Onko muita jotka eivät ole missään Facediileissä tms? Miksi?
Oma syyni on se etten halua että minulle luodaan tarpeita, ts. monen varmasti tulee tilattua sellaistakin mitä ei tarvitisi ihan vaan siksi että "halvalla saa". Olen luopunut monesta kanta-asiakkuudesta samasta syystä.
Kommentit (11)
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 16:06"]
En ole edes Facebookissa. Ei kiinnosta yhtään.
[/quote]Ei tuo Facediili ole FB vaan markkinointikanava, jakaa tarjouksia sähköpostiin. ap
Vai sellainen tapaus. Enpä ollut ikinä moisesta kuullutkaan. :)
En ole. Vähän aikaa tuli niitä sähköposteja mutta lopetin kun niitä tuli tosi usein enkä oikeasti tarvitse mitään erityistä. Ja olen lukenut niistä paljon negatiivista.
Siellähän jotain isojen kaupunkien tarjouksia ja mä asun niiiiin mettän keskellä, että täällä ei ole kuultukaan mistään diileistä...
[quote author="Vierailija" time="16.04.2013 klo 15:57"]
Oma syyni on se etten halua että minulle luodaan tarpeita, ts. monen varmasti tulee tilattua sellaistakin mitä ei tarvitisi ihan vaan siksi että "halvalla saa". Olen luopunut monesta kanta-asiakkuudesta samasta syystä.
[/quote]
Olin Citydealissa joskus pari vuotta sitten, ja ostinkin pari diiliä. Lopetin aika samoista syistä, kuin miksi sinä et kuulu siihen. Olen hiljakseen rauhoittanut elämää ja huomannut, kuinka paljon rikkaammaksi se on tullut sitä mukaa, mitä vähemmän tärkeäksi tavara, ostaminen yms. on tullut. Nyt ei ole niin väliä, maksanko jostakin vähän enemmän, kun ostan vain tarpeeseen.
En ole minäkään metsäkaupungin asukas edes kuullut.
En osta netistä mitään, en ole FB:ssa, en twiittaa. Poikkeus on leffat ja kirjat Amazonista.
Syy on se, että asun kaupungissa, joten voin ostaa sen mitä minä ja perheeni tarvitsee ihan "oikeasti" kaupasta. Osteskelu ei kuuluu huveihini, tavaraa ostetaan tarpeen mukaan, ei huviksi.
Somea en tarvitse, kun ystäviä voi tavata, heille voi soittaa tai kirjoittaa s-postikirjeitä.
En kuulu. Ostan mitä tarvitsen, silloin kun tarvitsen. Osaan googlata senhetkiset hinnat ja tehdä vertailuja tarpeen mukaan.
Samasta syystä mulle ei tule mistään osoitteellisia mainoksia, ei meiliin eikä postilaatikkoon....ei ne mainostajat kuitenkaan tarjoa mulle sopivaa tavaraa silloin kun asia on ajankohtainen.
Plussakortti on, cirymarkettiakäytän, enkä silti halua keskon tarjouksia kotiini...kaupassa saatan keräillä plussatarjouksia kärryyn...jos on sellaista mitä muutenkin käytämme.
Minä, en edes tiedä mitä tarkoittaa facediili. On mulla profiili facebookissa.
Minä, en edes tiedä mitä tarkoittaa facediili. On mulla profiili facebookissa.
En ole edes Facebookissa. Ei kiinnosta yhtään.