Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tähdet, tähdet 2020 Official

Vierailija
01.07.2020 |

Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html

Kommentit (7209)

Vierailija
1821/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he taitavat tällä kaudella valita ihan itse biisinsä. Konsta ainakin taisi Instalivessään torstaina puhua biisivalinnoista. Kertoi, että tähän mennessä biisivalinnat ovat olleet helppoja, mutta myöhemmin saattaa tulla vaikeuksia valita kappaletta. Tästä voisi päätellä että on itse omat kappaleensa valinnut. Plus Konsta on myös sanonut ettei aio laulaa keikoiltaan tuttuja kappaleita kilpailussa, joka sekin antaa kuvan että päättää itse.

Tai sitten vain luo mielikuvaa, että esiintyjillä olisi valtaa valintojen suhteen. Niinhän aiemmillakin kausilla on puhuttu, mutta totuus ollut ihan muu. Pelkästään jo tekijänoikeussyistä ei tällaisessa ohjelmassa voi esittää mitä tahansa kappaletta, joten ainakaan täysin vapaita käsiä ei kappalevalinnoissa voi olla. Toki esiintyjiä voidaan kuunnella ja ottaa vastaan toiveita, mutta viimeinen sananvalta on maksavalla taholla eli tuotannolla. Konstan keikoilta tutut kappaleet eivät kuulu tyylilajillisesti tämän formaatin genreihin, joten ne jäävät itsestään selvästi pois tämän ohjelma puitteissa. Siitä ei tarvitse edes neuvotella.  

Konstahan vetää keikoillaan monia eri genrejä. Esimerkiksi räppiä on varmasti laulanut. Että sen ei ole itsestäänselvyys. Facebookin livekeikkoja olen itse katsonut, ja kyllä hän sielläkin esitti eri genreistä biisejä. Ei nyt tietenkään mitään oopperaa siellä laula, mutta varmasti kisan aikana on tavallisempiakin genrejä joista Konsta on keikoillaankin esittänyt.

Juu ei ole rap Konstan keikkaohjelmistoa. Aika peruspoppia ovat hänen omat biisinsä, joita keikoillaan esittää. Ei olisi lähtenyt tähän ohjelmaa, jos kaikki mahdolliset genret olisi jo keikoilla esitetty. 

Konstahan laulaa keikoillaan myös paljon covereita. Tubesta löytyy ihan videotakin, jossa on pätkiä eri biiseistä Konstan esittämänä. Laulaa muun muassa Roope Salmisen m*****kin darra-kappaletta. Ei ole ehkä hip hopia, mutta erittäin lähellä sitä.

Vierailija
1822/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä he taitavat tällä kaudella valita ihan itse biisinsä. Konsta ainakin taisi Instalivessään torstaina puhua biisivalinnoista. Kertoi, että tähän mennessä biisivalinnat ovat olleet helppoja, mutta myöhemmin saattaa tulla vaikeuksia valita kappaletta. Tästä voisi päätellä että on itse omat kappaleensa valinnut. Plus Konsta on myös sanonut ettei aio laulaa keikoiltaan tuttuja kappaleita kilpailussa, joka sekin antaa kuvan että päättää itse.

Tai sitten vain luo mielikuvaa, että esiintyjillä olisi valtaa valintojen suhteen. Niinhän aiemmillakin kausilla on puhuttu, mutta totuus ollut ihan muu. Pelkästään jo tekijänoikeussyistä ei tällaisessa ohjelmassa voi esittää mitä tahansa kappaletta, joten ainakaan täysin vapaita käsiä ei kappalevalinnoissa voi olla. Toki esiintyjiä voidaan kuunnella ja ottaa vastaan toiveita, mutta viimeinen sananvalta on maksavalla taholla eli tuotannolla. Konstan keikoilta tutut kappaleet eivät kuulu tyylilajillisesti tämän formaatin genreihin, joten ne jäävät itsestään selvästi pois tämän ohjelma puitteissa. Siitä ei tarvitse edes neuvotella.  

Konstahan vetää keikoillaan monia eri genrejä. Esimerkiksi räppiä on varmasti laulanut. Että sen ei ole itsestäänselvyys. Facebookin livekeikkoja olen itse katsonut, ja kyllä hän sielläkin esitti eri genreistä biisejä. Ei nyt tietenkään mitään oopperaa siellä laula, mutta varmasti kisan aikana on tavallisempiakin genrejä joista Konsta on keikoillaankin esittänyt.

Juu ei ole rap Konstan keikkaohjelmistoa. Aika peruspoppia ovat hänen omat biisinsä, joita keikoillaan esittää. Ei olisi lähtenyt tähän ohjelmaa, jos kaikki mahdolliset genret olisi jo keikoilla esitetty. 

Konstahan laulaa keikoillaan myös paljon covereita. Tubesta löytyy ihan videotakin, jossa on pätkiä eri biiseistä Konstan esittämänä. Laulaa muun muassa Roope Salmisen m*****kin darra-kappaletta. Ei ole ehkä hip hopia, mutta erittäin lähellä sitä.

Tubevideo on aika kaukana keikasta. t. eri

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1823/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyseinen video on kuvattu Konstan keikalta.

Vierailija
1824/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta kyseinen video on kuvattu Konstan keikalta.

Suvi Teräsniskakin on Vain Elämää ohjelmassa räpännyt, mutta ei se tarkoita sitä, että räp olisi hänen vakio-ohjelmistoaan. 

Vierailija
1825/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta on itse sanonut ettei ota keikkaohjelmistossaan olevia biisejä mukaan. Tästä oletin että siellä on myös sellaisia biisejä jotka periaatteessa ohjelmaan sopisivat. Miksi tästä piti tehdä tälläinen numero?

Vierailija
1826/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta on itse sanonut ettei ota keikkaohjelmistossaan olevia biisejä mukaan. Tästä oletin että siellä on myös sellaisia biisejä jotka periaatteessa ohjelmaan sopisivat. Miksi tästä piti tehdä tälläinen numero?

Ihan vain keskustelimme aiheesta niin kuin keskustelupalstalla on tapana tehdä. Mikä ongelma siinä nyt yhtäkkiä on? Asiallista keskusteluahan tänne nimenomaan on toivottu. 

Vierailija
1827/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käänsin neloselle ja voin vain todeta, että Mikko Harju on kyllä surkea laulaja.

Vierailija
1828/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson rokkijaksoa uusintana. Pakko pistää äänet pois Mikon esityksen ajaksi. 

Vierailija
1829/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järkyttävää määkimistä Harjulta Scorpion sin hienosta kappaleesta. Huono.

Vierailija
1830/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anni näytä maha

Vierailija
1831/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olli ei ilmeisesti tiennyt, että Ylander tekee työkseen laulamista.

Vierailija
1832/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo ja Mikko laulavat laulut tunnistamattomiksi.

Vierailija
1833/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tommi Läntinen on näistä miehistä ainut, jonka laulua voi kuunnella.

Vierailija
1834/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Järkyttävää määkimistä Harjulta Scorpion sin hienosta kappaleesta. Huono.

Onko tämä sama Harju kuin Itkuvirsikuningas 2017?

Vierailija
1835/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tommi Läntinen on näistä miehistä ainut, jonka laulua voi kuunnella.

Sehän on myös tuomarina jos Iinaa uskominen

Vierailija
1836/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olli ei ilmeisesti tiennyt, että Ylander tekee työkseen laulamista.

Taitaa kuitenkin tehdä enemmän kahvilahommia työkseen. Laulaminen ei oikein lyö leiville, kun ei ole riittävää suosiota. Ja tämä ei ollut moite Katria kohtaan. Onhan jopa Mira Luodin kuuluisuusasteella jouduttu tekemään töitä Alepan kassalla, jotta on saatu leipä perheen pöytään. 

Vierailija
1837/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta riehui lavalla raitahousuineen revitellen haarojaan. Hyvä ettei housut hajonneet.

Vierailija
1838/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konsta osallistunut Tuttu juttu -shown nauhoitukseen yhdessä vaimonsa kanssa.

https://www.instagram.com/p/CEdopncjFhj/

Vierailija
1839/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konsta osallistunut Tuttu juttu -shown nauhoitukseen yhdessä vaimonsa kanssa.

https://www.instagram.com/p/CEdopncjFhj/

Jopas nyt pukkaa Konstaa joka tuutista. Päättänyt näköjään tosissaan pistää nostetta viihdeuralleen. 

Vierailija
1840/7209 |
29.08.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvi on paras, niin hyvin veti kappaleensa, eikä tarvinnut huitoa kuin heinämies. Istui pakoillaan. Toimi. Paras naisista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kuusi