Alkoholivero nousee taas vuoden 2021 alussa. :D
Meinaako sossut oikeasti saada rahaa nostamalla veroja? Saksasta tilaaminen vain lisääntyy.
https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2331686
Väkeviin jopa 0,50€ korotus.
Kommentit (65)
Laivayhtiöt myy hyvin kesämatkoja, kun kansa lähtee hakemaan täydennystä heti. Eihän sitä tiedä, jos liikenne loppuu taas syksyllä.
2 vuotta olen jo tilannut juomat Saksasta kotiin.
"Jopa"? :DD
Mimmoinen juoppo ihminen voi olla, mikäli 0,50 € korostus väkeviin juomiin saa tämän ryntäämään taas ulkomaille ostamaan halvemmalla?
Jos juominen on 50 sentistä kiinni, niin sitten ei kannata juoda.
Saksasta tulee kotiovelle -50% halvempaa rahteineen kuin Alkosta. Käyttäkää EU:n vapaata tavaran liikkumista hyväksenne ölköökö uskoko THL:n propagandaa. Monopoli kaatuu jossain vaiheessa kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Mimmoinen juoppo ihminen voi olla, mikäli 0,50 € korostus väkeviin juomiin saa tämän ryntäämään taas ulkomaille ostamaan halvemmalla?
Periaatteelinen juoppo. Ei kyse ole rahasta vaan periaatteesta.
Vierailija kirjoitti:
Jos juominen on 50 sentistä kiinni, niin sitten ei kannata juoda.
Voi poika......se ero ulkomaanhintoihin on hieman enemmän kuin tuo lisää tuleva 50 senttiä. Se onkin periaate, joillakin on sellaisia vielä eikä niele kaikkea niin kuin määkivät lampaat.
Vierailija kirjoitti:
Nostetaan kasvistuotteiden kilohintaa 50 sentillä kun ei näytä haittaavan teitä. Köyhät vain valittaa.
Juopot joutaisivat hoitaa alkoholin aiheuttamat sairautensa myös ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
laskun lähetän kuitenkin Suomeen.
Voisi melkein alkaa absolutistiksi. Menettäisi valtio nekin rahat, ja omakin terveys parantuisi.
Vierailija kirjoitti:
Voisi melkein alkaa absolutistiksi. Menettäisi valtio nekin rahat, ja omakin terveys parantuisi.
Tilaa Saksasta, se on helpompaa.
Ihan sama, olen jo pitkään tilannut alkoholin Saksasta.
Olen jo parin vuoden ajan ostanut viinit Ruotsin puolelta. Pitääpä miettiä tuota Saksasta tilaamista. Mistä tilaatte?
Vierailija kirjoitti:
Saksasta tulee kotiovelle -50% halvempaa rahteineen kuin Alkosta. Käyttäkää EU:n vapaata tavaran liikkumista hyväksenne ölköökö uskoko THL:n propagandaa. Monopoli kaatuu jossain vaiheessa kuitenkin.
Mä olen siirtynyt täysin tähän Saksasta tilaamiseen. Parempi valikoimakin kuin kotimaassa, ja toimitus kotiovelle saakka.
Suomessa alkoholi on jo nyt noin 91 % kalliimpaa kuin EU:ssa keskimäärin.
Vierailija kirjoitti:
Jo silakat voisi hoitaa haittamm ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko sama myös ylensyöjiä ja muotimasentuneita?
Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskeeko sama myös ylensyöjiä ja muotimasentuneita?
Kyllä jos ruoka on tilattu ulkomailta.
Riiaan pääsee nyt kätevästi laivalla ja voi tuoda mukanaan pakettiautollisen viinaa. Vihervasemmisto keksikööt muita tulonlähteitä.