Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Alanko persuuntua?

Vierailija
01.07.2020 |

Olen aina pitänyt itseäni liberaalina ja tasa-arvoa kannattavana ihmisenä. Ei ole häirinnyt Pride-viikot eikä sateenkaariliput. Ei myöskään eri kulttuurit. Mutta nyt on alettu puhua hallituksessa intersektionaalisesta feminismistä, BLM villitsee väkeä, patsaita kaadellaan jne. Ja tämä kaikki alkaa tökkiä ihan todella! Eikö ole järkevää vaihtoehtoa enää jota äänestää? Onko persut ainoa?

Kommentit (195)

Vierailija
1/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse persuunnuin jo 2014 kun Stubb valittiin Kokoomuksen puheenjohtajaksi. Viimeinenkin oikeistoon vivahtava hävisi tuosta puolueesta silloin kun Liberaali naminami mies pääsi puheenjohtajaksi ja konservatiivien äänet vaiennettiin. T. Ex kokoomuslainen (nykyisin persu)

Vierailija
2/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persut taitaa tosiaan olla ainoa puolue joka vastustaa tätä nykyhulluutta. Muistakaa äänestää oikein tai koko Suomi on menetetty.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Intersektionaalinen feminismi on Ohisalon diipadaapaa, ei muut hallituskumppanit siitä paasaa, BLM ei kosketa Suomea millään lailla eikä Suomessa mitään patsaita ole kaadettu. Ole huoleti: maailman tapahtumat eivät ole sama, kuin Suomen tapahtumat. Persut tekevät politiikkaa peloistaan faktoista välittämättä.

Vierailija
4/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut itsessäni saman. Olen aina ollut todella avarakatseinen yleisellä mittapuulla, mutta nyt huomaan pienen konservatiivin heränneen sisälläni. En voi mitenkään hyväksyä tätä pelleilyä. En suostu olemaan syyllinen, enkä pyydä anteeksi olemassaoloani, enkä sellaista mihin en ole syyllistynyt. Mielestäni myös, jos on vapauksia, on myös vastuuta, ja tämä koskee kaikkia, myös tänne muualta tulleita. Samat säännöt kaikille, eikä mitään erivapauksia kenellekään. En myöskään ymmärrä tätä sukupuoli hysteriaa. Olkoon kukin niin kuin haluaa, mutta ei sitä nyt tarvi ihan kaikkea muuttaa.

Vierailija
5/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertoisitko vähän tarkemmin että mikä noissa kertomissasi asioissa oikein tökkii? Oletko varmasti ymmärtänyt niiden asioiden mittakaavan ihan oikein kun ne kuitenkin ovat aika pieniä asioita verrattuina niihin jotka olet jo aikaisemmin hyväksynyt?

Vierailija
6/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi tilausta aidosti konservatiiviselle puolueelle, jolla olisi terveet arvot, mutta eivät koko ajan kohkaisi maaaaaahaaanmuuutosta kuten persut.

Vierailija
7/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut itsessäni saman. Olen aina ollut todella avarakatseinen yleisellä mittapuulla, mutta nyt huomaan pienen konservatiivin heränneen sisälläni. En voi mitenkään hyväksyä tätä pelleilyä. En suostu olemaan syyllinen, enkä pyydä anteeksi olemassaoloani, enkä sellaista mihin en ole syyllistynyt. Mielestäni myös, jos on vapauksia, on myös vastuuta, ja tämä koskee kaikkia, myös tänne muualta tulleita. Samat säännöt kaikille, eikä mitään erivapauksia kenellekään. En myöskään ymmärrä tätä sukupuoli hysteriaa. Olkoon kukin niin kuin haluaa, mutta ei sitä nyt tarvi ihan kaikkea muuttaa.

Eli ei kuitenkaan saa olla ihan niin kuin haluaa vaan vain niin kuin sinulle sopii?

Vierailija
8/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Persut taitaa tosiaan olla ainoa puolue joka vastustaa tätä nykyhulluutta. Muistakaa äänestää oikein tai koko Suomi on menetetty.

Itse ajattelin äänestää jaloillani.

Vierailija
9/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokoomusta ja keskustaakin voi äänestää. Minä olen muuten aika vasemmalla, mutta tämä nykytyyli on kyllä aivan liikaa minulle. Pitää katsoa mikä on meininki seuraavissa vaaleissa. Persuja en tule koskaan äänestämään.

Vierailija
10/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli ei kuitenkaan saa olla ihan niin kuin haluaa vaan vain niin kuin sinulle sopii?

Saa, kunnes vaaditaan että minä otan osaa sinun erikoisolemiseen, ja maksan siitä aiheutuvia kuluja.

-eri

Ajattelitko että sinulle annetut oikeudet eivät koskaan ole maksaneet mitään?

Vierailija
11/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyinen katastrofisyntyvyys tekee muuttovoiton ylläpitämisen taloudellisesti välttämättömäksi - tämä on matemaattinen fakta. Ratkaisuun liittyy ongelmia, mutta vaihtoehdot ovat vähissä.

Tästä ei seuraa, että kaikki vouhkaaminen ja intersektionaalinen vaahtoaminen mitä älyttömimmistä asioista ja kuvitelluista ongelmista olisi tolkullista.

Mitä siis äänestän, kun vaalit tulevat? Missä olisi tolkullinen "jalat maassa" -vaihtoehto?

Vierailija
12/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa suomea persuuntuu parasta aikaa. Edelleenkin hesan töölön ja kallion kaduilla kannatetaan vihervasemmistoa, mutta mitä pidemmälle tämä hallitus jatkaa hulluuksiaan, sitä vahvemmin koko muu suomi persuuntuu.

No Persujen kannatus ei ole ihan viitannut siihen suuntaan viime aikoina.

Vierailija
13/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://stonetoss.com/comic/united-kangdom/

Osuva sarjakuva tästä päivästä.

Vierailija
14/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, vihdoinkin tavikset alkavat heräillä. Tervetuloa mukaan tähän sotaan jota netissä ja rapakon takana on käyty jo vuosia. Onhan tämä kehitys ollut nähtävissä ja ennustuksille joskus vielä naurettiin, ei naureta enää kun alkaa mennä yli äyräiden.

Vierailija
15/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

(1) Mitä Suomen hallitus on neutraloinut?

(2) Ei koskaan. Suomi on sivistysvaltio, kaikesta huolimatta.

(3) Vain, jos pääsevät valtaan.

Vierailija
16/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kokoomusta ja keskustaakin voi äänestää. Minä olen muuten aika vasemmalla, mutta tämä nykytyyli on kyllä aivan liikaa minulle. Pitää katsoa mikä on meininki seuraavissa vaaleissa. Persuja en tule koskaan äänestämään.

Voiko? Me tienataan tällä-Stubb, ja Tervetuloa kotiini, 28-vuotias teini Sofiasta-Sipilä.

Kokoomus tarvitsisi Rydmanin tai Lepomäen puheenjohtaksi ja Kepu Väyrysen tai vastaavan konservatiivisen kepulaisen jotta näitä voisi äänestää.

Vierailija
17/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos perinteiset isot puolueet, eli Kokoomus, SDP ja Keskusta, vähän järkiintyisivät, niin asia olisi sillä korjattu. Kokoomukseen Rydmanin linja. Vihreät eivät haitanneet vaan vain naurattivat joskus parikymmentä vuotta sitten kun olivat vain harmittomien hullujen pikkujoukko. Mutta eipä niitä ole voinut järjissään oleva moraalinen ja tasa-arvoa kannattava ihminen äänestää enää ikuisuuksiin. Haavisto ja Ohisalo onneksi sössivät niin huolella että suurin osa tajuaa tämän viimeistään nyt.

Vierailija
18/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saa, kunnes vaaditaan että minä otan osaa sinun erikoisolemiseen, ja maksan siitä aiheutuvia kuluja.

-eri

Ajattelitko että sinulle annetut oikeudet eivät koskaan ole maksaneet mitään?

Olisiko mahdollista että nämä oikeudet maksaneilla sukupolvilla olisi ollut joku näkemys/hyötynäkökohta osallistumisessa em. kuluihin.

Eli suomeksi:  Olisikohan ne sukupolvet, jotka ovat maksaneet meidänkin koulutuksen ja hyvinvoinnin, Toivoneet niillä rahoilla ylläpidettävän sitä suomalaista hyvinvointia ja koulutustasoa, joihin heillä ei ollut mahdollisuutta eikä valuttaa sitä johonkin turhaan tai jollekin kolmannelle osapuolelle.

No onhan näitä perintötaloja ja -tiloja ennenkin vedetty kurkusta alas muutamassa vuodessa.

Vierailija
19/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quoteEli ei kuitenkaan saa olla ihan niin kuin haluaa vaan vain niin kuin sinulle sopii?[/quote]

Ymmärsit varmaan tahallasi väärin ja haluat riidellä. Tarkoitin tässä näitä ei cis ihmisiä, joilla on mielestäni oikeus toki olla ja elää kuten haluavat, ilman pilkkaa ja syrjintää. En vaan hyväksy sitä, että koko yhteiskuntaa myllätään ja yritetään tehdä sukupuolineutraaliksi. Se vaan ei ole todellisuutta. Jos tarkoitus tällä kaikella on kunnioittaa ihmisten erilaisuutta ja yksilöllisyyttä, vaikuttaa se kyllä menevän täysin päinvastaiseen suuntaan. Samankaltaistaminen on loppujen lopuksi aika kamala asia, ja lopputulos on harmaata massaa.

Vierailija
20/195 |
01.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos perinteiset isot puolueet, eli Kokoomus, SDP ja Keskusta, vähän järkiintyisivät, niin asia olisi sillä korjattu. Kokoomukseen Rydmanin linja. Vihreät eivät haitanneet vaan vain naurattivat joskus parikymmentä vuotta sitten kun olivat vain harmittomien hullujen pikkujoukko. Mutta eipä niitä ole voinut järjissään oleva moraalinen ja tasa-arvoa kannattava ihminen äänestää enää ikuisuuksiin. Haavisto ja Ohisalo onneksi sössivät niin huolella että suurin osa tajuaa tämän viimeistään nyt.

SDP ajoi Lipposen ollessa puheenjohtaja persujen turvapaikkapolitiikkaa vielä 2007 asti ja Rajamäen ollessa sisäministerinä. Sen jälkeen kun Rinteestä tuli puheenjohtaja niin mukaan pääsivät nämä misandriaa kannattavat feministit ja kaverit jotka haluvat pitää Suomen koko maailman sosiaalitoimistona.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän