Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ķotipihojen rumistukset?

Vierailija
01.07.2020 |

Pressutalli ainakin tulisi mieleen.

Kommentit (1125)

Vierailija
1121/1125 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset sokaistuvat niille rumistuksilleen, joita katselevat päivästä toiseen. Kun appiukko kuoli ja jätti jälkeensä okt:n, erehdyin kälyn kuullen sanomaan että ensin pitäisi raivata piha roskista ja järjestää niille kuljetus kaatopaikalle. Hän suuttui minulle vuosiksi, koska hänen mielestään kymmenet mehukanisterit, puolityhjät betonisäkit, työkalut, murenevat onget ja virvelit, rikkinäiset pöydät, irtonainen pesuallas, sikinsokit lojuvat pressut ja kalaverkot tai ruosteiset katiskat eivät missään tapauksessa ole roskia.

Ei sokaistu. Mun mies on romunkerääjä. Ei ole silmäni turtuneet enkä ole sokaistunut niille jätevuorille ja autonraadoille, joita hän 20 vuoden aikana on kerännyt. Mitään ei saa heittää pois. Olen raivannut oman alueen, johon olen tehnyt puutarhan. Katselen vain siihen suuntaan.

Vierailija
1122/1125 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi meillä ok.alueella on kuin kaatopaikka.Varastoi tavaraa .Löytyy koneet melu muu taattu,pressuhallit..Tyhjäkäynti laitteiden.Kuntaa ei kiinnosta ,vaikka kaikille näkyy julkisesti Tämä on sallittua.Onneksi puut, pensaat on keksitty.Jokainen silti elää omaa elämää.Vihreä siirtymä. Pihalla ei voi oikein olla,ikinä ole voinut  vknloppuina ainakaan.Yksi naapuri grillaa vieraiden kanssa ovat pihallaan,pöydät tuolit ,piha viihtyisä, siihen viereen tulee" huutamaan moottorisaha ",naapuri tontilta.Tai laitetaan joku Kone käyntiin.Kesä, ole siinä pihalla sitten,ne lopetettiin jo vuosia sitten pihalla vieraiden kanssa oleminen.Uhan tekoa,aina pitää keksiä jotain.Ilotulitteet kohti muiden taloja kynttilöitä heitetään tontille.Ikinä tiedä mikä odottaa.Naarmuteyasn postilootat.Uskomatonta tämä elämä Suomessakin voi olla..Kannattaa silti olla asiallinen välitön.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/1125 |
03.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pressuhallit on muotia.Suojaa  romut.

Vierailija
1124/1125 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne Jyskin "persereikä"perveketuolit,tiedätte kyllä. 

Pohjassa koristeena oleva reikä yhdessä tuolin kuvioinnin kanssa saa sen näyttämään persreiältä.

Halpoja toki ovat,mutta rumia.

Vierailija
1125/1125 |
09.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Likaiset postilaatikot, jotka kaipaavat pesua ja pyyhintää, niin kuin kaikki muukin.

Rikkaruohot, hoitamattomuus ja välinpitämättömyys. Kukkien ja kauneuden puute.

Jos väsymys iskee, laitetaan kuntoon yhdessä talkoilla, sitten kakkukahveet.

Hyvää kesää, ei lannistuta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä