Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten isken miehen töistä vai mitä teen? En kestä tätä ihastumista!

Vierailija
01.07.2020 |

Huh, en muista milloin olisin ollut näin ihastunut.

Olen ollut sinkkuna pari vuotta pitkän parisuhteen jälkeen ja tätä tapausta ennen en ole jaksanut kiinnostua oikein kenestäkään. Mies on ehkä 10 v minua vanhempi ja ylemmässä asemassa, joten hieman kinkkinen tilanne. Mies on kuitenkin ilmeisesti myös sinkku, en tiedä onko lapsia. Itselläni ei ole, joten siinä mielessä minulla on hyvä tilanne ja ei rajoituksia mihinkään suuntaan.

Olemme jutelleet niitä näitä ja näemme välillä töidenkin ohella, tosin työskentelemme eri osastoilla ja tehtävissä. Tulemme hyvin juttuun ja läppä lentää ja välillä mies tulee jutulle ihan työasioiden ulkopuolella ja en tiedä onko kiinnostunut muuten vai johtuuko vain omasta ihastuksesta, että kuvittelen kaikki huomionosoitukset jotenkin erityisenä.

Hankalaa tässä on se, että aiemmin oma ajatus on ollut se, että työ työnä ja naurettavaa edes miettiä, että sekaaantuisi samalla työpaikalla työskentelevään ihmiseen romanttisessa mielessä. Mies on lisäksi korkeammassa asemassa ja no, tosiaan, paljon vanhempi kuin minä.

En vain kestä tätä! Ajattelen häntä koko ajan. Mitä ihmettä teen vai kuoletanko tunteeni? Ihan naurettavaa olla kuin koulutyttö ja näin epämukavana kun tämä ihastus on jotain niin järjetöntä, en ole kokenut tällaista pitkään pitkään aikaan. Auttakaa av-raati, onko tämä aivan tuhoon tuomittua?

Epätoivoinen ap

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se Jari ne sinun remontit hoitele.

Vierailija
2/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ihastuin töissä minua yli 20 vuotta vanhempaan. Rivityöntekijöitä molemmat. Pari vuotta meni kunnes rohkaistuin viestitteleen. Yhdessä nyt. Mies harmitteli etten ollut aikaisemmin tunteistani kertonut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydät miestä rohkeasti käymään ja avaat hänelle vaatteesi, sylisi ja haarasi. ;)

Vierailija
4/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Annin anaalileikit taas menossa.

Vierailija
5/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse ihastuin töissä minua yli 20 vuotta vanhempaan. Rivityöntekijöitä molemmat. Pari vuotta meni kunnes rohkaistuin viestitteleen. Yhdessä nyt. Mies harmitteli etten ollut aikaisemmin tunteistani kertonut.

Kiitos asiallisesta kommentista :) 

ap

Vierailija
6/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa sanoa tilannetta enempää tuntematta. Minkä ikäisiä olette? Joku 18 v misu ja plus kolkyt äijä niin vähän ehkä varoisin

Vierailija
7/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, kysy häneltä että haluaisko hän käydä vaikka kahvilla paikassa X joku ilta ensi viikolla. Normaaliälyinen mies ymmärtää että tässä on kyseessä varovainen luotaus josko henkilö on vapaa ja kiinnostunut. Jos vastaa kyllä, sopikaa aika ja paikka. Jos vastaa ei, niin sitten hän on varattu tai ei kiinnostunut.

Olennaista on, että annat hänen valita päivän ja kellonajan, jolloin hän pystyy järjestämään menonsa/lapsenvahtinsa, tms. asiat siten että voi tulla kahville muutamaksi tunniksi. Kieltäytyminen kahvista ei tarkoita sitä ettei hän pysty järjestämään aikaa seuraavan 7 päivän aikana, vaan että hän ei halua.

Siinä epätodennäköisessä tapauksessa että hän on kiinnostunut mutta ei todellakaan pysty järjestämään aikaa seuraavalle viikolle, hän ehdottaa sinulle kyllä toista ajankohtaa.

Jos pääset kahville, loppu on vain teistä kahdesta kiinni. Onnea matkaan!

Vierailija
8/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikeaa sanoa tilannetta enempää tuntematta. Minkä ikäisiä olette? Joku 18 v misu ja plus kolkyt äijä niin vähän ehkä varoisin

Olen 29 ja mies about 40 +-

ap

Vierailija
9/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän vanhemmassa miehessä muuta vikaa ole kuin että haluatko lapsia? Monesti +40 miehet joilla on jo lapsia, eivät halua niitä lisää. Mulla ja miehelläni on iso ikäero ja hän näki todella positiivisena sen etten ollut lapseton. Sanoi että ei olisi alkanut seurustelemaan kanssani, jos minulla olisi ollut lapsihaaveita. Sanoi myöskin että jos minulla ei olisi ollut lasta, niin olisimme olleet liian erilaisia.

Se siitä aiheesta. Itseänikin pelotti aikanaan edetä mieheni kanssa. Hän vaikutti niin itsevarmalta, että polveni tutisi kun olisi pitänyt osoittaa kiinnostusta. Oltiin myös samassa työpaikassa. Minulla kävi tuuri, että sain avattua keskusteluyhteyden hänen kanssaan työn ulkopuolella. Toki siihen vaikutti myös mieheni ihastus minuun. Jos olisin sinä, niin varmaan suoraan pyytäisin esim. Kahville häntä johonkin lähelle tai hyvän paikan tullen heittäisin pallon jotenkin hänelle. Esim." Olisipa kiva käydä tsekkaan minkälainen se uusi kahvila x on". Jos hän heti vetäytyy, niin tiedät ettei häntä kiinnosta. Kahville pyytäminen ei kuitenkaan ole suoranaista tunteiden paljastusta sinun puolelta. Oma mieheni sanoi myöhemmin ettei olisi ikinä uskaltanut tehdä aloitetta suuntaani. Olisi ollut kuulemma liian iso riski saada pakit.

Vierailija
10/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinkun ylempänä sanottii, pyydä sitä treffeille.

Vierailija
11/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

m43 kirjoitti:

Hei, kysy häneltä että haluaisko hän käydä vaikka kahvilla paikassa X joku ilta ensi viikolla. Normaaliälyinen mies ymmärtää että tässä on kyseessä varovainen luotaus josko henkilö on vapaa ja kiinnostunut. Jos vastaa kyllä, sopikaa aika ja paikka. Jos vastaa ei, niin sitten hän on varattu tai ei kiinnostunut.

Olennaista on, että annat hänen valita päivän ja kellonajan, jolloin hän pystyy järjestämään menonsa/lapsenvahtinsa, tms. asiat siten että voi tulla kahville muutamaksi tunniksi. Kieltäytyminen kahvista ei tarkoita sitä ettei hän pysty järjestämään aikaa seuraavan 7 päivän aikana, vaan että hän ei halua.

Siinä epätodennäköisessä tapauksessa että hän on kiinnostunut mutta ei todellakaan pysty järjestämään aikaa seuraavalle viikolle, hän ehdottaa sinulle kyllä toista ajankohtaa.

Jos pääset kahville, loppu on vain teistä kahdesta kiinni. Onnea matkaan!

Apua, tuntuisi vähän suorasukaiselta. Varsinkin jos tulee ns. pakit. Tai ainakin tässä vaiheessa heittää notta lähdetkö kahville, kuolisin häpeään jos kieltäytyy ja sitten mietin kelle kaikille juoruaa että olen kysynyt kahville :D Okei ylianalysoin ja luon kauhukuvia, mutta kun en tyyppiä sen paremmin tunne ja asetelma vielä tämä että vanhempi mies ylemmässä asemassa ja huoh. 

Onko tämä miehille yhtä vaikeaa?

ap

Vierailija
12/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla, että mies on kiinnostunut sinusta, mutta koska on ylemmäs asemassa töissä, ei uskalla tehdä ensimmäistä liikettä.

Joko pyydät reippaasti kahville tai sitten flirttailet niin suorasukaisesti, että mies toivottavasti tajuaa vihjeen.

Tai kuka minä olen neuvomaan, olen vähän samantapaisessa tilanteessa, olen yrittänyt mahdollisimman suoraan vihjata, että olen kiinnostunut, mutta mies on vaan normaalin ystävällinen. En haluaisi asettaa kumpaakaan hankalaan tilanteeseen, jos molemminpuolista kiinnostusta ei olekaan.

Joka toinen viikko yritän vakuuttaa itseni siitä, että tunne on yksipuolinen, mutta kun en kehtaa kysyä suoraan, en voi olla varma, ja taas pieni toivonkipinä herää, kun tavataan.

Vierailija
13/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö nuoremmat saman tason miehet kiinnosta samalla tavalla?

Vierailija
14/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi olla, että mies on kiinnostunut sinusta, mutta koska on ylemmäs asemassa töissä, ei uskalla tehdä ensimmäistä liikettä.

Joko pyydät reippaasti kahville tai sitten flirttailet niin suorasukaisesti, että mies toivottavasti tajuaa vihjeen.

Tai kuka minä olen neuvomaan, olen vähän samantapaisessa tilanteessa, olen yrittänyt mahdollisimman suoraan vihjata, että olen kiinnostunut, mutta mies on vaan normaalin ystävällinen. En haluaisi asettaa kumpaakaan hankalaan tilanteeseen, jos molemminpuolista kiinnostusta ei olekaan.

Joka toinen viikko yritän vakuuttaa itseni siitä, että tunne on yksipuolinen, mutta kun en kehtaa kysyä suoraan, en voi olla varma, ja taas pieni toivonkipinä herää, kun tavataan.

Voi kiitos, niin samat tunteet ja ajatukset! En itsekään haluaisi asettaa kumpaakaan mihinkään kiusaantuneeseen välitilaan. Ehkä vielä katson miten tilanne etenee, yritän tuoda kiinnostukseni ilmi kiertoreittiä ja mies ottaa kopin jos ottaa..

Ap

Vierailija
15/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko saat pakit tai menette sinne kahville ja eteenpäin tai end of story.

Olen ollut lähes 40v naimisissa työpaikalta iskemäni miehen kanssa.

Emme olisi jos olisin miehen aloitetta jäänyt odottelemaan. Mä olin silloin vain päättänyt , että tuon mä haluan !

Olimme silloin molemmat rividuunareita tai tarkemmin minä opiskelin, myöhemmin minä olin se joka hyppäs valmistumisen myötä jonkinsortin pomoluokkaan.

Suhteemme ei saanut aikaan mitään onnittelujen tulvaa muiden taholta siihen oli monia syitä, jotka eivät liity aiheeseen.Tosin olen vasta vuosia myöhemmin tajunnut mistä ehkä oli kyse.

Vierailija
16/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö nuoremmat saman tason miehet kiinnosta samalla tavalla?

Samanikäiset eivät ole koskaan kiinnostaneet millään tavalla tai olleet edes samalla aaltopituudella. Edellinen pitkä parisuhde oli niin ikään 9v vanhemman miehen kanssa. Hyvä, joskin epävakaa suhde, joka kaatui kaatui lopulta miehen lapsitoiveisiin 7v. seurustelun jälkeen.

Ap

Vierailija
17/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tein aloitteen pitkäaikaiselle työkaverilleni klassisesti firman bileissä. Olin kyllä jo etukäteen varma molemminpuolisesta kiinnostuksesta.

Ollaan oltu jo vuosia yhdessä.

Vierailija
18/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon saanut ihan suoria kehotuksia ryhtymään toimeen. No en ole ryhtynyt kun olen naimisissa. Sinuna en aikailisi muuten joku muu saattaa viedä.

Vierailija
19/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko muita merkkejä kiinnostuksesta kuin juttelu? Kohteleeko sinua samoin kuin muita työntekijöitä? Kannattaa varmaan olla aika varma että tunne on molemminpuolinen, jos ei halua menettää kasvojaan mahdollisten pakkien jälkeen. Töissä kun joutuu nähdä päivittäin...

Vierailija
20/23 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pelkäät pakkeja, niin voit menettää paljon enemmän kuin maineesi. Mutta ei hätää, keksi joku asia josta haluat häneltä neuvoja, mielipiteen tms. Jos kerran olette jutelleet, niin osaat varmaan keksiä jonkun joka on sopivasti läpinäkyvä ja toisaalta sellainen ettei voi juoruja nostaa.

Auto, telkkari, puhelin (ei tartte olla oma vaan "kaverin puolesta") tietokone, sijoitukset rahastoon, parvekelasit, mikroaaltouunin uusinta tms. joista voi sitten keksiä jonkin pienen asiantyngän. Eihän sellaiseen oikein työaikaa viitti käyttää. Lupaat kahvit palkkioksi.