Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että olen iloinen juontaja Sari Tammisen puolesta!

Vierailija
31.07.2008 |

Ilta-Sanomissa lukee, että Sari Tamminen on neljännellä kuulla raskaana. Oikein, oikein paljon onnea hänelle ja avopuolisolle vauvan odotukseen.

Kyllä tätä vauvaa on varmasti toivottu pitkään. Onhan Sari puhunut avoimesti lapsettomuudestaan.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vain 6 kk eli lapsettomuuden "hoito" vaati vain oikean miehen.

Vierailija
2/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pakottamalla synny ikinä mitään hyvää.

vain 6 kk eli lapsettomuuden "hoito" vaati vain oikean miehen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoihin oltiin jo suunnilleen menossa, ei kuulunut vauvaa moneen vuoteen, sitten tuli ero, uusi mies ja pam, puoli vuotta ja raskaana. Nyt esikoinen 1v5kk ja taas olen raskaana. Ei mitään ongelmia raskautumisessa. Ja aiemmin luulin ihan oikeasti, että olen lapseton ja kärsin lapsettomuudesta. Mutta kyseessä olikin vain väärä mies. Kun Se Oikea (kaikinpuolin!) tuli kohdalle, olenkin saanut huomata raskautuvani tosi helposti. Molemmat heti ekasta kierrosta ovat lähteneet. Aiemmin en olisi voinut kuvitellakaan, että näin kävisi.

Vierailija
4/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä edes pystytä tutkimaan. Osaa tällaisista ongelmista pystytään tutkimaan, mutta paljon on vielä hämärän peitossa.

Vierailija
5/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan Sarilla ollut niitä miesystäviä aika monta. En edes tiennyt, että on eronnut edellisestä, pitkäaikaisesta miesystävästään. Onpa nopea käänteissään.

Vierailija
6/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Never heard.

Vierailija
7/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
8/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

...

Vierailija
9/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko asunut ulkomailla? Tai sitten et katso telkkaria. Se on ollut telkkarissa eri ohjelmissa juontajana varmaan joka viikko viimeisen 15 vuoden aikana.

Oikein hyvä ja luonteva juontaja, ei yhtään tönkkö, kuten jotkut missit.

Vierailija
10/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin, että tarvitsi vaan toisen miehen. Ja ehkä sen, että Sari jotenkin "relasi", "luovutti" ja sitten tärppäsi.

Vierailija
11/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut kuitenkin toiselta raskaana olevalta lapsettomalta. Ilmeisesti oli sitten miehestä kiinni tämä lapsettomuus, jos toisen miehen kanssa tosiaan tärppäsi noin nopeasti.

Vierailija
12/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siltikin olen iloinen hänen puolestaan. Toivottavasti heille suodaan oikein onnellinen perhe-elämä.

Vierailija
13/13 |
31.07.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

vielä yllättäen. Ihanaa kun nyt löytyy suvaitsevaista porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan viisi