Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ķotipihojen rumistukset?

Vierailija
01.07.2020 |

Pressutalli ainakin tulisi mieleen.

Kommentit (1097)

Vierailija
521/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isoin inhokki just nyt. Naapurin yhteisen varaston katolle laittama (toimimaton) jätti-led silmäinen pöllö. Ihan karsea kapistus.

Vierailija
522/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Romukasat on luku sinänsä mutta tosiaan tyypillinen huvilajahuussi on kans paha: jalpallokentän kokoinen piha asfalttia /siirtonurmea ja jossa on tenniskentän kokoinen terassi jossa kalusteet polyrottinkia eli MUOVIPUNOSTA.

Pidän kyllä havupuista ja istutuksista ja hyvin hoidetuista poluista. Kun ei olis ihan kaikki vastaistutettua. Loistava puutaarha on sellainen enimmäkseen ilman kaivuria tehty. Samaaleet on kivoja ja kivet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
523/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haulikkopuutarha, eli puska siellä, toinen täällä ja kaikki puut kuolemassa pystyyn kun niiden kuori on tärvelty ajoleikkurilla tyvestä puhki.

Mikä siinä on, että pitää joka paikkaan se saatanan nurmikko saada? Niinkö kivaa on ruohonleikkuu?

Taidan eniten inhota sitä nyljettyä nurmikkoa. Maanpeitekasvit, istutusalueet ja katteet on keksitty.

Vierailija
524/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhusten pihat, joista pappa tappaa kasvin toisensa jälkeen. Sen huomaa, kun mies on jäänyt leskeksi. Kaikki ympärillä kuolee. Ei osaa eikä viitsi hoitaa.

Vierailija
525/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hoitamaton piha, risuja ja puskia koko piha täynnä. Puita vieri vieressä, joku lahonnut autonromu ja romahtamisen partaalla oleva oliivinvhreän näköinen romuvarasto. Peittää auringonvalon tulon joten piha näyttää kuin suoraan kauhuleffasta hämärän ja pimeän aikaan.

Eihän tällaista enää suvaita, kunnalta tulee kehoitus siivota piha! 

Vierailija
526/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo määkin vastaan että kokoasfaltoitu piha. Ei istu mun kauneuskäsitykseen.

Vielä pahempi on upouuden talon ympärillä oleva täsmällisen muotoinen laaja sorakenttä, jota on mukavaa katsella talon kylkeen rakennetulta jättiterassilta ja paljusta.

Vierailija
527/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Romukasat on luku sinänsä mutta tosiaan tyypillinen huvilajahuussi on kans paha: jalpallokentän kokoinen piha asfalttia /siirtonurmea ja jossa on tenniskentän kokoinen terassi jossa kalusteet polyrottinkia eli MUOVIPUNOSTA.

Pidän kyllä havupuista ja istutuksista ja hyvin hoidetuista poluista. Kun ei olis ihan kaikki vastaistutettua. Loistava puutaarha on sellainen enimmäkseen ilman kaivuria tehty. Samaaleet on kivoja ja kivet.

No, tuo vastaistutetun ilme häviää jo seuraavana kesänä, kun sepelikäytävien alta alkaa työntyä ohdaketta ja horsmaa pukkaa kukkapenkeistä.

Vierailija
528/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuorikate-nurmikko-kivetys -erämaat, joissa muutama rumasti kynitty puu tai pensas siellä täällä.

Vierailija
529/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nurmikentät. 

Vierailija
530/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävän naapurissa kirjoitti:

Osa talosta pressun alla koska remontti. Kesken. Ollut jo useita vuosia. Ja pressu tuulessa repeillyt ja lerpattaa. Muutama lauta saatu talon seinään kiinni parin viime vuoden aikana. Telineet toki pystyssä. Ei j.....ta että voi olla saamatonta porukkaa. Ei luulisi muutaman lankun kiinnityksen olevan niin vaikeeta. Ja sitten on pihaan raahattu joku ikivanha nooanarkki. Laiva. Josta ei ole iloa kenellekään. Mutta kun isännällä on haaveena päästä joskus vielä vesille.... 🙈

Meidän mökkipaikkakunta sijaitsee suurten vesien välisellä kannaksella, ja tosi monen talon pihassa on juurikin tuollainen ikuisuusprojekti: jättisuuri laiva, joka odottaa kunnostamista. Taitaa vain laiva syödä polttoainetta niin hirmuisesti, ettei sitä ikinä kannata vesille laskea käytön kalleuden vuoksi.

Vierailija
531/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauramme aina lähikylän ohittaessamme erään portin pieleen asetettua VESSAPYTTYÄ jossa kasvaa jotain kesäkukkia. Siis voi jeesuksen parta sentään. Nauramme, mutta samalla yököttää.

Se on ollut siinä jo monta vuotta, että ilmeisesti omistajat tykkäävät itse kovasti keksimästään uusiokäytöstä. :D

Onkohan sama piha minkä ohi mekin ajamme. Järkyttävä näky.

Täälläkin päin tuommoinen. Mauton, mutta tavallaan hauska. Pääasia että asukkaat itse tykkäävät.

”Pääasia on että asukkaat itse tykkäävät” -perusteella voi siis hyväksyä kaiken sotkun, laiminlyönnin ja rähjäisyyden?

Vierailija
532/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nauramme aina lähikylän ohittaessamme erään portin pieleen asetettua VESSAPYTTYÄ jossa kasvaa jotain kesäkukkia. Siis voi jeesuksen parta sentään. Nauramme, mutta samalla yököttää.

Se on ollut siinä jo monta vuotta, että ilmeisesti omistajat tykkäävät itse kovasti keksimästään uusiokäytöstä. :D

Onkohan sama piha minkä ohi mekin ajamme. Järkyttävä näky.

Täälläkin päin tuommoinen. Mauton, mutta tavallaan hauska. Pääasia että asukkaat itse tykkäävät.

”Pääasia on että asukkaat itse tykkäävät” -perusteella voi siis hyväksyä kaiken sotkun, laiminlyönnin ja rähjäisyyden?

Minä en tykännyt vanhempieni pihasta koskaan ja nyt he eivät itsekkään tykkää. Isä aikoinaan hourupäissään halusi valtavan nurmikentän, varmaan kyläin isoimman. Sitten lapset lähti pesästä ja ei ole ketään jeesimässä pihahommissa.

Vierailija
533/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkusen-Hüllü kirjoitti:

Pressutalli, feikkitontut, muovinurmikko.

Juu, mua ärsyttää kans feikkitontut. Siksi palkkasinkin muutaman lyhytkasvuisen tönöttämään portinpieleen hiipplakki päässä. Moikkaileivat ohikulkijoita ja vaihtavat asentoa, eivät nojaa koko ajan lapioon, välillä yksikin nostaa sen olalle jne.

Vierailija
534/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu, mua ärsyttää kans feikkitontut. Siksi palkkasinkin muutaman lyhytkasvuisen tönöttämään portinpieleen hiipplakki päässä. Moikkaileivat ohikulkijoita ja vaihtavat asentoa, eivät nojaa koko ajan lapioon, välillä yksikin nostaa sen olalle jne.

Mullakin on muutama aito tonttu puutarhassa. Yksi niistä päivystää portilla mutta muut saavat kyllä paiskia töitä puutarhan puolella.

Yksi tärkeimmistä hommista on automaattiruohonleikkurin moottorina toimiminen. Ostin toimimattoman laitteen, purin sen sisältä moottorin, jolloin tuli tilaa tontulle. Siellä se kyyryssä istuu ja potkistelee leikkuria eteenpäin.

Vierailija
535/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän kylillä erään talon pihasta kaadettiin kaksi hyväkuntoista ja kaunista mäntyä. Puut oli pistetty poikki 4-5 metrin korkeudelta, ja ne näyttivät järkyttävän rumilta.

Tilanne parani ihan pikkuisen, kun seuraavana talvena joku moottorisahataiteilija oli suristanut puunrungoista toteemipaaluja. Niissä on ainakin lintuja - en ole voinut katsoa niitä tarkemmin, sillä ne ovat edelleenkin tosi rumia.

Vierailija
536/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kerran asuntoesittelyssä katsomassa taloa, jonka entinen omistaja oli ollut ite-taiteilija. Perikunta myi taloa nolona, eikä syyttä. Viriiliä seksuaalisuutta uhkuva ex-omistaja oli täyttänyt pihan kaikenlaisilla mauttomilla ja rumilla seksuaalisviritteisillä taiteeksi tarkoittamillaan kapistuksilla.

Oli jättimäisiä vaaleanpunaisia tissejä ämpärin kokoisine kirkkaanpunaisine nänneineen, oli huvimaja, jonka puuoviin oli kaiverrettu alastomia naisia (tissit törröllä) ja jonka lasi-ikkunoissa oli kuvia erilaisista yhdyntäasennoista. Pihan keskellä oli jykevä penistoteemipaalu. Kaikkialla oli kamalia kapistuksia. Ainoastaan järven rannassa olevan kiven päällä oleva sorsa ei meille avautunut seksuaalisena esineenä. Voi olla, ettei vain ymmärretty siinä olevaa vahvaa virettä.

Joka puolella oli myös rojua, joka oli ilmeisesti raaka-ainetta seuraaville taide-esineille.

Ei sitten ostettu sitä taloa.

Vierailija
537/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuollainen, kun poikamme piti valmistujaiset putkiasentajaksi. Oletko koskaan kuullut huumorista?

Vierailija
538/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meillä oli tuollainen, kun poikamme piti valmistujaiset putkiasentajaksi. Oletko koskaan kuullut huumorista?

Ollaan kuultu huumorista, mutta mautonta, ala-arvoista huumoria en silti pidä hauskana.

Tuommoinen pönttöhuumori sopiikin hyvin amislaiselle. Kun ei parempaan pysty, niin ei pysty.

Vierailija
539/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nonnii, riitaahan sitä tuli tähänkin lankaan.

Voi teitä😣

Vierailija
540/1097 |
07.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍🤣

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi