Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyskipu on urbaanilegenda

Vierailija
16.04.2013 |

Ei synnytys oikeasti satu. Kaikki jotka ovat synnyttäneet tietää tämän ja synnyttämättömiä huijataan. On kuin kävisi isommalla asialla veskissä.

Kipu näytellään jos mies on paikalla. Yksin kun synnyttää ei tarvitse näytellä sen kun puskee lapsen vaan maailman hymyssäsuin.

Naisen alapää venyy ja palautuu täysin ennalleen viikossa. Viikko synnytyksestä niin seksiä voi harrastaa kuten ei olisi koskaan synnyttänytkään.

kolmen äiti

ps. jos synnytys sattuisi todella paljon ei kukaan synnyttäisi monta kertaa

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No onnea jos sinulla on synnyttämiset sujuneet kivottamasti. Muista kuitenkin, että sinun totuutesi ei ole absoluuttinen totuus. Kivun tunteminen on hyvin subjektiivinen kokemus, ja ainoastaan kivun tuntija voi määritellä, sattuuko vai ei. Kivun voi vain itse tuntea, ei esimerkiksi lukea kirjoista tai kuulla kaverilta mikä asia sattuu ja mikä ei.

Ehkä joku kokee lapsen saamisen niin hienona ja ihanana asiana, että sen eteen voi sietää kipuakin, vaikka sattuisi todella paljon.

Vierailija
2/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä menit täällä ton paljastaan ! Joo noinhan se on. Ihan samanlainen urbaanilegenda toi synnytyskipu on kuin hammaskipu. Ei hampaisiin oikeesti satu kun nehän on vaan luunpalasia. Hammaslääkärit haluaa vaan rahaa niin siksi ovat keksineet puudutteet , joiden laitosta voi sit laitta lisähintaa. Ja lapsia voi pelotella etteivät syö liikaa makeeta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis toi eka viesti on vitsi , mut toinen herättää ärtymystä....

"Ehkä joku kokee lapsen saamisen niin hienona ja ihanana asiana , että sen eteen voi sietää kipuakin..." Just joo. Siis ne äidit jotka pitävät kipua sietämättömänä, eivät koe lapsen saamista hienona asiana ?

Vierailija
4/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on yksi lapsi. Arvaapa miksi...

Lapsi on aika iso jo. Edelleen vaivaa vauriot, jotka sain synnytyksestä. Kurkistapa tuota keskustelua epiduraalipuudutuksesta vaikkapa. Hammaskipu ei ole musta kyllä mitään :)

Vierailija
5/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ HYVÄT IHMISET VASTATKO TÄHÄN MITÄÄN. TÄMÄ ON TYYPILLINEN PROVO, OIKEEN PROVON IRVIKUVA

Vierailija
6/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Mä luulen että myös kesä on urbaanilegenda. Miksi taas sataa jäistä vihmaa ! 

Vierailija
7/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä seksi on urbaanilegenda. Sitä on muka 2-3krt/Viikko. HAH !

En edes muista mitä se on. 

Vierailija
8/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakkaus on urbaanilegenda.

Vierailija
9/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

3lapsenäiti on urbaanilegenda. Se elää vaan täällä AV-palstalla.

Vierailija
10/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 17:29"]

"Ehkä joku kokee lapsen saamisen niin hienona ja ihanana asiana , että sen eteen voi sietää kipuakin..." Just joo. Siis ne äidit jotka pitävät kipua sietämättömänä, eivät koe lapsen saamista hienona asiana ?

[/quote]

Oli sitte pakko kääntää se noin päin.. huoh.. vittu mikä pöpi

Vierailija
11/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin revin aina kynnet irti niin niitä ei tarvi leikata. Ei satu. Kynsissä ei ole tuntoa. Hyvä vinkki ap:lle.

Vierailija
12/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 17:29"]

[/quote]

Vai oisko mahdollista, että ois provo toi toinenkin... ;)

Vierailija
13/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maailmassa kuolee edelleen satoja tuhansia naisia synnytykseen joka vuosi. Tuskin ihan kivutta.

Vierailija
14/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis koko kipuaistihan on urbaanilegenda. Suosittelen ap:lle että tunget rautapiikin kyntesi alle, tulee ihana endorfiininen olo. :)

Vierailija
15/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli hauskaa kun kirjoitin ton avauksen, siis hymy suupielessä.

Minä teen opiskeluun liittyviä tehtäviä ja pakko oli keksiä jotain kevennystä väliin.

ap

Vierailija
16/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä teen opiskeluun liittyviä tehtäviä ja pakko oli keksiä jotain kevennystä väliin.

ap

Vierailija
17/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

aloittajan viesti melko provo, mutta itse synnyttäneenä yllätyin että kipu ei ollut paha. lääkäriin mentäessä oli kohdunkaula hävinnyt ja paikat 5 cm auki, enkä ollut kipua juuri tuntenut. supistukset alkoivat olla sitten vähän kipeitä, kun tuli parin minsan välein. ja ite synnytys ei ollut paha. eka synnytys ja ponnitus kesti vajaa 30 min. ja olen todella kipuherkkä kuvitellut olevani. mutta jokainen ihminen on yksilö, kipua tuntuu ja se on toisilla erilainen. riippuu varmasti vauvan koosta ym:) kaverilla olikin sitten se ei niin mukava kokemus ja itsellä vähän hirvitti, mutta onneksi itselle jäi hyvät fiilikset tapahtumasta. nyt vauva 5kk ja voisi synnyttää uudestaan:)

Vierailija
18/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 17:54"]

ap

[/quote]

Seuraavaksi voisit keventää tunnelmaa vitsailemalla vaikka siitä että ei jalan katkeaminen käy kipeää. Tosi hauskaa huumoria. Hih hih. Sä oot oikea vitsiniekka. Kannattaa harkita uraa koomikkona.

Vierailija
19/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

[/quote]

Mä ainakin ymmärsin sun pointin =)

Vierailija
20/20 |
16.04.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 17:57"]

ap

[/quote]

Mä ainakin ymmärsin sun pointin =)

[/quote]

Niin minäkin. t. kynsien irtirepijä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi viisi