Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen järkyttynyt siitä kuinka huonosti ihmiskauppa-asioita tunnetaan!

Vierailija
17.04.2013 |

Tuli tosta maksullisen seksin ketjusta mieleen, että miten kammottavaa kuinka vähäistä ihmisten tietous on ja kuinka helpolla ollaan valmiita sulkemaan silmät. Ne todelliset uhrit on jonkun tyttäriä, siskoja, äitejäkin :(

Poikia ja veljiä ym unohtamatta.

Kuinka te voitte olla niin julmia?!

Sitä tapahtuu.. Siitä faktasta voidaan lähteä liikkeelle.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.04.2013 klo 06:25"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 23:15"]

Tuli tosta maksullisen seksin ketjusta mieleen, että miten kammottavaa kuinka vähäistä ihmisten tietous on ja kuinka helpolla ollaan valmiita sulkemaan silmät. Ne todelliset uhrit on jonkun tyttäriä, siskoja, äitejäkin :(

Poikia ja veljiä ym unohtamatta.

Kuinka te voitte olla niin julmia?!

Sitä tapahtuu.. Siitä faktasta voidaan lähteä liikkeelle.

[/quote]

Tapahtuu joo. Mutta 99% suomessa olevista prostituoiduista on suomalaisia ja täysin vapaaehtoisesti työssään.

[/quote]

Ja lehmät lentää. Suomessa toimivista maksullisista naisista suurin osa on Venäjältä, Virosta, muualta Itä-Euroopan maista, Thaimaasta, ja Afrikan eri maista. Ja se että nämä rutiköyhät kielitaidottomat naiset ihan itse omin päin tulisivat tänne Suomeen on aika epätodennäköistä.

Vierailija
22/22 |
18.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä. Itseäni ällöttää myös se äijien jauhama "vapaa tahto"... Että jos nainen vapaasta tahdostaan myy itseään ja ottaa suuren riskin saada tauteja,tulla raiskatuksi,pahoinpidellyksi tms. niin mitä on se vapaa tahto??

Ajattelen itse asian näin. Jos olisin syntynyt esim. Thaimaaseen johonkin köyhään kylään,saanut lapsia (koska ei ole ehkäisyäkään) nuorena ja jollain ne pitäisi elättää ja itsensä.

Varmasti tuon kaltaisessa tilanteessa myisin minäkin itseäni niille paskamahaisille länsi-miehille,koska haluan elää ja ennen kaikkea haluan lapsilleni parempaa.

Onko kyse siis vapaasta tahdosta,valinnasta?

Thaikut nyt vaan esimerkkinä,siellähän paljon "tyttöpoikia" joten jokainen mies voisi kuvitella itsensä vaikka heidän asemaan jos se muuten niin hankalaa.

Tuntuu muutenkin siltä että useimmat miehet eivät osaa/halua asettua toisen asemaan ja täten ymmärtää mikä tässä maksullisessa seksissä yms. mättää.

Monet ukot kun painavat tyttäriensä ikäisiä "huoria" ilman minkäänlaisia omantunnontuskia.

Periaatteellisesti olen sitä mieltä että huonostihan se ihmisellä menee jos täytyy läheisyydestä maksaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla