Hiusjuurten vaalennus.
Kysyn neuvoa palstan guruilta. 4kk karanteenin jälkeen, vaaleiden hiusteni juurikasvu näyttää todella tummalta. Puolipitkät hiukset,paksut. En uskalla mennä kampaajalle, sairastan immuunipuutossairautta. Vaalennanko juurikasvun itse, vai annanko juurikasvun olla? Mitä tekisitte? Kiitos.
Kommentit (6)
Apteekista (myös nettiapteekista) Plantur 39:n shampoo ja hoitoaine sopivassa sävyssä. Niitä on sekä kylmä että lämmin vaalea, sekä ruskea. Huipputuote, toimii! Luonnollinen lopputulos viidessä minuutissa. Ei värjäyksen haittoja, vaan hyväkuntoiset hiukset! (En ole missään tekemisissä tuotteen markkinoinnin kanssa, vain tyytyväinen kuluttaja).
Aurinko ei kyllä juurikasvua tarpeeksi hyvin vaalenna.
Joko annat olla, tosi monella on nyt koronatukka. Tai sitten värjäät itse, näin minäkin tein, ja vaikka tein sen yksin, olin yllättynyt, kuinka hyvän lopputuloksen sain! Jos olisi kaveri väriä levittämässä, saisi varmaan vielä paremman.
Enkä minäkään menisi kampaajalle. Jos miettii, että hänellä käy sanotaan nyt vaikka 5 asiakasta päivässä, niin se tekee kahden viikon aikana (5-päiväinen työviikko) 50 eri ihmistä. Ja kun kampaajan kanssa on niin läheisissä tekemisissä lähes parin tunnin ajan, jos ottaa leikkauksen ja värin.
Anna olla. Luonnollisuus on parasta. Tai tee kammalla vaaleita raitoja itse. Älä blondaa kokonaan. Tummat juuret ovat luonnolliset.
Älä tee mitään. Luonnollisuus on muodissa. Anna olla, älä vaalenna. Kaunista, kun on oma väri. Näin se maailma muuttuu.
Anna olla. Älä tee mitään. Luonnollisuus on parasta. Nämä silikonitissit, tekotukat, huulitäytteiset , ovat menneen talven lumia. Pian he poistattavat lisäosiaan.
Anna olla. Ota aurinkoa niin se vaalentaa luonnollisesti