Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä lastenlääkäri pääkaupunkiseudulta

Vierailija
17.04.2013 |

Hei! Olen muuttamassa pääkaupunkiseudulle ja etsin hyvää, luotettavaa ja mukavaa (yksityistä) lastenlääkäriä pikkulapselle. Kiitos vinkeistä!!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up. Eikö kenelläkään ole suosituksia?!? Mielelläni kuulisin myös 'vältettävistä' lääkäreistä!

Vierailija
2/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Justin Bejedi (mehiläinen) on ainakin hyvä ja Marjut tms peippo (mehiläinen) hyvä. Molemmat ottavat hyvin lapsen huomioon ja tuntuvat osaavan työnsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Kaseva Pikkujätissä. Aivan ihana!

Vierailija
4/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapio Laijoki Mehiläisessä on meidän vakkari ja suosittelen :)

Vierailija
5/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liisa Kuikka!

Vierailija
6/32 |
01.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se joka ollut aamu-tv:ssä. Tiina

Vierailija
7/32 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos oikein paljon vastauksista!

Vierailija
8/32 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tykkään Tikkurilan Mehiläisen Justin Bejedistä. (ja lapsetkin tykkäävät, ikinä ei ole ollut ongelmia lääkäriin menon kanssa) Toinen kiva siellä on EIja Laine-Sederholm.

Vierailija
9/32 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asutte ja minkälaista vaivaa lapsillanne enimmäkseen on? Astmaa, allergiaa, korvatulehduksia, jotain muuta?

Vierailija
10/32 |
02.05.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas en suosittelis Tapio Laijokea. Korvakierrevauva sai siltä ummetuslääkkeitä.

Vierailija
11/32 |
27.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä näin on! Justin Bejedi on mukava, ammattitaitoinen ja välittävä lastentautien erikoislääkäri. Mennään aina hänelle jos mahdollista!

Vierailija
12/32 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei samoin Justin Bejedi on kokemuksen mukaan todella hyvä. Aikaisemmin mainittu Maarit Peipon ammattitaito oli kyllä kyseenalainen :(

Vierailija
13/32 |
03.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poika käynyt Justin Bejedillä 10kk asti. Poika pian 15v. Pari kertaa jouduttu käymään jollain muulla lääkärillä ja seuraavalla vkolla ollaan haettu uusi diagnoosi korjauslääkitys Bejediltä.

Lasta kuunteleva, arvostava, aivan huippu lääkäri! Suosittelen! Meillä ollut vaivana korvat ja nielutulehdukset. Poika harmittelee jo nyt ettei saa kohta enää käydä Justinilla ;)

Vierailija
14/32 |
13.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Kasevaa en suosittele. Töykeähkö ja epäammattimaisen oloinen.

Vierailija
15/32 |
09.01.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen myös Nina Kasevaa ja ihmettelen kyllä vahvasti aiempaa kommenttia töykeydestä ja epäammattimaisuudesta. Jos kaipaa valkotakkia, niin sellaista Nina ei toki käyttänyt, mikä on mielestäni lastenlääkärille ainoastaan plussaa. Töykeys oli tapaamisesta kaukana, Nina kohtasi lapseni aivan poikkeuksellisen hyvin vieden lasten huomion muihin asioihin tutkimuksesta selostaen koko ajan lapselle hauskalla tavalla mitä oli tekemässä. Maallikon on vaikea arvioida lääkärin ammattitaitoa, mutta itse terveydenhuollon ammattilaisena uskaltaisin väittää, että ammattitaito lääkärinä oli erittäin hyvä lastemme sairauksien osalta ja saamamme ohjeet linjassa nykyisten hoitosuositusten kanssa. Hän myös perusteli hoito-ohjeensa ja näkemyksensä hyvin, mikä ei ole itsestäänselvyys. Käymme Ninalla varmasti myös uudestaan, ja toivon, ettei kukaan jätä hänellä käymättä tuon ed. kommentin takia kuten olimme itse vähällä tehdä!

Vierailija
16/32 |
05.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nina Kaseva oli meillä lääkärinä esikoisemme ihka ekalla lääkärikäynnillä synnärin jälkeen. Olimme oikein tyytyväisiä ammattimaisen tehokkaaseen, mutta samalla ennakoivasti toimintaansa sanallistavaan tapaan tutkia lastamme. Kokemusta ei siten ole muista lääkäreistä, mutta Ninaa voin kyllä ainakin tämän kokemuksen perusteella suositella.

Vierailija
17/32 |
11.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveitä kokemuksia Nina Kasevasta!

Vierailija
18/32 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, aivan väärän diagnoosin teki ja todella epämiellyttävä lääkäri toi Kaseva. En suosittele kenellekään, päinvastoin.

Vierailija
19/32 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoista, omat lapseni ovat jo 9, 15, 23,20 ja 19v. Aikoinani käytiin Justin Bedejtillä ja nyt 23v esikoiseni käyttää hänellä lastaan. Loistava lääkäri. 9v olen itse käyttänyt hänellä. Odotan nyt tällä hetkellä ja aioin ehdottomasti mennä Justinille.

Vierailija
20/32 |
30.11.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenkiintoista, omat lapseni ovat jo 9, 15, 23,20 ja 19v. Aikoinani käytiin Justin Bedejtillä ja nyt 23v esikoiseni käyttää hänellä lastaan. Loistava lääkäri. 9v olen itse käyttänyt hänellä. Odotan nyt tällä hetkellä ja aioin ehdottomasti mennä Justinille.

Ai että olet mummo joka odottaa lasta😀

Ennen tuota väitettä kommenttisi oli jotakuinkin uskottava mutta sen jälkeen ei kyllä ollenkaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän