Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Uusin supermarjobloggaus hymyn nettisivuilla

Vierailija
18.04.2013 |

Olen taas äimänkäkenä - supermarjo ei anna kipsata pojan murtunutta jalkaa vaan meinaa kantaa poikaa?! Koska on mietittävä lapsen parasta... Emmää oikein ymmärrä...

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm..no, eikös sen kipsin tarkoitus ole antaa luun luutua rauhassa ja liikkumatta. Toisaalta jos kyse on hiusmurtumasta niin niitähän ei kai ole pakko kipsata. Tosin se olisi lapselle sikäli helpompaa että hiusmurtumatkin ovat kivuliaita ja jokainen liike sattuu. Onko se lapsen paras sitten se että jalka ei parane rauhassa. Varsinkin kun on näin liikkuvaisessa iässä oleva lapsi. 

Vierailija
2/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on mielenvikainen. En ole katsonut perheestä kertovaa ohjelmaa, mutta olen lukenut muutaman lehtijutun. Vaikka hän vaikuttaakin esim. TV-haastatteluissa (oli muistaakseni joskus esim. pressiklubissa) ihan normaalilta, hänellä menee kaikki jotenkin yli. Hän on aivan selvästi syömishäiriöinen, lisäksi jotain muuta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 2, sitä mä mietinkin että meinaako marjo kanniskella poikaa koko ajan - aina silloin kun poika haluaa siirtyä paikasta a paikkaa b? Miten kipsaus estää lapsen parhaan toteutumista?! Tosiaan, emmää oikein ymmärrä...