Jos naapurien riitelystä pitää soittaa poliisi, kuinka usein joutuisit soittamaan?
Kommentit (14)
Joskus kuuluu vaimeita ääniä alakerrasta mutta en tiedä, mitä puuhaavat, riitelevätkö, nauravatko vai harrastavatko kovaäänistä seksiä vai kukaties siivoavatko.
Meistä varmaan soiteltais silloin tällöin :(
Omaan perheeseen kyllä viikottain. Tai joka päivä, jos pienestäkin väittelystä pitäs soittaa. Kotoba kaks murkkuikästä ja kovapäiset vanhemmat.
mutta meille jouduttaisiin joskus soittamaan.
Meidän talossa on hyvät äänieristeet.
100 asuntoa eikä mistään kuulu pihaustakaan.
Mutta soitan aina jos alkaa kuulua hakkaamista ja kirkumista ja huutoa. Asuin muslimimiehen ja suomalaisnaisen naapurissa ja sinne soitin 9 kertaa poliisit kun ukko nuiji naista ihan silmittömästi.
tää on kaupungin vuokratalo ja oon asunu kohta 10 vuotta tässä, enkä olis koskaan edes joutunu.
koskaan kuulemassa riitoja mutta soittaisin poliisin jos jonkun riita sitä vaatisi.
Omakotitaloalueemme on erittäin rauhallinen.
Monta kertaa päivässä olisi saanut!
jopa muutamaan otteeseen.
Harmi vaan, että itse olen ollut nukkumassa ja autuaan tietämätön koko ilmaisesta showsta a'la naapurit.
Alakerrasta kuuluu joskus riitelyn ääniä ja heikon äänieristyksen ansiosta olen ymmärtänyt että kyse on melkein aina siitä, että äiti penkoo teini-ikäisen tyttärensä tavaroita.
Ei hyvää päivää...
Ja miksi ihmeessä joku soittaisi riitelyn takia poliisit?
Tai sitten naapurit riitelee hiljaa ja sivistyneesti. Ja kerrostalossa asun, äänierstiyskään ei ole paras mahdollinen.