Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Konstalla taas pelkkiä englanninkielisiä värssyjä kuten tähänkin asti, olisi nyt ottanut jotain suomalaista mukaan kuten muillakin, olisi ihan jees kuulla häneltä jotain suomenkielistä. Nyt menen keittämään kahvit ja jään odottelemaan niitä MENE KATSOMAAN KONSTAN YOUTUBESTA MISSÄ ON TUHAT MILJOONAA LOPUTTOMIIN GORILJOONAA SUOMENKIELISTÄ KAPPALETTA-kommentteja. Ei, en mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on jälleen viisaasti valinnut kappaleet, joissa pääsee näyttämään koko osaamisensa skaalan. Hairspray on minulle täysin tuntematon musikaali mutta kävin YouTubesta tutkimassa.
Perushelpot hitit, jotka kaikki (paitsi sinä ja muutama muu) varmasti tuntevat. Eikä Konsta niitä itse ole valinnut. Edelleenkin tuotanto hoitaa valinnat.
Edelleenkin artistit valitsevat itse biisinsä. Konsta on jo monta kertaa tästä sanonut. Instagram kommenttiinkin kun joku kysyi saavatko välitä itse biisinsä, Konsta vastasi että joo, saavat.
Höpö-höpö. Valehtelevat vain luodakseen mielikuva, että heillä on sanavaltaa. Näinhän se oli aiemmillakin kausilla, kunnes joku vahingossa lipsautti, että biisit annetaan valmiina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta on jälleen viisaasti valinnut kappaleet, joissa pääsee näyttämään koko osaamisensa skaalan. Hairspray on minulle täysin tuntematon musikaali mutta kävin YouTubesta tutkimassa.
Perushelpot hitit, jotka kaikki (paitsi sinä ja muutama muu) varmasti tuntevat. Eikä Konsta niitä itse ole valinnut. Edelleenkin tuotanto hoitaa valinnat.
Edelleenkin artistit valitsevat itse biisinsä. Konsta on jo monta kertaa tästä sanonut. Instagram kommenttiinkin kun joku kysyi saavatko välitä itse biisinsä, Konsta vastasi että joo, saavat.
Höpö-höpö. Valehtelevat vain luodakseen mielikuva, että heillä on sanavaltaa. Näinhän se oli aiemmillakin kausilla, kunnes joku vahingossa lipsautti, että biisit annetaan valmiina.
Suvikin sanoi viime jaksossa että halusi valita jaksoon suomebänkielisen biisin Fiilaten ja höyläten.
Vierailija kirjoitti:
Konstalla taas pelkkiä englanninkielisiä värssyjä kuten tähänkin asti, olisi nyt ottanut jotain suomalaista mukaan kuten muillakin, olisi ihan jees kuulla häneltä jotain suomenkielistä. Nyt menen keittämään kahvit ja jään odottelemaan niitä MENE KATSOMAAN KONSTAN YOUTUBESTA MISSÄ ON TUHAT MILJOONAA LOPUTTOMIIN GORILJOONAA SUOMENKIELISTÄ KAPPALETTA-kommentteja. Ei, en mene.
Mitä väliä sillä on, millä kielellä biisi lauletaan? Pääasia on tulkinta ja lavaesiintyminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Häh? Ensimmäisillä kausilla oli ihan selvää että eivät valitse itse ja eivät saa laulaa biisejä jotka aiemmin tuttuja. Tai joku yhden biisin optio oli, joillain suosikeiksi katsotuilla ehkä enemmän, mutta muutoin. Laura Voutilaisen esim oli välillä vaikea löytää biisiä jota ei olisi laulanut julkisesti. Jarkko Ahola ei ole esitätnyt yhtäkään biisiä, Nessun Dormaa lukuunottamatta tuon jälkeen, niin sopivia ja mieluisia ilmeisesti olivat, sanoi ihan suoraan, että ei tiedä yhtään mitä sieltä annetaan ja Waltteri Torikka laitettiin laulamaan baritonina rocktenorin hevibiisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your Song ei todellakaan ole helppo. Ja kuten Konsta (ja muut) ovat kertoneet, saavat valita itse biisinsä. Jos ei ole varma, mitä haluaa laulaa, kapellimestari auttaa valinnassa.
Vierailija kirjoitti:
Konsta muuttaa jopa lauluääntään välillä kuulostamaan alkuperäistä esittäjää. Olisi kiva jos esittäisi joskus omalla äänellään.
On laulanut omalla äänellään ja upeasti on laulanutkin erityisesti Nessun Dormassa. Ja viime viikolla ei todellakaan voinut väittää, että Konsta olisi laulanut kuin Remu. Remu ei osaa laulaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Konsta muuttaa jopa lauluääntään välillä kuulostamaan alkuperäistä esittäjää. Olisi kiva jos esittäisi joskus omalla äänellään.
On laulanut omalla äänellään ja upeasti on laulanutkin erityisesti Nessun Dormassa. Ja viime viikolla ei todellakaan voinut väittää, että Konsta olisi laulanut kuin Remu. Remu ei osaa laulaa.
Ei siinä Get Onista tartte edes osata laula............. siksihän hän sen biisin itselleen valitsikin 🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Your Song ei todellakaan ole helppo. Ja kuten Konsta (ja muut) ovat kertoneet, saavat valita itse biisinsä. Jos ei ole varma, mitä haluaa laulaa, kapellimestari auttaa valinnassa.
Jos tosiaan saavat itse valita, tämä on tosi iso muutos aiempaan, jolloin tuotanto määräsi biisit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos tosiaan saavat itse valita, tämä on tosi iso muutos aiempaan, jolloin tuotanto määräsi biisit.
Ohjelmahan siirtyi maikkarilta neloselle, joten ihan hyvin siinä olisi voinut käytännön asiat muuttua.
Itse en juurikaan kuuntele suomenkielistä musiikkia, joten ei sinänsä haittaa, mutta ihmettelen silti, ettei tällä kaudella ollut yhtäkään pelkästään suomenkielisiin lauluihin keskittyvää jaksoa. Tyyliin suomi-iskelmä, suomitango, suomipop, suomirock, tms. Etenkin kun Nelosen radiokanavista monet promoaa juuri sitä suomimusaa.
Konsta tulee saamaan ääniä naiskatsojilta tolla Your Song -vedollaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Rocketman-musikaalielokuvasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä Rocketman-musikaalielokuvasta?
Moulin Rougesta :)
Vierailija kirjoitti:
Hirvee biisi ja voin jo kuvitella, miten se on vielä hirveempi Konstan epävireisenä nasaalihonotuksena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä väliä sillä on, millä kielellä biisi lauletaan? Pääasia on tulkinta ja lavaesiintyminen.
Paljonkin väliä. Kielellä on keskeinen rooli tulkinnassa. Englanniksi on merkittävästi helpompi laulaa kuin suomeksi (tämä ei ole minun mielipiteeni, vaan ammattilaulajilta olen kuullut), vaikka olisi suomi äidinkielenä. Oletan sen johtuvan suomen kielen äänteistöstä, joka on haastavampi ja vähemmän melodinen kuin englannin.
Hanna Pakarinen on mun suosikki! Toivottavasti pääsee sunnuntaina finaaliin!
Konsta näköjään alkoi uppailemaan tähdet tähdet-vetoja omalle youtube-kanavalleen. (Tai tähän mennessä laittanut vaan take on me:n)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänne joku kirjoitti n. viikko sitten, että Konsta oli mainnut huomanneensa, että keskustelupalstoilla on paljon kirjoittelua hänestä ja hänellä olisi aiheesta sanottavaa, aikoi sanoa mielipiteensä ig-tilillään heti kun on aikaa. Minulta meni tämä ohi. Mitä Konsta lopulta sanoi keskustelupalstoista? Vai eikö ole vielä palannut aiheeseen? Kiitos etukäteen.
Ei ole toistaiseksi ottanut asiaan kantaa. Sanoi silloin ennen Soul-jakso kommentoivansa asiaa jos ehtii. Ehkä sitten ei ollut aikaa sille, tai unohti asian.
Lisään vielä, että olisi mielenkiintoista saada tietää mitä Konsta ajattelee näistä keskusteluista.
Jos on fiksu, pitää mielipiteensä keskusteluista omana tietonaan. Kukaan itseään kunnioittava julkisuudenhenkilö ei lähde lietsomaan keskustelupalstojen yms. hölinöitä, vaan pistää ne toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos, jos sattuu lukemaan. Käytän sanaa lietsoa, koska mikä tahansa kommentointi voi saada nykyisin aikaan roihahduksen. Siksi on viisasta jättää keskustelupalstat yms. omaan arvoonsa ja keskittyä ihan vain omaan tekemiseensä. Oli laji mikä tahansa, uraa saa parhaiten luotua keskittymällä tekemiseen.
Toivottavasti ei lue tätä palstaa. Sen verran rumasti osa on hänestä täällä kirjoittanut. Menee vain mielenterveys, jos alkaa näitä likakaivoja liikaa lukemaan. Tosin on sanonut, että lukee kommentteja somesta mielellään, mut ehkä siellä ihmiset on vähän kiltimpiä ku täällä.