oletteko tietoisia lapsianne päiväkotiin vievät..
että päiväkodin tädit arvostelevat teitä äitejä jatkuvasti ja supattelevat keskenään myös lapsistanne arvostelevaan sävyyn ja antavat merkittäviä katseita toisilleen.
itse olen toiminut ryhmäavustajana kolmessa eri päiväkodissa ja tuntuu että aina ovat päivittelemässä lapsien äitejä ja isejä negatiiviseen sävyyn milloin mistäkin. itsellä ei ole tarvetta. inhaa tuollainen että naamatusten esitetään niin mukavaa ja voiettä ku lapsi on ollu reipas ja ihana tänään., mutta selän takana heti arvostellaan. tuntuu varmaan mukavalta teistä? :D
Kommentit (46)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 18:07"]
että päiväkodin tädit arvostelevat teitä äitejä jatkuvasti ja supattelevat keskenään myös lapsistanne arvostelevaan sävyyn ja antavat merkittäviä katseita toisilleen.
itse olen toiminut ryhmäavustajana kolmessa eri päiväkodissa ja tuntuu että aina ovat päivittelemässä lapsien äitejä ja isejä negatiiviseen sävyyn milloin mistäkin. itsellä ei ole tarvetta. inhaa tuollainen että naamatusten esitetään niin mukavaa ja voiettä ku lapsi on ollu reipas ja ihana tänään., mutta selän takana heti arvostellaan. tuntuu varmaan mukavalta teistä? :D
[/quote]
Mä olen ollut hoitajana muutamassa paikassa ja koskaan ei minun kuulleni tällä tavalla käyttäydytty. Ehkä se on porukasta kiinni.
Ei kuulkaas haittaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Emännillä ei ole muuta tekemistä. Esittävät kyllä olevinaan niin ihania tätejä, mutta kyllä sen vaan huomaa kuka sellainen oikeasti on ja kuka ei. Intuitio ja lapsen kertomat kyllä kohtaavat...
että terveisiä vaan...piip.
Eipä sillä ole mitään väliä. Se on ihan ok. Kyllähän meissä monissa arvostelemista onkin. Tekevät hirmu tärkeää työtä ja ovat tärkeitä lapsillemme.
Hmmm. Minua varmaan säälivät kun olen niin yksin lasten kanssa ja ilman tukiverkkoa. Vaihtoivat vuorojakin jotta pääsen kehityskeskusteluun ilman poissaoloa töistä ja tulevat vastaan tosi monessa asiassa.
Muista päiväkodeista on toisenlaisia kokemuksia.
Jossain noin saattaakin olla, mutta oman lapsen hoitajat ovat heille sopivalla alalla, eivätkö he ole leipiintyneitä työhönsä. Ovat asiallisia ja ammattitaitoisia.
Mutta, tiedän tapauksia, jossa ap:n kuvailema tilanne on totta. Hoitajat keksivät perättömiä juttuja vanhemmista jne. Sairasta sellainen, eivätkä tuollaiset ihmiset ole oikealla alalla.
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 18:07"]
[/quote]
Mä olen ollut hoitajana muutamassa paikassa ja koskaan ei minun kuulleni tällä tavalla käyttäydytty. Ehkä se on porukasta kiinni.