Tuomas Enbuske, YÄKS!
En ole koskaan pitänyt pikku besserwisseristä, mutta tämä vielä kruunaa kaiken. Tunnen Hannan kouluajoilta ja tosi muakava tyyppi. Äijä lähtee uuden perään, kun toka lapsi ihan baby:(
Ja en tosiaan tiedä taustoja, tämä vain MINUN mielipide.
Kommentit (40)
Tuo on aivan aivoton ukko. Olen aina eri mieltä kuin mitä hän kirjoittaa vauva-lehden kolumnissa. Jotenkin jäänyt lapsen tasolle
Minäkään en voi tätä tyyppiä sietää. Koko habitus on tuommoinen löysä tissiposki. Aikoinaan Oulussa kun tämä Helsingin herra tuli vanhassa kotikaupungissa käymään, ei riittänyt ravintoloissa mikään tila hänen egolleen.
Tosin täytyy nostaa hattua sille miten hän on täysin tyhjästä paskanpuhujasta luonut itselleen aseman valtakunnan besserwisserinä. Joka asiaan löytyy kommentti vaikka kukaan ei kysykään. Halusi - ja pääsi - Stilleriksi Stillerin paikalle.
Hyi helvetti. Voisin sanoa omasta mielipiteestäni tuohon niljakkeeseen, että tuon uutisen jälkeen I rest my case.
Mistäs te tiedätte taas totuuden erosta ja uudesta suhteesta? Suhde on voinut syntyä eropäätöksen jälkeen? Ja ero voi olla vaimon halusta?
Mikä siinä Enbuskessa ärsyttää? Minusta taas hyvin yleissivistynyt, hauskan ironinen, hyvin kirjoittava, kiinnostava toimittaja! Ihan minun lempparityyppini näistä julkkiksista. Nasevia kommenttejä, ja minusta on hyvä, että aktiivisesti kommentoi. Ketä kiinnostaa toimittaja, joka ei koskaan sano mitään, tai kirjoita mitään, tai ota kantaa??? Ja niissä kirjoituksissa pitää aina vähän provosoida sopivasti ihmisiä, kukaan ei halua lukea "paperista" esseetyyppistä esitelmää, vaan näkökulmia, iskeviä heittoja jne. Toinen toimittaja kenestä diggaan on Anna Perho!
Voin kyllä uskoa, että joku "korkeakoulutettu" tradenomi jaksaa innostua tuollaisen pseudoälykön huonoista argumenteista.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:37"]
Mikä siinä Enbuskessa ärsyttää? Minusta taas hyvin yleissivistynyt, hauskan ironinen, hyvin kirjoittava, kiinnostava toimittaja! Ihan minun lempparityyppini näistä julkkiksista. Nasevia kommenttejä, ja minusta on hyvä, että aktiivisesti kommentoi. Ketä kiinnostaa toimittaja, joka ei koskaan sano mitään, tai kirjoita mitään, tai ota kantaa??? Ja niissä kirjoituksissa pitää aina vähän provosoida sopivasti ihmisiä, kukaan ei halua lukea "paperista" esseetyyppistä esitelmää, vaan näkökulmia, iskeviä heittoja jne. Toinen toimittaja kenestä diggaan on Anna Perho!
[/quote]
Nyt olisi kiva kuulla nro 8 mielitoimittaja tai joku älykkö jolla on mieleiset argumentit ja kommentit...
t: 6
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:43"]
Voin kyllä uskoa, että joku "korkeakoulutettu" tradenomi jaksaa innostua tuollaisen pseudoälykön huonoista argumenteista.
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 12:37"]
[/quote]
[/quote]
No sinulla ei ainakaan itselläsi ole sydämen sivistystä, koska menit heti henkilökohtaisuuksiin, kun joku uskaltaa olla erimieltä kanssasi.
SE on itsekeskeistä, ja egoistista!
Miten minun koulutustasoni muuten liittyy mieltymyksiini? Voisitko perustella.
Ylläolevaan: minustakin tuo oli rumasti (ja typerästi) sanottu, mutta oikeasti Enbuske on kyllä niin wannabe-älykkö että hajoan. Ymmärrän, että haluaa provosoida, mutta kun logiikka on täysin hukassa. Esim. nämä "tytöt ja pojat ovat luonnostaan erilaisia, koska minun vuoden ikäinen tyttäreni pitää pinkistä" -jutut, ja se "miesasiamies" -kolumni, missä päivitteli, että hänen nuoruudenaikainen tyttöystävänsä hakkasi häntä ja lopulta löi kuulemma tyttöä itse, ja pointtina oli, että tytön käytöstä ei kukaan tuomitsisi, mutta hänen käytöksensä kyllä. Haloo? Miten niin? Tähän ei ollut mitään perusteluja. Ja miksi pysyi väkivaltaisessa suhteessa, kunnes itseltä meni pinna (jos tuo nyt oli totta)?
Puhumattakaan näistä "talous"-kolumneista..
[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 13:14"]
Ylläolevaan: minustakin tuo oli rumasti (ja typerästi) sanottu, mutta oikeasti Enbuske on kyllä niin wannabe-älykkö että hajoan. Ymmärrän, että haluaa provosoida, mutta kun logiikka on täysin hukassa. Esim. nämä "tytöt ja pojat ovat luonnostaan erilaisia, koska minun vuoden ikäinen tyttäreni pitää pinkistä" -jutut, ja se "miesasiamies" -kolumni, missä päivitteli, että hänen nuoruudenaikainen tyttöystävänsä hakkasi häntä ja lopulta löi kuulemma tyttöä itse, ja pointtina oli, että tytön käytöstä ei kukaan tuomitsisi, mutta hänen käytöksensä kyllä. Haloo? Miten niin? Tähän ei ollut mitään perusteluja. Ja miksi pysyi väkivaltaisessa suhteessa, kunnes itseltä meni pinna (jos tuo nyt oli totta)?
Puhumattakaan näistä "talous"-kolumneista..
[/quote]
7 kiittää perusteluista. Ja kysyn siksi niitä perusteluita, koska itseäni kiinnostaa toisten mielipiteiden takana olevat seikat. Eli MIKSI T.E. ärsyttää, koska itseäni taas ei. Olen hyvin kiinnostunut näkemään myös asioita toisten näkövinkkelistä, kun itse en esim. näe ollenkaan mitään ärsyttävää ko tyypissä. On siis avartavaa ja kiinnostavaa kuulla juurikin perusteluita omalle mielipiteelle.
Kaikki eivät tykkää samoista asioista. Onneksi näin on. Olisi aika tylsää lukea vain yhdestä ja samasta näkökulmasta asioita, tai mielipiteitä jotka ovat aina samaamieltä.
Mielipiteethän ovat vain mielipiteitä, ja niitäkin voi ja saa muuttaa. Miksi eri mieltä oleminen on joillekin niin kova uhka? Miksi ei siedetä erilaisuutta? Demokratiahan on juuri pohjimmiltaan tätä erilaisuuden ja yhdenvertaisuuden sietämistä. Että jokaisen ääni pääsee kuuluviin (tietyin reunaehdoin esim. laillisuusperiaate).
T nro 7
Mitkä perustelut, eihän tuossa mitään perusteluita ollut?
Tämän ns. älykön viisaudet ovat pelkkiä kirjoistaan lukemia oivalluksia. Luulee olevansa kovinkin fiksu, kun lainaa muitten juttuja. Freudikin on sanonut näin, ynnä muuta. Pitää itseään jonkinlaisena alfauroksena vielä. Bemari pitänyt hankkia kun kuuluu habitukseen, vaikka ei tajua autoista juuri mitään. Saisi naiseltakin turpaan tosi paikan tullen tämä alfauros, joka tuskin jaksaa nostaa pelkkää levytankoa penkiltä. Löysä ylimielinen olemus, jumalasta seuraava, ainakin omasta mielestään. Vain hänenlaisen, "älykkään" pitää päästä pariutumaan. Toivottavasti se typerä, pinnallinen talk show ei enää palaa ruutuun, missä vieraita haastatellaan noin viisi minuuttia, ja on niin huikeeta settii, että.
Oksettava beta-mies. Tuollainen todellakin löysä tissiposki joka luulee olevansa suurikin ajattelija. Vanhoina hyvinä aikoinana kun ei ollut mahdollisuutta elää turhuudella ja viihteellä tuollainen enbuske olisi jossain vaivaisten talossa tiskaamassa astioita.
enbuske ei välttämättä tiedä että pikkuhuoria pitäisi miehen miellyttää
Vierailija kirjoitti:
Äännetäänkö toi nimi ENbuske vai EMbuske?
En puske
Vierailija kirjoitti:
Minäkään en voi tätä tyyppiä sietää. Koko habitus on tuommoinen löysä tissiposki. Aikoinaan Oulussa kun tämä Helsingin herra tuli vanhassa kotikaupungissa käymään, ei riittänyt ravintoloissa mikään tila hänen egolleen.
Tosin täytyy nostaa hattua sille miten hän on täysin tyhjästä paskanpuhujasta luonut itselleen aseman valtakunnan besserwisserinä. Joka asiaan löytyy kommentti vaikka kukaan ei kysykään. Halusi - ja pääsi - Stilleriksi Stillerin paikalle.
Hauska miten stadiin muuttaminen tekee maalaisen leijaksi, ei täällä paikalliset sellaisia ole. Taitaa julkisuus nousta päähän, eli matala mentaalipuoli?
727 kirjoitti:
Oksettava beta-mies. Tuollainen todellakin löysä tissiposki joka luulee olevansa suurikin ajattelija. Vanhoina hyvinä aikoinana kun ei ollut mahdollisuutta elää turhuudella ja viihteellä tuollainen enbuske olisi jossain vaivaisten talossa tiskaamassa astioita.
Päinvastoin, kyseenalaistaa hyvin asioita, joita massa ei aisti. Lisäksi osaa ajatella boksin ulkopuolelta.
Tuomas Enbuskelta sallitaan sellaista käytöstä jota ei suvaittaisi monelta muulta. Enbuske on varmasti itsekin huomannut sen.
Samaa mieltä.