Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jatkuva pissahätä

Vierailija
16.04.2013 |

Mulla on nyt noin viikon ollut tälläisiä oireita: käyn tunnin välein vessassa, yöllä vähintään kerran yössä, tänään oon käynyt pissalla 10 kertaa tähän mennessä ja tiedän että ainakin 4-5 kertaa tulen vielä käymään. Olen juonut tänään vettä 1,5 l ja kahvia 0,4 litraa.. Tämä nesteiden määrä on iha normaali annos mulle.. Aikasemmin olen juonut enemmänkin, mutta nyt en voi kun esim. hankaloittaa töissä olemista tää jatkuva vessassa ramppamien.. Epäilin pissatulehdusta, mutta toisaalta oireisiini ei kuulu, että "ei tunnu että rakko ei tyhjentyisi kunnolla", minulla on taas päinvastoin. Pissaa tulee oikein lorinalla ja tuntuu että kaikki tosiaankin tuli! Osaatteko neuvoa mikä mulla mahtais olla? Sukupuolitaudit on poissuljettu vaihtoehto.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko myös väsynyt? Voisi viitata sokeritautiin eli diabetekseen, jopa käypä tarkistuttamassa sokeriarvosi.

Vierailija
2/3 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli vuosia sitten sama ongelma. En ehtinyt ovesta ulos kun piti palata takaisin pissalle. Hermot meinas mennä. Sit alkoi sama isomman hädän kanssa. Ilmeni et kilpirauhasarvot oli kohollaan, ja käänyivät lopulta vajaatoiminnaksi. Nyt hidas vatsan toiminta ja kait ihan normi noi pissakerrat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisitko kenties raskaana?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kolme