Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun miesystävä on totaalinen täystuhoaja ;(

Vierailija
17.04.2013 |

Ja sitten hän ei myöskään kunnioita mun tavaroitani. Hän sekaantuu lähes poikkeuksetta joka asiaan joka, Häntä vaivaa. Ja saa vain aina tuhoa aikaan. Minä kiellän häntä, mutta tämä jo tekee. En viitsi sit suuttua, koska seurauksena vain ovet sit paukkuu ja on monta viikkoa mykkäkoulua ja draamaa. Olin juuri muuttanut nykyiseen asuntooni kun 5 vuotta sitten aloimme olla yhdessä. Sanoin hänelle, että maalaan pari seinää kun olen päättänyt värin. Heti alkoi hillitön tuputus jostain hänen vanhoista maalipurkeista ja kuinka hän maalaa seinät. Kieltäydyin kummastakin, ja sanoin, että haluan itse tehdä. Kun olin hankkinut maalit, hän piti niitä turhana ostona, koska hänen vanhat maalit olisivat hänen mielestään hyvin menneet, ja minä tuhlasin vain turhaan rahaa. Joooo.ooo kyse Mun asunnosta ja halusin väriä, en maalarinvalkoista. Jotenkin onnistuin seinät maalaamaan hänen sekaantumatta. Mutta maalarinteipit oli vielä listoissa kun hän näki tuloksen. "Noi pitää ottaa heti pois, etteivät liimaannu listoihin" tämä sanoi. Minä siihen, että; "Kyllä mä ne pois otan ". Mutta miespä  vaan oli jo menossa hakemaan autostaan apuvälinettä niiden poistoon... Ja Herranjum...hän alkoi jollain terävällä taltalla niitä pukkimaan. Yritin keltää, mutta mies vaan jatkoi. Lopputulos oli, että listojen pinta oli kuoriutunut pitkälti pois. Itku miltei pääsi. Hän ei noteerannut asiaa juuri mitenkään vaan oli vaan selvästi kiitosta vailla. Hän on sen jälkeen esim.porannut muovimatolla omia juttujaan, niin että poranterä lävisti maton... hakannut olohuoneen pöydälläni vasaralla taas omia juttujaan, sillä seurauksella, että pöytä oli täynnä hakkaumia. Olin kuulemma vain liian pikkutarkka.... Hajottanut poltinta vaihtaessaan pöytälamppuni, ja olin kuulemma hullu, kun olin maksanut siitä satasen. Hän sanoi tuovansa mulle jonkun vanhansa tilalle. "Whaat"..?!  Hän haki viikko sitten vastusteluistani huolimatta sinisen ihanan, vanhan hyllykaapiston paikasta, josta olin sen ostanut. Yritin kieltää, mutta mies hoki, että se on matkan varrella ja hän tuo sen peräkärryllä. No tämä oli sitonut sen köysillä kiinni niin, että köydet olivat hinkanneet kaapiston pinnan täyteen nirhaumia. Multa tuli käytännöllisesti itku, ja tulee vieläkin. Mies totesi  vain, että en ollut tutkinut ostamaani hyllykköä tarpeeksi tarkasti. !!!!    Ja esimerkkejä riittäis vieläkin... Ei tällaisia voi olla olemassakaan.

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon, et veetuttaa. Kuulosti niin uskomattomalta, et rupes hymyilyttää. Ihmetyttää, miten jaksat tuollaista... Tsemppiä.

Vierailija
2/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts. Kuulostaa pahimmalta laadulta: innokas mutta tyhmä. Hyvää tarkoittava joka ihmettelee, kun kiitosta ei tule.

Siis tekijämies, jolle pitäisi antaa tekemistä, mutta sellaista missä se saa mahdollisimman vähän tuhoa aikaan. Jos siis et ole ajatellut laittaa moista koheltajaa kiertoon...

Esim. sen seinän maalaamisen kanssa olisit valehdellut ostaneesi maalit jo ja pyytänyt apua suojaamiseen (tylsää!) ja käskenyt toisen viimeistelemään nurkkia tms. 

Mutta vaikutat itse luonteeltasi vähän samalta kuin minäkin, sinkkuus on se parempi vaihtoehto. Vilpittömästi. Se kaveri ei tajua estetiikan päälle. Tuommoisillekin on paikkansa maailmassa, mutta se ei välttämättä ole remonttihommissa...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyyppi on varmaan superhyvä sängyssä, koska mulla meni hermot tuommoisen paimenkoiran innokkuudella koheltavan kaverin kanssa alta aikayksikön.

Oletko puolen vuosikymmentä oikeasti katsellut tuota? Tsiis.

Vierailija
4/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jättänyt äijiä vähemmästäkin...mies ei kunnioita sua. Tekee vaikka kiellät.

Vierailija
5/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:22"]

Olen jättänyt äijiä vähemmästäkin...mies ei kunnioita sua. Tekee vaikka kiellät.

[/quote]

Ap. Juu, hänellä on jokin "mies hoitaa. kun nainen ei osaa" käsitys. Ei tunnu uskovan, et älä, ja ei, ei ole tee ja kyllä. Miks pitää yrittää päteä, kun tekeminen on aina ihan hirveetä voiman käyttämistä ja varomatonta rikkomista. Mikää ei ikinä muutu. Ilmeisesti hän ei näe virheitään tai ei piittaa jäljestä, koska ei ole kyse hänen omista tavaroitaan tai pinnoista. Paloja poissa tai pinta ihan pilalla niin "Ää pikkujuttuja".

Vierailija
6/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ei se yritä päteä tekemisillään, se tykkää tehdä ja olla avuksi, ei voi mtn.

Mut, miten sä kestät sitä oikeasti? Oot jo viisi vuotta ollut tuollaisen koheltajan kanssa :D

Vierailija
7/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin vanhoilla maaleilla ei tee mitään, ne menevät pilalle avattuna säilytyksessä.

Ja miehesi on kusipää joka haluaa aina päättää kaikesta ja olla aina oikeassa.

JSSAP

Vierailija
8/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Astioden arvosta hän ei ymmärrä mitään. Hän on käyttänyt kalliita veitsiäni työkaluina, sillä seurauksella, että on joko katkennut, tai terä vioittunut. Tärpättimukiksi, jossa uitti pensseliä, hän käytti kerran arabian isoa taikamukia. Kun hermostuin, niin hän ei uskonut, että maksaisi paria euroa enempää. En tiedä siis.... Haluaisko joku :(

Vierailija
9/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:42"]

Ap, ei se yritä päteä tekemisillään, se tykkää tehdä ja olla avuksi, ei voi mtn.

Mut, miten sä kestät sitä oikeasti? Oot jo viisi vuotta ollut tuollaisen koheltajan kanssa :D

[/quote]

Ap. No nyt on kyllä jo mielenterveys aika finalissa. Tekis mieli vain itkeä. Ja tuli täs niin paljo mieleen kaikkea. En tiedä pääsenkö yli tuosta kaappihyllystä. Paikkausaineita olen netistä katsellut, et jos saisin jotenkin korjailtua jälkiä.

Vierailija
10/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä löytää poikamiehen, joka on viritellyt nippusiteillä kaukosäätimelle hyllykön mekanismituolin viereen, sillä on kaapissa huoltoasemalta nyysityt kahvikupit ja lähikuppilasta viedyt tuopit.

Oi. Tuon kun opettaa arvostamaan kauneutta, vie sen pois tästä luolamieselämästä.

Noup. Se tykkää siitä. Ei sen väliä, vaikka pyykit kuivaa siellä, minne ne saa ripustettua. Pyykinkuivausteline on rahanhaaskausta. Ja miksi käyttää paistinpannua, jos kananmunan saa paistettua hellan levyllä?

Hän on varmasti ihan vilpitön. Hän ei tajua, miksi kukaan maksaisi jostain kahvimukista viittätoista euroa, siitähän juodaan kahvia, herrantähden. Ja jos maalauksen tarkoitus on peittää vanha pinta, niin mitä väliä värillä (ai sillä värillä juuri on väliä? Miksi?)

Luultavasti hän on myös rahankäytön suhteen sniidu. Ei voi syödä ulkona, kun kotona saa parempaa. Miksi mennä leffaan, kun sama kuva tulee puolen vuoden päästä vuokraamoon? Ja miksi käydä vuokraamossa, kun voi ihan hyvin nauhoittaa sitä mitä tulee telkkarista.

Ihan uteliaisuuttani: mitä sä näet siinä tyypissä? Onhan se hellyttävä, joo, mutta oikeesti..?

Vierailija
11/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kelpuuta miestäsi mut sut voisin ottaa ;)

T: Mies

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:44"]

Ap. Astioden arvosta hän ei ymmärrä mitään. Hän on käyttänyt kalliita veitsiäni työkaluina, sillä seurauksella, että on joko katkennut, tai terä vioittunut. Tärpättimukiksi, jossa uitti pensseliä, hän käytti kerran arabian isoa taikamukia. Kun hermostuin, niin hän ei uskonut, että maksaisi paria euroa enempää. En tiedä siis.... Haluaisko joku :(

[/quote]

Vierailija
12/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:51"]

[quote author="Vierailija" time="17.04.2013 klo 11:42"]

[/quote]

Ap. No nyt on kyllä jo mielenterveys aika finalissa. Tekis mieli vain itkeä. Ja tuli täs niin paljo mieleen kaikkea. En tiedä pääsenkö yli tuosta kaappihyllystä. Paikkausaineita olen netistä katsellut, et jos saisin jotenkin korjailtua jälkiä.

[/quote]

Hei mieti mitä kaikkea sä ehtisit tehdä, jos et joutuisi korjaamaan sen jälkiä?

Vierailija
13/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ja säästyis hermot ja rahaakin, kun en korjailisi sen jälkiä. Mies on ehkä liioitellussa maskuliinisuudessaan viehettäväkin. Ei mikään valkoisten housujen pitäjä. Mut voi itkujen itku.

Vierailija
14/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin etäisesti kuulostaa tutulta. Takaumia jostain oman parisuhteeni alkuajoilta... Itse olen viidentoista vuoden tiukalla ja periksiantamattomalla koulutuksella saanut vastaavanlaisesta tapauksesta koulutettua ihan kelpo miehen itselleni. Mutta kammottaa ajatellakin noita lähtökohtia. Nuoruuden innolla vielä jaksoin paneutua tähän projektiin ja sain tuloksia aikaan, mutta auta armias, jos nyt pitäisi aloittaa alusta... huh! Nykyisin hän on ihan kelpo mies ja isä, mutta tiedän itsekin, että kaikkiin kodin hommiin häntä ei kerta kaikkiaan auta päästää käsiksi. Siksi olen opetellut tekemään itse pienet remonttihommat ja korjaukset sisätiloissa. Niissä kun olen sen verran tarkka. Sitten taas on hommia, esim pihakiveysten tekeminen, mihin tuollainen puuhapete sopii oikein hyvin.

Itse en enää antaisi omaani pois. Kiltti ja kunnollinen mies hän on. Ikäkin varmaan on auttanut siihen, että sellainen ylenmääräinen sählääminen on jäänyt vähemmälle.

Vierailija
15/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin liikuttavaa ap, kuten myös nron 14 viesti,

kunnon hymyt sai kuitenkin nro 11 aikaan, kiitokset!

ohis

Vierailija
16/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Niin ja hän on rahan suhteen tosiaan pihi. Omat huonekalut ja verhot on saatuja tai kierrätyksestä. Astiat myös. Ja todellakin niitä ravintolasta nuoruudes vietyjä kaljatuoppeja löytyy. Tällä hetkellä toivoisin että omaisi jonkun pikkutarkan homomiehen asenteen ja ymmärryksen.

Vierailija
17/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap. Ja viitaten 14 vastaukseen. Ulkotöihin kaivamaan maata, tai soraa levittämään tämäkin sopii, mutta kaikki sisätiloihin liittyvä on tuhoon tuomittua. Hän onnistuu rikkomaan loistelampun suojatkin, putkea vaihtaessa.

Vierailija
18/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaako tuollaista nyt katsoa yhtään pidempään? En mä ainakaan haluaisi olla mieheni mielestä, joku typerys joka ei osaa mitään ja tarvitsee miestä joka asiaan. Mitä sitten kun saatte lapsia? Eihän tuo mies suostu ostamaan mitään uutta, vaan roudaa kerrostalojen roskiksista syöttötuolit, turvaistuimet ja kaikki vaatteetkin pitää ostaa kirppikseltä. Kai hän suosisi kestovaippojenkin käyttöä, mutta itse ei tosiaankaan suostuisi vaipanvaihtoon, koska vauvankin kakka haisee.

JSSAP

Vierailija
19/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki.

Kun seuraavan kerran ajattelit tehdä jotain remonttia tai hakea jostain jotain, älä kerro siitä miehelle. Teet sen mitä suunnittelit, tai palkaat jonkun muun tekemään jos et itse osaa tai voi. Mies ei silloin voi mennä omin päin, kun ei tiedä vielä aikeistasi.

Vierailija
20/33 |
17.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun isä on pikkasen samankaltainen, tai ei kyllä läheskään noin paha... Hän osaa tehdä, mutta yleensä vähän niinkuin sinnepäin eli ei tee kovin tarkkaa jälkeä, ja aina pitää päästä mahdollisimman halvalla ja helposti.

Tuohon miehesi käytökseen ja tyyliin vaikuttaa varmaan eniten kotikasvatus, miten voi osata jos ei ole opetettu? Kai se osin on ihan geeneissäkin, toiset on toheloita ja toiset täsmällisiä. Tulee mieleen Mat ja Pat-lastenohjelma jossa ne kaksi kaverusta tuhoaa sina kaiken, mutta ovat silti aina iloisia ja touhukkaita.....

Itse en varmaan esteetikkona jaksaisi tuollaista, vaikken luonteeltani niin täsmällinen olekaan. Mielestäni on parempi olla tekemättä ollenkaan jos ei tee asiaa kunnolla ja siististi. Tsemppiä sinulle, puhu miehen kanssa ja sano että olet erittäin pettynyt ja surullinen tuon kaapin takia. Sano että vanhatkin aiemmatkin jutut ovat häirinneet, mutta tämä oli se viimeinen pisara. Jos ei osaa parantaa tapojaan, niin on oarempi ettei mies tee mitään tuollaista asunnossasi. Jos ei edes yritä oarantaa tapojaan,niin ehkä on sitten parempi erota?Vohan mies mennä vaikka työväenopiston kursseille touhuamaan jos on pakko jossain touhuta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi