Tsempatkaa mua että pysyn erossa viinaan menevästä rentusta!!!
Mies on kyllä ihana selvänä, mutta viime ajat on juonut aivan liikaa. Viikon sisällä saattaa olla useampanakin iltana humalassa. Ei myönnä olevansa alkoholisti. Lisäksi salailee asioita. Luottamus on vähissä, mutta silti pelkään, että taas haluan tavata. Mies ei vielä tiedä, että olen laittamassa suhdetta poikki. Tarvin tukea...
Kommentit (10)
Jätä vaikka pahalta tuntuu. Itse tein niin ja nyt en vuosien jälkeen enää haikaile perään enkä kadu.
Petti ja joi. Nyt se tuntuu edelleen pahalta, mitä koin ja kuinka paljon elämääni menetin. Päivääkkään en enää moista katselisi. Etenkään, kun näen että kaikki hänen suhteensa minun jälkeen ovat päättyneet eroon samasta syystä. Mies juo edelleenkin usein, käy kyllä töissäkin, mutta sama ralli jatkuu edelleen. Ei muutu.
Tsemppiä!
Ei tästä mitään tule. Mies lähetti viestin ja pystyin olemaan noin 10 minuuttia vastaamatta. Voi että ottaa päähän...
ap
Oletteko kauan olleet yhdessä? Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei exäni ole muuttunut vaikka lapsen sai toisen kanssa. Mietin silloin erotessa, teinköhän virheen, jospa muuttuisi myöhemmin, kun perhettä olisi ja vastuuta. Nyt näen, että ei muuttunut. Ovat jo eronneet.
Ja todellakin osasi olla super ihana aina kun vähänkin vihjasin erosta. Koruja ja kukkia ym.hemmottelua silloin sain. Että sellasta.
Niin kauan on oltu, että piakkoin pitäisi päättää mm. lapsista. Siis että halutaanko niitä yhdessä. Mutta tiedän jo nyt, että olisin yksin vastuussa kaikesta. Mies kyllä rahoittaisi koko touhun, mutta varmasti jatkaisi juomistaan. On niin tyhmää, kun tietää jo etukäteen, mutta silti ei vain pääse irti...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:26"]
Oletteko kauan olleet yhdessä? Omasta kokemuksesta voin sanoa, ettei exäni ole muuttunut vaikka lapsen sai toisen kanssa. Mietin silloin erotessa, teinköhän virheen, jospa muuttuisi myöhemmin, kun perhettä olisi ja vastuuta. Nyt näen, että ei muuttunut. Ovat jo eronneet.
Ja todellakin osasi olla super ihana aina kun vähänkin vihjasin erosta. Koruja ja kukkia ym.hemmottelua silloin sain. Että sellasta.
[/quote]
Tutulta kuulostaa. Mulle oli viimeinen niitti, kun näin itse teossa eli oli vieraan naisen kanssa menossa hänen asunnolleen. Asui silloin mun luona ja kyseinen kämppä oli tyhjänä ja toimi ilmeisesti näiden vieraiden naisten piilopaikkana. Alkoivat heti meidän eron jälkeen sitten seurustella mutta silloin se ei kestänyt kauaa. Olisi sitten halunnut keskustella asiasta mun kanssa, en antanut mitään mahdollisuutta.
Nää viinasiepot kai ajattelee, että se on jotenkin vähemmän pettämistä, jos pettää räkäkännissä, kun ei ole mitään tolkkua...
ap
[quote author="Vierailija" time="23.03.2013 klo 21:39"]
Tutulta kuulostaa. Mulle oli viimeinen niitti, kun näin itse teossa eli oli vieraan naisen kanssa menossa hänen asunnolleen. Asui silloin mun luona ja kyseinen kämppä oli tyhjänä ja toimi ilmeisesti näiden vieraiden naisten piilopaikkana. Alkoivat heti meidän eron jälkeen sitten seurustella mutta silloin se ei kestänyt kauaa. Olisi sitten halunnut keskustella asiasta mun kanssa, en antanut mitään mahdollisuutta.
[/quote]
Mun todella pitäisi nyt saada välimatkaa siihen mieheen, etten vain hölmönä ainakaan tulisi raskaaksi. Mies yrittää kovasti selittää, miten vauva olisi kiva, mutta elää kuin vapaa poikamies.
ap
hei ysi,oletko kenties Tanja taikka Ulla? Teidät tunnistaa noista anoppi-miniä toiminnoista..hankkikaa elämä!Mitäs lastenkotiin kuuluu?
In finland we call this reilu meininki.