Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Rakas, sinusta on tullut pullukka-ohjelma motivoi

Vierailija
18.04.2013 |

Seuraan ohjelmaa ja aloitin oman projektini sen innoitttamana. Just tulin lenkiltä. Ihan hirveästi antaa potkua tuon ohjelman "pullukat", varsinkin eilinen jakso. Hyviä ruoka- ja liikuntavinkkejä ja onnistumisen juhlaa. Minäkin onnistun! :)

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eilinen jakso oli ihan kammottava! Hirveää alistunutta valitusta ja natinaa pullukalta, ja ihmettelen miten hän muka laihdutti noin hirveät määrät. Ei minusta edes näyttänyt erityisen hoikalta lopussa.

Vierailija
2/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se valmentaja on minusta jotenkin pelottava. Olen nähnyt hänestä jopa painajaisia. Mitä mieltä te muut olette hänestä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin olen lukenut sen karpin keittokirjan, ihan ristiriitaista antaa kirja joka ei tue pullukan ruokavaliota. Ei se karpin kirja ole mikään rasvaton ja maidoton laihdutuskirja. Toki kirjasta voi muuten saada tukea ja neuvoja jos ei takerruta liikaa niihin ruokaohjeisiin.

Vierailija
4/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmentajasta on mahdoton sanoa mitään, onhan hänelle selvästi annettu tietty rooli ohjelmassa. Hyvin saman tyyppinen valmentaja kuin mitä on Suurimmassa pudottajassa. Tuskin ohjelma kertoo mitään siitä, millainen persoona on todellisuudessa.

Vierailija
5/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ainakin tuossa ohjelmassa ihmettelen sitä miten aikuisella ihmisellä voi olla kaapissa tuollaiset varastot kaikkea karkkia, suklaata, sipsejä, keksejä. Kun katon omaa ruokakaappia niin mulla ei taida olla siellä tällähetkellä ku jotain vanhoja kaurakeksejä joita en oo saanu ees syötyä. En oo saanu aikaiseksi nakata roskiin.Mikä saa jonkun ihmisen hamstraamaan noin paljon herkkuja kaappeihin. Mä en ymmärrä tuollaista. kertokaa pullukat miksi? en oo ikinä ymmrätänyt tuollaista. En oo tosin eläissäni ollu lihava. Lihavimmillani olin viimeisillään raskaana ku painoin 77 kiloo mutta sen enempi en oo eläissään painanu. Tulkaa lihavat mun tykö muutamaksi viikoksi niin syödään yhdessä normaalia ruokaa. Siis ihan tavallista ruokaa. Aamupala, lounas, päivällinen ja iltapala ja sitte touhutaan pihalla ja tehdään kotihommia ja käydään lenkillä. Perkule jos ei sellanen laihduta ja pysyvästi niin mikä sitten, älkää jumalauta mitään sairaita ihmedieettejä ainakaan aloittako. Ihan normaali ruoka esim pottu, lihaa salaattia, kurkkua, tomaattia, parsakaalta (nam) ja lasi maitoa, leivälle oikeaa voita ja ei mitään lisäainapaskoja niin se on oikeaa normaalia syömistä. Lapset on kasvattanu myös syömään terveellisesti ja kerran viikossa karkkipäivä, joka aterialla on kasviksia ja vihanneksia, puuroon aina kaveriksi marjoja, jälkiruoaksi yleensä vesimelonia tai rypäleitä. Lapset on terveitä ja iteki vaikka yli 30 oonki niin painoa ei oo paljo ja vaatekoko huitelee 34-36. En tätä nykymenoa ymmärrä ku kaikki on nykyään vaan jolleenki lihavia, tosi hoikkia ja normaaleja ihmisiä ei enää ole. On vaan vatsamakkaroita ja aikuisia jotka syö ku pahaiset teinit. Yäk. ei oo enää oiekita aikuisia. Mun lapsuudessa muistan että harvoin näin jonku aikuisen syövän vaikka karkkia tai sipsejä, saati juovan limukkaa. Ne oli lasten juttuja. Nykymeininki on ihan päälaellaan. Ja sitte ihmetellään ku ollaan lihavia... Miksi kysyn minä, kertokaa joku mikä ajaa aikuisen ihmisen syömään itsensä muodottomaksi, vaikka varmasti kaikki tietää millaistra on terveellinen ruokavalio?

Vierailija
6/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyykin katsoa jos saisin siitä lisämotivaatiota. :) Laihdutus täälläki menossa, vuodenvaihteesta -9kg.

Vierailija
7/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katso ihmeessä. Olen ihan koukussa siihen jo :) Eilinen jakso sai minut itkemään ilosta sen onnistuneen laihdutustuloksen jälkeen ja vähän matkan varrellakin. /Ap

Vierailija
8/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä. Täytyy tosiaan katsoa. Tuo laihdutusinto, kun tuppaa niin helposti loppumaan kesken liian aikaisin, jos siitä innostuisi vähän lisää.

T. kakkonen

Vierailija
9/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä sarja, eilinen jakso huippu.Antaa motivaatiota, mulla nyt  -6kg/3 viikkoa

Konjakin tilasin superkuitu.info

Vierailija
10/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anteeks mutta mitä ruoka- ja liikuntavinkkejä siitä saa? Mä olen katsonut joka jakson enkä ole yhtään vinkkiä bongannut.

Vierailija
11/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen monesta parista miettinyt, että tuokin palaa vanhoihin tapoihinsa heti kun ohjelma on loppunut ja lihoo kahta kauheamman kokoiseksi.

Vierailija
12/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainahan sanotaan, että terveellinen tahti laihtua on 1kg/viikko. Voiko olla terveellistä 3kg/viikko?

Vierailija
13/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkea muuta kuin motivoivaa. Puoliso sanelee, millainen tulee olla.

Vierailija
14/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommpi kutoselle!

En ole katsonut jokaista jaksoa, mutta sen perusteella mitä olen nähnyt, vinkkien sijaan tarjotaan aika epäterveellisiä tapoja. Esim. tiukka ruokavalio ilman viljaa ja maitotuotteita -> kilot kyllä tippuvat nopealla tahdilla, mutta kuinka nopeasti ne tulevat takaisin tuon kuurin jälkeen? Myös liikuntasuorituksia olen seurannut kauhulla, ylipainoiset ihmiset lähtevät JUOKSEMAAN, kun turvallisempiakin vaihtoehtoja olisi olemassa, kauhistuttaa ajatellakin mitä tuollainen tekee nivelille.

Motivaatiota ohjelmasta kyllä varmaan saa, eikä se ole olelnkaan pahasta.

Vierailija
15/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 10:34"]

Anteeks mutta mitä ruoka- ja liikuntavinkkejä siitä saa? Mä olen katsonut joka jakson enkä ole yhtään vinkkiä bongannut.

[/quote]

Sama juttu! Olikohan tuo ensimmäinen jakso, jossa mies huusi naiselle, että "älä laita sitä öljyä siihen paistinpannulle" Nainen paistoi marinoimatonta kanaa... Tätä ei edes mielestäni korjattu missään, vaan jätettiin ravintoasioista tietämättömät katsojat siihen uskoon, että kaikki rasva on pahasta.

Vierailija
16/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ohjelmasta ei kyllä saa mitään kunnon liikunta- ja ruokavaliovinkkejä. Kuten jo aiemmin sanottu, terveellinen ruokavalio on kaukana tuosta tyylistä, treenisysteemit ihan älyttömiä.

Ruoan pitää olla monipuolista, myös kuituja ja maitotuotteita mukaan! Ja tuollaiset joutavat hömppäpillerit pois, tilalle riittävästi vettä ja proteiinia, pitää nälkää ja tuo kylläisyyden tunnetta.

Kolme treeniä päivässä kuulostaa sairaalta. Mieluummin aamulenkki KÄVELLEN ylipainoiselle, tasasykkeinen kävely polttaa hyvin rasvaa. Iltapäivällä/illalla sitten lihaskuntoa AMMATTILAISEN opastamana. Siis ainakin alkuopastus salille tai kahvakuulaan, ettei tehdä väärin. Ihmettelen ettei tässä ole tullut enempää vammoja, tai sitten niitä ei näytetä, kun viskovat kahvakuulaa miten sattuu jne.

Vierailija
17/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ja yhdessä jaksossa mies söi pelkkää kanaa ja riisiä 7 kertaa päivässä. Ei siis kasviksia, eikä mitään muutakaan. Lisäksi joi yli 5 litraa vettä päivässä. Onpa hieno ruokavaliovinkki!

Liikuntasuorituksista näytetään ne väärin tehtävät, ja sitten kun tämä Jenni korjaa niitä, niistä ei näytetä kuin vilauksia. Kahvakuulallakin voi saada pahaa jälkeä aikaiseksi kun sen kanssa ihan omin päin tekee osaamatta tekniikkaa.

Turhake ohjelma.

Vierailija
18/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No viu viu teille.

Mun mielestä kun aikuinen terve ihminen haluaa laihtua, kaikki keinot on sallittuja. Ei  ketään motivoi ajatus siitä et kun nyt syöt 1800kaloria päivässä ja liikut uiden niin saatat laihtua 2-4kiloa kuussa. 

Lapset ja sairaat tarvitsee terveellisen laihtumistavan mut muille mikä vaan tehoaa on hyvästä. Sit kun on päässyt kunnon alkuun voi alkaa miettimään terveyttä. On tutkittu juttu et aikuinen ihminen voi olla vuodenkin "syömättä" ennen kuin kropan vitamiinivaje aiheuttaa ongelmia.

Miksi te aina lyttäätte ihmisten haaveet laihtua ja silti haukutte lihaviksi?

Vierailija
19/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 11:00"]

No viu viu teille.

Mun mielestä kun aikuinen terve ihminen haluaa laihtua, kaikki keinot on sallittuja. Ei  ketään motivoi ajatus siitä et kun nyt syöt 1800kaloria päivässä ja liikut uiden niin saatat laihtua 2-4kiloa kuussa. 

Lapset ja sairaat tarvitsee terveellisen laihtumistavan mut muille mikä vaan tehoaa on hyvästä. Sit kun on päässyt kunnon alkuun voi alkaa miettimään terveyttä. On tutkittu juttu et aikuinen ihminen voi olla vuodenkin "syömättä" ennen kuin kropan vitamiinivaje aiheuttaa ongelmia.

Miksi te aina lyttäätte ihmisten haaveet laihtua ja silti haukutte lihaviksi?

[/quote]Sä keksit nyt ihan itse jostain nuo lyttäämiset ja lihavaksi haukkumiset, ei tässä ketjussa sellaisista kyllä puhuttu.

Ei tuossa vain yksinkertaisesti ole mitään järkeä laihduttaa tuolla tavalla. Sillä tavalla laihdutetaan ihan jotain muuta kuin läskiä, ja kun laihdutus loppuu, on tosi vaikea saada pidettyä paino alhaalla kun lihakset on mennyttä ja energiankulutus pienentynyt radikaalisti ja aineenvaihdunta aivan sekaisin.

Vierailija
20/34 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Motivoi?

Pikemminkin osoittelee ja syyllistää. Näytät väärältä ja tuonkin teet väärin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän yhdeksän