Lihava ja isotissinen vai laihtunut riipputissinen
Kommentit (14)
Olin lihava ja laihduin. Tissit jäi roikkuviksi säkeiksi, mutta kävin ne leikkaamassa, eli tehtiin kohotus ja pienennys ilman silareita. Maksoi melkein 8000euroa, mutta nyt olen tyytyväinen. Painan siis nykyään 52kg ja pituus 166cm. Ennen painoin 84kg.
Mieluiten 160cm ja 60kg. Ja rasvat pebassa ja tisuissa.
Entäs lihava bmi 35 isotissinen ja jo valmiiksi roikkuvat tissit vai laihdutus ja vielä roikkuvammat tissit ja roikkuva maha? ehkä laihdutan ja haen pienennysleikkausaikaa. Olen vaan köyhä.
Etkö voi tehdä rasvapuhalluksen tisseihin?
Lihavat on lepposia, ei ne tee kepposia
Laihtunut riipputissi ehdottomasti.
Laihtunut riippari ennemmin koska oma olo on parempi eikä ne riipparit edes näy vaatteet päällä. Lihavuus ja vielä isoilla tisseillä on oikeasti tosi tukalaa.
Lihavalla isotissisellä on lähes aina kauniimmat kasvot kuin kuivan kesän oravalla. Yleensä myös parempi iho ja paksummat hiukset.
Ayshire vai kyyttö? Oonko missannu maatalousmessut?
Terveyttä ajatellen tissit eivät ole prioriteetti. Enemmän keskittyisin lihasmassaan. Onko tämä laiha menettänyt kaikki lihaksensa, vai onko laihduttanut niin, että lihakset on pysyneet / kasvaneet?
En kiellä, etteikö tissien ulkonäöllä ole psyykkistä merkitystä, totta kai on. Mutta terveyden ja hyvinvoinnin kannalta on tärkeämpää, miten voimakas ja ketterä on, rasvakudoksella tai ilman.
Itse valitsisin hoikkuuden, koska silloin oma olo on paljon parempi ja koko kroppa kestää paremmin, kun ei ole ylimääräistä kuormaa kannettavana.
Riippuu lihavuudesta. Kyllä bmi 30 vielä menee.