Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Leppilampihan juonsi tämän ohjelman aiemmin. Muistan viime kaudella kun mikko vaikutti olevan jossain aineissa. Sekoili puheissaan ja höpötti omituisia. Näytti myös ryytyneeltä. Ei ihme, että vaihtoivat Heikkiin
Just se Mikon outo käytös oli hauskaa. Heikki on liian leipiintynyt.
Js vaihto ei johtunut siitä vaan ihan kanavapoliittisista syistä: MIkko on Maikkarin juontaja, Heikki Nelosen.
Mä odotan Ylanderin Still of the nightia. Vetää varmasti hyvin, koska on noista kevyesti paras laulaja Tommi Läntisen lisäksi.
HesaÄijä on kyllä hauska. Vaimo kotona, Wolksvagen löytyy, kahvipärinöissä.... -juttu sai nauramaan. 🤣
Hauskaa murretta puhuu HesaÄijä.
Hesis näyttää Recklessin rumpalilta Hessu Maxxilta.
Hesaäijä osaa ainakin heittäytyä ja viihdyttää. Symppis tyyppi muutenkin.
Vierailija kirjoitti:
Hauskaa murretta puhuu HesaÄijä.
Rauman murretta.
Laittakaa lisää bassoo ja kaikua
Nyt on jo rokkikukkomeninkiä. Mutta vieläkin puuttuu se HARD
En tienny, että Hesa-Äijä on näin hyvä! :D
No, mutta onpahan mukava äijä tuo Hesa-äijä, biisivalinta mainio!
Ohoh tää HesaÄijä yllätti nyt positiivisesti!
Itse en tykkää Leppilammesta yhtään, Paasonen on ok!
Tässä ohjelmassa haetaan uskottavuutta ilmeisesti lähinnä ulkomusiikillisin keinoin.
Vierailija kirjoitti:
Laittakaa lisää bassoo ja kaikua
Samaa mieltä. Alku aina lupaava, mutta sitten vaimenee. Todellakin kaikua kehiin!
Hesaäijä näyttää sivuprofiilista Mikko Parikalta
Odotan eniten Konstaa ja Katria. Toivottavasti esiintyvät kohta!
Tommi on varmaan vähän liian omalla alueellaan että olisi esityksessä haastetta...
Hesaäijä oli mulle positiivinen yllätys, lausunta ja ääni kunnossa.
No nyt lähtee Hesaäijältä :D