Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten isken miehen töistä vai mitä teen? En kestä tätä ihastumista!

Vierailija
01.07.2020 |

Huh, en muista milloin olisin ollut näin ihastunut.

Olen ollut sinkkuna pari vuotta pitkän parisuhteen jälkeen ja tätä tapausta ennen en ole jaksanut kiinnostua oikein kenestäkään. Mies on ehkä 10 v minua vanhempi ja ylemmässä asemassa, joten hieman kinkkinen tilanne. Mies on kuitenkin ilmeisesti myös sinkku, en tiedä onko lapsia. Itselläni ei ole, joten siinä mielessä minulla on hyvä tilanne ja ei rajoituksia mihinkään suuntaan.

Olemme jutelleet niitä näitä ja näemme välillä töidenkin ohella, tosin työskentelemme eri osastoilla ja tehtävissä. Tulemme hyvin juttuun ja läppä lentää ja välillä mies tulee jutulle ihan työasioiden ulkopuolella ja en tiedä onko kiinnostunut muuten vai johtuuko vain omasta ihastuksesta, että kuvittelen kaikki huomionosoitukset jotenkin erityisenä.

Hankalaa tässä on se, että aiemmin oma ajatus on ollut se, että työ työnä ja naurettavaa edes miettiä, että sekaaantuisi samalla työpaikalla työskentelevään ihmiseen romanttisessa mielessä. Mies on lisäksi korkeammassa asemassa ja no, tosiaan, paljon vanhempi kuin minä.

En vain kestä tätä! Ajattelen häntä koko ajan. Mitä ihmettä teen vai kuoletanko tunteeni? Ihan naurettavaa olla kuin koulutyttö ja näin epämukavana kun tämä ihastus on jotain niin järjetöntä, en ole kokenut tällaista pitkään pitkään aikaan. Auttakaa av-raati, onko tämä aivan tuhoon tuomittua?

Epätoivoinen ap

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ehkä pyytäsin lounaalle seuraksi.

Vierailija
22/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro sille, että ”tykkään susta niin että halkeen”. Muista melodia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
02.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa ihan ensin siirtyä astetta rohkeampaan pukeutumiseen, sinun pitää saada mies näkemään muuta kuin työkaveri. M44