Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Liv D Sarja: Syöpöt

Vierailija
17.04.2013 |

Olen varmasti ahdasmielinen paska mutta mua vaan ärsyttää tällaiset ruokanirsoilijat. Eihän tietenkään kaikesta tarvitse tykätä mutta miksi asiasta tehdään noin iso haloo?

Tälläkin hetkellä kanavalla pyörivässä ohjelmassa täysi-ikäinen tyttö on itse hakeutunut ohjelmaan saamaan apua ongelmaansa. Kuitenkin, kun hänelle tarjotaan eri ruokia, hän kiukuttelee ja kieltäytyy maistamasta.

OLE SITTEN ILMAN! SYÖ SITÄ PELKKÄÄ PASTAA KETSUPIN KANSSA!

Huh että helpotti kun sai avautua :D Mun mielestä tää on vaan niin First World Problem että ärsyttää kun tuommoisia hyysätään.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin samaa mieltä! Olen joitakin muitakin jaksoja kattonu ja niillä kaikilla on ihan yhtä iso ongelma ruuan kanssa, mutta kaikkien ei tarvi silti kiukutella kuin huonosti kasvatetut pikkukakarat; yyyöööök en syö pahaaaa!! Jos pyytää apua, ni mitä helvettiä ne enää kiukuttelee, jatkais sitte samaan malliin ja söis sitä paskaansa! NIIH!!!

Vierailija
2/5 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minusta noilla ihmisillä on ihan pahemman laatuinen fobia ruokaa kohtaan. Ei kukaan varmasti halua itkeä ja oksentaa, jos joku tarjoaa banaania, ei kukaan halua elää niin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vois silti vähä ees yrittää esittää aikuista, eikä kiukutella kuin pahainen kakara.

Vierailija
4/5 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo kyllä minä ymmärrän että se on joillain ihan todellinen pelko, en sitä väheksy. Ihmettelen vaan sitä että jos kerran on apua pyydetty, miksi yökötellään ja kiukutellaan kun sitä apua tarjotaan?

-Ap

Vierailija
5/5 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä mä olen ohjelmaa katsonut, niin yleensä sieltä taustalta on aina löytynyt jonkin traumaattinen kokemus. Yhtäkin tyttöä oli lapsena pakkosyötetty jonkun sairauden takia niin että tyttö oli syönyt ja oksentanut ja syönyt ja oksentanut. Huvittavaa kyllä tytön perheelle tuli ihan uutena ajatus, että tällä voisi olla jotain merkitystä siinä että tyttö on sen jälkeen suostunut käytännössä syömään vain yhtä ruokaa. Ohjelmassa pyskologi varoitti perheettä, että tyttö saattaa nyt käyttäytyä kuin 3-vuotias, kun 3-vuotiaasta asti padottu trauma tulee pintaan. Sellasia traumat just on, ne saa ihmiset käyttäytymään järjenvastaisilla tavoilla vaikka eivät itse halua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan yhdeksän