Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi te kiroilette koko ajan? Opitteko tavan kotoanne?

Vierailija
03.02.2013 |

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

opin tavan kotonani

Vierailija
2/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun vanhemmat ei ole koskaan kiroilleet (äiti ehkä joissakin tilanteissa on voinut sanoa sanan paska) ja pikkuveli ei ole 21-ikävuoteen mennessä ikinä kiroillut. Itse opin hyvin nuorena kiroilemaan, todennäköisesti samanikäisen serkkutytön opettamana. Mistä lie hän oppinut kiroilemaan, koska ei heidänkään perheessä vanhemmat kiroile. En tosiaankaan viljele jatkuvasti ärräpäitä. Jotkut uudet tuttavat on ihmetelleet, kun kerran suusta on päässyt kirosana. Ei kuulemma minusta uskois, että voisin ikinä kiroilla.

Tapa on vaan jäänyt päälle. Vanhemmat sanoi muutaman kerran asiasta joskus lapsena, mutta mitään isompaa saarnaa tai rangaistusta en koskaan saanut. Ei mua haittaa toistenkaan kiroilu, eikä siinä mielestäni ole mitään pahaa, kunhan on tilannetajua sen verran, ettei ihan väärissä paikoissa kiroile.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on todella kova kiroamaan. Ja kun hermot meni esim. korjaustöissä niin kirosanoja tuli heti kymmenen peräkkäin.

Vanhemmuuttani olen itse yrittänyt hillitä ja korvata sanat esim. perjantailla, vimpulalla jne. jne.

Vierailija
4/4 |
03.02.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oppinut tapaa kotoa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi