja juttu jää siihen. Sen sijaan, jos on paljon hiljaisia hetkiä ja nainen vastailee 1-2 sanalla kysymyksiin eikä kysy mitään takaisin tai ota kunnolla kontaktia, niin nainen haluaa nähdä uudemman kerran. Mitä ihmettä oikeasti?
Olettaisin että että on ollut hauskaa jos treffejä seuraavassa viestissä valittaa miten vatsalihakset on edelleen kipeänä liiasta nauramisesta ja miten kerrankin osuu treffeille jonkun sellaisen kanssa jonka huumori uppoaa ihan kympillä ja suunnilleen puolen sanan vihjeestä tai pienestä eleestä tajuaa mitä toinen on vihjaamassa. Ja lopuksi tietysti kiitos hauskoista treffeistä ja menestystä parinetsintään kun ei ollut kemiaa mutta ehkä jonkun muun kanssa olisi.
Ja ainakin itse laitan mieluummin viestiä nuoremmin ja hyvännäköisille naisille, kun jotenkin on vaan paljon kivempi saada sellaiselta pakit, jotenkin voi laskea voitoksi jo että pääsi edes treffeille.
Joltain elähtäneeltä pubiruusulta tai siiderivalaalta saadut pakit tuntuu paljon pahemmalta.
Mä en oikeasti jaksa ymmärtää. Tinderin maksullisella versiolla pääsee käymään Virossa, Latviassa ja todellisesta mies vajeesta kärsivässä Liettuassa. Miksei voi mennä käymään noissa maissa? Yhden viikonlopun aikana riittäisi vientiä enemmän kuin laki sallii ja kaikki voittaisi. Suomeen jäisi tavis-Tiinat deittailemaan niitä tavis-Taneleita mille kelpaa Suomi-neidot muiden mennessä niiden slaavittarien luokse joita tunnutaan eniten kaipaavan.
Siellä asuu slaaveja. Balttialaiset on enimmäkseen slaavilaisia, vai miltä kuulostaa balttiattaret?
Siellä voi toki asua slaaveja, mutta baltit eivät ole slaaveja vaan aivan eri kansaa, jotka ovat ennen slaavien tuloa asuneet Itämeren alueella kuten suomalaisetkin. Liettualaiset ja latvialaiset ovat baltteja, eivät slaaveja. heidän kielensäkin ovat balttilaisia, eivät kuulu slaavilaisiin kieliin.
Luonne ja ulkonäkö muistuttaa slaavilaista perimää. Siitä tuleekin sana slavic culture. Miksi muuten koko Itä-Euroopan alueella juodaan kvassia, syödään pelmeneitä ja leivotaankin melkolailla samoista resepteistä aivan kuten Venäjälläkin?
Suomessakin syödään piirakoita, muttei me silti puhuta itsestämme slaaveina. Onko sulle slaavien historia ja se miten valloittivat meidän muiden Itämeren alueen kansojen alueita aivan tuntematonta?
Tässä kartta slaavien asuinalueesta tänään, eikä Liettua ja Latvia kuulu niihin.
https://fi.wikipedia.org/wiki/Slaavit#/media/Tiedosto:Slavic_europe.svgViina maistuu samaan tahtiin kuin veli venäläiselle ja nyrkki heiluu. Ei me ihan voida sanoa olevamme sivistyneitä pohjoismaalaisiakaan, vai? Itsemurhaluvutkin lähentelee vastaavasti samaa mitä idässä olevilla.
Alkoholin kulutus on Suomessa OECD-maiden keskitasoa tai jopa hieman sen alapuolella. Itsemurhakuolleisuuskin on 15/100000, mikä on keskitasoa Euroopassa.
Ylen uutisten mukaan suomalaiselle naiselle koti on kaikista vaarallisin paikka ollessaan miehen kanssa parisuhteessa. Parannettavaa löytyy kyllä
Ja oma äiti on vauvalle sekä pikkulapsille vaarallisin henkilö.
Vierailija kirjoitti:
En tiedä mitä höpötätte, mutta 40v kuvattomana miehenä hain naisia 32-48v haarukassa ja lähestyin useita myös kuvattomia naisia, jotka eivät joko vastanneet mitään tai sitten piakkoin vaimenivat kuvien vaihtamisen jälkeen, elleivät välittömästi.
Katse siis niihin nuorempiin päin! Turha vanhojen akkojen valittaa kun ei kerran kelpaa!
Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja oma äiti on vauvalle sekä pikkulapsille vaarallisin henkilö.
Mikään pakkohan ei ole ottaa ketään.
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen rakastaa useimmiten aidosti miestään.
Mies lähes aina tyytyy, kun ei saa parempaakaan (nuorempaa ja kauniimpaa).
Koskaan kun tästä asiasta keskustellaan ei tule miehet puolustamaan itseään, että kyllä rakastavat ja pitävät siitä puolisostaan, vaikka onkin yli 25 v. Se kertoo paljon.
Miehille rakkaus on vain himoa ja pinnallisuutta. Eivät he tunne aitoa rakkautta.
Totta!
Tästä osoituksena mm. seuraavat tosiasiat:
- yli 2/3 avioeroista otetaan naisten aloitteista
- iässä jossa ei vielä tai enää haluta lapsia ja asuntolainaa (=pariudutaan vain rakkaudesta, ei käytännön tarpeiden vuoksi), naiset ovat miehiä haluttomampia parisuhteisiin
- merkittävä osa on harrastanut irtosuhteita korkeampitasoisten miesten kanssa joilta ei saisi parisuhdetta ollessaan kauneimmillaan, miehissä on enemmän yksilöitä joilla ei ole ollut kuin 0-2 seksikumppania
Ei kun siis hupsista. Sehän olikin naiset jotka tyytyvät koska haluavat lapset ja asuntolainan. Kun pitäisi pariutua puhtaasti rakkaudesta, niin mieluummin yksin kuin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kertokaapa miehet yksikin syy miksi yli 25 vuotiaan naisen kannattaisi olla suhteessa? Muu kuin lapset. Koska käytännössä yli 20 vuotiaaseen vain tyydytään. Jos asiassa olisi edes hieman hajontaa, olisi luku varmasti edes pari vuotta isompi. Eli käytännössä kaikki miehet ajattelevat näin. Tätä on miehen "rakkaus". Eli eivät käytännössä rakasta yhtään samalla tavalla kuin naiset. Voiko mies oikeasti rakastua esim. yli kolmikymppiseen? Veikkaan että eivät voi. Tätä on vaikea naisena hyväksyä.
Niinpä. Tätä olen itsekin ajatellut. Kuka itseään kunnioittava nainen haluaa olla vain jotain mihin pitkin hampain tyydytään? Ja oikeastaan, miksi nuoremmankaan kannattaisi olla suhteessa, koska eihän sekään kivalta tunnu, että tietää olevansa kuin joku esine, jota pian aletaan hyljeksiä parhaat päivänsä nähneenä. Miksi siis KENENKÄÄN naisen kannattaisi olla suhteessa muuten kuin lapsia saadakseen?
No kuulkaas leidit! Tavalliset miehet tietävät aivan yhtä hyvin että teidänkin ensimmäinen valinta olisi joku aivan muu, mikäli saisitte vapaasti valita. Kovin harva saa, joten ei auta kuin kaikkien yrittää löytää onneaan jostain.
Tyytykäämme kohtaloihimme.
Mistä tiedät tämän? Hyvin moni nainen on todella aidosti rakastunut siihen tavalliseen mieheensä. Jotain julkkista voidaan pitää paremman näköisenä, mutta koska naiselle merkitsevät muutkin asiat, niin ei sitä omaa miestä silti haluaisi vaihtaa siihen julkkikseen. Miehet tekevät tässä sen virhekuvitelman, että uskovat naisten ajattelevan kuten he itse. Vaikka mies olisi valmis vaihtamaan puolisonsa johonkin malliin jos saisi tilaisuuden, niin ei se tarkoita, että nainen olisi. Tämän lisäksi tuossa tutkimuksessakin todettiin, että naiset todella pitävät ikäisiään miehiä viehättävimpinä. Siinä missä viisikymppinen mies edelleen haaveilee kaksikymppisestä tytöstä, ei viisikymppinen nainen, joitakin ns. puumanaisia lukuunottamatta, edes pidä kaksikymppisiä poikia seksuaalisesti puoleensavetävinä.
Nuorena kun sitä vientiä on, niin harva enää tänä päivänä tyytyy tavalliseen. Koko vatun netti on luhistumispisteessä tuosta johtuen, joten asiaa ei ole kovinkaan haastava huomata.
Perustele. Nuorella ja kauniilla naisella saakin olla vientiä. Parhaimmassa tapauksessa pääsee varakkaan miehen hoiviin josta käsin pystyy halutessaan tekemään töitä vaikka olisin nätti kotirouva. Keski-ikäisenä voikin keskittyä uraan ja lapsiin ellei miestä enää kiinnosta :)
Ihmeessä ulkokuortaan kannattaa hyödyntää! Netti on kuitenkin mahdollistanut tämän nykyajan nuorille naisille.Mikä tässä nyt on niin vaikeaa. Jo aiemmin mainittu seksuaalinen vapautuminen ja sähköinen deittailu on niin sanotusti vapauttanut markkinat. Tavallisen nuoren naisen tarjolla on täten jotain aivan liian houkuttelevaa verrattuna siihen vastinpariin eli tavalliseen nössykkään, joten sellaiseen ei siinä vaiheessa tyydytäkään. Harvoin nämä seikkailut kuitenkaan realisoituvat onnellisiksi parisuhteiksi. Viimeksi tänään palstalla näytti olevan naisten surkuketju, miksi miehet halyavat heistä vain seksiä. Kolmekymppisenä menekki on laskenut silmin nähden ja perhettäkin tekisi ainakin puolittain mieli, joten sitten tyydytään.
Täydellisesti tiivistetty.
+1000
Vierailija kirjoitti:
Olen 50-vuotias hyvin säilynyt, itseäni hyvin hoitanut nainen. Minusta olisi ihanaa löytää oman ikäiseni hyvin säilynyt mies. Hyvin säilynyt tarkoittaa terveitä elintapoja. Hyvin vähän alkoholia, ei tupakkaa, ei epäterveellistä ravintoa. En ole mikään fittness ihme tämän ikäisenä, mutta olen harrastanut liikuntaa koko ikäni ja olen normaali painossa, omaten naisellisen figuurin. Kasvoni ovat nuorekkaan tyttömäiset. Luonteeni on spontaani, huumorintajuinen, olen tasapainossa itseni kanssa. Olen myös seksuaalinen, joten olisi ihana löytää itselle samankaltainen mies kuin itse olen. Olisiko tällaisia vapailla markkinoilla. En halua varattua miestä, vaan vapaan. En halua rakentaa kotia enää kenenkään kanssa, minulla on ihana koti. Haluaisin tasavertaisen miehen rinnalleni uusia kokemuksia keräämään, ollaan vasta puolivälissä joten elämää on jäljellä............
Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Surullista naisille, että olet miehille kelvollinen vain pari vuotta. 20-22 vuotiaana kun suurin osa vielä opiskelee ja miettii tulevaisuuttaan, mutta miesten mielestä juuri siinä vaiheessa olisit parhaimmillaan parinmuodostukseen. Harvempi nuori nainen tuossa vaiheessa vielä sellaiseen ryhtyy. Ja kun olisi ajankohtaista ryhtyä, esim muutaman vuoden päästä, olet jo liian vanha sille ”ranellekin 55 vee” :/
Onneksi itse olen jo niin vanha, että parisuhde ja perhe on perustettu aikoina ennen internettiä. Nykyään olisi aivan liian raadollista.
Mä tajusin tuon jo kauan ennenkuin mitään Tindereitä oli edes keksitty. Sen vuoksi halusinkin tehdä asiat, joihin tarvitaan miestä, jo nuorena. Ja ne asiat olivat kaksi lastani. Kun lapset oli hankittu, keskityin luomaan uraa työelämässä ja kerryttämään omaa varallisuuttani.
Olisinpa itsekin ollut yhtä fiksu! Olis vaan pitänyt ottaa joku jeesjeesmies ja teeskennellä sen kanssa parisuhdetta. Nyt olen lapseton ja loppuelämäni yksin. Ikääkin jo 35 eli hedelmällisyys lienee finito jo.
Ehdit vielä luovutusspermalla t N50
Vierailija kirjoitti:
Jutussa todetaan
Naiset valitsevat viehättävimmiksi oman ikäisiään miehiä ja joustavat pääasiassa ylöspäin. Vastausten keskiarvot piirtävät diagonaalisen viivan, jossa naisen vanhentuessa vanhenevat myös hänen viehättäviksi arvioimansa kumppanit.Miestenkin kaaviossa viiva on suora, mutta toiseen suuntaan. Miehen omasta iästä riippumatta viehättävin kumppani on aina keskimäärin 20–22-vuotias nainen.
Harmi ettei tätä tuotu ilmi aiemmin. Onneksi naiset saavat realistisemman kuva miehistä edes nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Kanssasisko täällä, minä ja pari kaveriani on löydetty tuollaiset, joko match com, eliittikumppanit tai suomi24. Emme kokeilleet tinderiä, oletimme että se on nuorten.
Kyllä sellaisia miehiä on, ja nämä meidän viisikymppiset miehet on meistä ikionnellisia. Ei edes kauan tarvinnut etsiä, muutama kuukausi riitti. Oman mieheni "nappasin" heti, kun hän oli saanut profiilinsa tehtyä. Häntä ei lainkaan haitannut, että itse lähetin ensimmäisen viestin, ja ensimmäisille kahveille mentiin jo viikon sisällä.
Paljon siellä oli joko nuoria miehiä puuman tarpeessa, tai ulkomaisia huijareita, ja yksi tyyppi tuli meille kaikille tutuksi, joku sarjadeittaaja. Mutta yksi hyvä mies riitti minulle. Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eli nainen rakastaa useimmiten aidosti miestään.
Mies lähes aina tyytyy, kun ei saa parempaakaan (nuorempaa ja kauniimpaa).
Koskaan kun tästä asiasta keskustellaan ei tule miehet puolustamaan itseään, että kyllä rakastavat ja pitävät siitä puolisostaan, vaikka onkin yli 25 v. Se kertoo paljon.
Miehille rakkaus on vain himoa ja pinnallisuutta. Eivät he tunne aitoa rakkautta.
Totta!
Tästä osoituksena mm. seuraavat tosiasiat:
- yli 2/3 avioeroista otetaan naisten aloitteista
- iässä jossa ei vielä tai enää haluta lapsia ja asuntolainaa (=pariudutaan vain rakkaudesta, ei käytännön tarpeiden vuoksi), naiset ovat miehiä haluttomampia parisuhteisiin
- merkittävä osa on harrastanut irtosuhteita korkeampitasoisten miesten kanssa joilta ei saisi parisuhdetta ollessaan kauneimmillaan, miehissä on enemmän yksilöitä joilla ei ole ollut kuin 0-2 seksikumppaniaEi kun siis hupsista. Sehän olikin naiset jotka tyytyvät koska haluavat lapset ja asuntolainan. Kun pitäisi pariutua puhtaasti rakkaudesta, niin mieluummin yksin kuin...
Olet yhä täysin vapaa siirtymään neitsyiden pariin. Perinteisenä miehenä joudut kuitenkin kantamaan taloudellisen vastuun. Ai, ei käy? No miksi havittelet sellaista naista mikä odottaa kaltaistaan miestä joka tajuaa vastuunsa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa hyvältä. Kyllä noilla spekseillä saa valita eläkeläismiesten kermasta, mutta viisikymppiset alfat hakevat 10-20 vuotta nuorempia naisia, ja sellaisia myös tuntuvat saavan.
Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.
Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.
Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.
Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.
Voiko joku referoida minulle sen, millä tavalla kaikki häviävät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan oman kokemukseni mukaan viisikymppiset miehet ovat enemmänkin realisteja. Seuraa hakeva on eronnut ehkä pitkästä suhteesta. Hän on tottunut olemaan sitoutunut ja tekemään asioita ja jakamaan arkea jonkun kanssa. Yksineläminen näyttää hänestä yksinäiseltä, sisällöttömältä ja ankealta. Nuorena saadut ystävät ovat perheellisiä ja juhlivat ja tapaavat pareittain. Kumppanin kanssa on myös mukava harrastaa, vaikka kuntoilua, kokkausta, remontointia, matkailua, tanssia yms yms.
Pikkulapsiaikaa ei enää etsitä, kun omat lapset ovat aikuisia tai melkein. Ennemmin odotetaan kahden aikuisen mukavaa aikaa, kun taloudelliset puitteet ja elämän muut asiat ovat molemmilla jo kohdillaan. Ja terveyttä on vielä.
Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.
Tässä käsittääkseni leidillä oli haussa laadukas mies. Sellainen ei koskaan ulvo yksinäisyyttään, koska kaikenkarvaisia liehittelijöitä puskee joka suunnasta. Erityisesti naisia, jos on kestänyt aikaa vuosiin nähden hyvin. Jos taas on oppinut tyytymisen jalon taidon, niin naisella on ihan hyviä vaihtoehtoja loputtomasti vauvasta hautaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tässä päästään siihen, että viisikymppinen on tajunnut elämän rajallisuuden tavalla, jota ei vielä nelikymppisenä ajattele. Ystäviä ja koulukavereita on alkanut kuolla sydänkohtaukseen ym. Kokee miten oma terveys, vaikka on vielä hyvä, kääntyy kohti vanhuuden odotusta. Samalla miehiä vaivaa pelko yksinäisestä vanhuudesta, kun taas naisilla on yleensä paremmin kaikkea muuta elämässä.Tosiasiassa miehet voivat fantasioida seksistä nuorten naisten kanssa, mutta syvimmin he pelkäävät yksinäistä vanhuutta ja toivovat aitoa kumppania.
Jos miehet toivovat aitoa kumppania, miksi heille ei kelpaa kuin 10-20 vuotta nuorempi, mahdollisimman kaunis ja timmi nainen? Aito kumppani löytyisi helpommin omanikäisistä, elämää nähneistä naisista mutta kun ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta sitten täällä ollaan tultu ihan eri tulokseen:
https://www.is.fi/seksi-parisuhde/art-2000006088169.html
"The New York Timesin mukaan naisten ja miesten potentiaalisille deittikumppaneille antamien tykkäysten määrässä on valtava ero: miehet antavat sydämen 46 prosentille naisista, kun taas naiset kelpuuttavat parikseen vain 14 prosenttia miehistä."
...
"Miesten osalta tilanne on vielä karumpi: sinkkumiehet saavat sovelluksessa huomattavasti vähemmän osumia kuin naiset, pahimmassa tapauksessa eivät ainuttakaan. Iso osa miehistä jää täysin ilman huomiota, mikä nakertaa tutkitusti monen itsetuntoa."
Tämä on sitä todellisuutta
Sä vaan näet yksisilmäisesti oman "totuutesi". Sulta jäi kokonaan tajuamatta aloituksessa mainittujen tutkimusten osalta se, että suurin osa naisistakin jää ilman huomiota.
Saisiko linkin noihin tutkimuksiin, kun en ole HS:n tilaaja. Väitän, että joko toimittaja tai sinä ette ole ymmärtäneet oikein, jos väität(te), että yli 50 % naisista jää kokonaan ilman huomiota (viestejä).
Olin nettideittisovelluksessa. Viestejä näytti ensin tulevan valtavasti... sitten silmä harjaantuu, ja näki että ne olivat huijausviestejä jotka tulee uusille profiileille. Kun ne jäivät pois, oikeita yhteydenottoja tuli tosi vähän.
Olen keski-ikäinen nainen.