Naapurissa asuu kyylä:D
Siis kenelläkään ei voi olla yhtä hirveää naapuria kuin meillä. Käytiin K-raudassa ostoksilla ja tuotiin kotiin mm. lattiapaneeleita. Naapuri tuli hetken päästä rimputtaan ovikelloa ja kysyi meinataanko remonttia tehdä ja alkoi paasata siitä että siihen tarvitaan kuulkaas lupa. Kerroin että olemme tietoisia kyllä asiasta jos ei muuta ole niin moikka.. naapuri poistui.
Tänä aamuna mies lähti uudestaan k-rautaan ja huomasi että naapuri tuli myös ulos.. No K-raudassa mieheni törmäsi tähän naapuriin ja tervehti normaalisti ja mitä seuraa.. isännöitsijä tuli meidän ovelle äsken ja kysyi meinaammeko saunaremonttia tehdä (mies osti k-raudasta kiukaan jonka naapuri näki) Mies sitten vastasi että meinataan juu mökille.. Isännöitsijä pahoitteli ja poistui..
Mun tekis mieli sanoo jotain nasevaa tuolle naapurille, oikeesti alkaa rasittaan sen touhut, viimekesänä soitti poliisille kun istuttiin miehen kanssa terassilla ja otettiin olutta, että me ei huolehdita lapsista vaan ryystetään olutta terassilla.. Meillä siis kolmen asukkaan rivitalo ja keskimmäinen asukas ei ollut kotona.. Silloin sanoin naapurille että jos joku asia huolestuttaa saa tulla ihan suoraan kysymään eikä tarvii poliiseja vaivata. Änkytti vain että hän ei ymmärrä tuollaista kaljan juontia kun on lapsia. (Meillä oli lapset hoidossa kun oltiin laivalle lähdössä)
Kommentit (22)
Haha, varmana jos meijän taloyhtiössä alkaa kyttääminen niin käyn viemässä tuon lomakkeen ilmoitustaululle!
Minulla oli todellinen kyylä naapurina. Vanha mummo jota kiinnosti kovasti elämäni yksinhuoltajana.
Kun sitten toin miesystäväni kotiini naapurin mummo meinasi pudottaa silmät päästään ja tuli aina ulso tekemään jotain tärkeää kun olimme tulossa tai lähdössä. Minua vitutti, mutta miesystäväni käveli pensasaidasta läpi sanomaan naapurille käsipäivää ja juttelemaan. siihen kyyläys loppui. Taisi tuntea itsensä tyhmäksi - kuten minäkin.
Ps.. tuolta voi printata kaavakkeita noille kyttääjille, helpompi pitää silmällä.
http://www.asa-isannointi.fi/media/piristys/tarkkailulomake.pdf