Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alkoholivero nousee taas vuoden 2021 alussa. :D

Vierailija
01.07.2020 |

Meinaako sossut oikeasti saada rahaa nostamalla veroja? Saksasta tilaaminen vain lisääntyy.

https://www.helsinginuutiset.fi/paikalliset/2331686

Väkeviin jopa 0,50€ korotus.

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois nostaa eurolla kaikkien alkoholituotteiden hintaa pelkällä verotuksella. Ei haittaisi. Juon itsekin.

Vierailija
22/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2 vuotta olen jo tilannut juomat Saksasta kotiin.

Kuin myös. Eipä tartte itse raahailla + aikaa ja rahaa säästyy. Nämä kun ovat vielä lentokuljetuksia niin maanantaina kun tilaa niin perjantaina ovella odottamassa maistelijaansa. Helppoakin, jopa vanhemmat osaavat kun vähän neuvoi vaikka eivät muuten osaa kunnolla tietokoneita käyttää.

Jos jotain hyvää eu:sta niin tavaroiden vapaa liikkuvuus. Miinuksena Suomi tietysti näivettyy mutta eikö se ole tarkoituskin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierrätys on Saksan tuonneilla vähän niin ja näin kun pantittomia tölkkejä. Voi suoraan vippaa roskiin eikä tartte säilöä, eli plussaksi tuokin kohta muuttui.

Vierailija
24/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan uteliaisuudesta kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juopot joutaisivat hoitaa alkoholin aiheuttamat sairautensa myös ulkomailla.

Koskeeko sama myös ylensyöjiä ja muotimasentuneita?

Kyllä jos ruoka on tilattu ulkomailta.

Ruuan arvonlisävero 24% ja viinan kaksinkertainen. Saako juopot siis kaksi kertaa parempaa sairaanhoitoa kuin ylensyöjät? Mielestäni olisi perin kohtuullista.

Vierailija
25/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse säästän huomattavasti enemmän kun en juo ollenkaaan. Nämä ihmiset jotka tilaavat/hakevat alkoholia ulkomailta osaavat myös tuon juomisen. Todellista säästöä ei tule, koska halpaa viinaa tule vedettyä enemmän.

Vierailija
26/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jopa"? :DD

Mimmoinen juoppo ihminen voi olla, mikäli 0,50 € korostus väkeviin juomiin saa tämän ryntäämään taas ulkomaille ostamaan halvemmalla?

No monella isäMmaallisella on ongelmia matematiikan kanssa. Aidot isänmaalliset kuluttvat rahansa kotimaisiin tuotteisiin mutta halvat kopiot (isäMmaalliset) ostaa sieltä mistä halvimmalla saa ja yleensä kiinalaisilta.

Vierailija
27/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viina ja tupakka nousee aina kaksi kertaa vuodessa. Tammikuussa ja kesäkuussa. Ei mitään uutta.

Vierailija
28/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onha se nyt paljo se on 15€ kuukaudessa jo pelkistä Leijona viinoista.

Vierailija
29/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama mulle ku en käytä.

Vierailija
30/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan sama mulle ku en käytä.

En minäkään, mutta vastustan silti. Suomessa on jo muutenkin liian korkeat verot ja niiden korotus ohjaa ostamista yhä enemmän ulkomaille.

Vierailija
31/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Köyhille kaikki on kallista.

Vierailija
32/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saksasta tulee kotiovelle -50% halvempaa rahteineen kuin Alkosta. Käyttäkää EU:n vapaata tavaran liikkumista hyväksenne ölköökö uskoko THL:n propagandaa. Monopoli kaatuu jossain vaiheessa kuitenkin.

Mä olen siirtynyt täysin tähän Saksasta tilaamiseen. Parempi valikoimakin kuin kotimaassa, ja toimitus kotiovelle saakka.

tää ainakin

spritbox.com

Vierailija
33/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä firmasta? Onko toiminu kaikki hyvin?

Vierailija
34/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännä että tuolla Saksassa on paljon ruotsalaisia oluita. Roudataan ensin ruotsista Saksaan ja lentämällä takaisin Ruotsiin ja tulee halvemmaksi. Jokuhan tuossa mättää. Sama tietysti meillä Venäjän kanssa, roudataan koffia sinne ja haetaan takaisin halvemmalla.

Vierailija
35/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Jopa"? :DD

Mimmoinen juoppo ihminen voi olla, mikäli 0,50 € korostus väkeviin juomiin saa tämän ryntäämään taas ulkomaille ostamaan halvemmalla?

No monella isäMmaallisella on ongelmia matematiikan kanssa. Aidot isänmaalliset kuluttvat rahansa kotimaisiin tuotteisiin mutta halvat kopiot (isäMmaalliset) ostaa sieltä mistä halvimmalla saa ja yleensä kiinalaisilta.

Taas täällä saa haukkua perussuomalaisia! Sanomien agenda journaliismia.

Vierailija
36/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso sika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tää ainakin

spritbox.com

toimii luotettavasti.

Vierailija
37/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännä että tuolla Saksassa on paljon ruotsalaisia oluita. Roudataan ensin ruotsista Saksaan ja lentämällä takaisin Ruotsiin ja tulee halvemmaksi. Jokuhan tuossa mättää. Sama tietysti meillä Venäjän kanssa, roudataan koffia sinne ja haetaan takaisin halvemmalla.

Hyi vit. Kuka juo jotain Koffia? Puuttuuko päästä joku palikka?

Vierailija
38/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

iso sika kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itsellä alkostore24 ja discandoo, riippuen vähän valikoimasta. Kummatkin Saksalaisia ja toiminut erittäin hyvin ja miksi ei toimisi, kaikki laillista jne.

Vierailija
39/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hyi vit. Kuka juo jotain Koffia? Puuttuuko päästä joku palikka?

Esimerkkejä miten paikallisesti ostettuna kalliimpaa kun maailmanympärimatkan tehneet kappaleet halvempia. Itsehän suosin ipaa joka sekin huomattavasti halvempaa.

Vierailija
40/65 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toottakait meiltä lisää selkänahasta, kunniakansalaisten elämä on kallista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän seitsemän