Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Tää kausi on täys floppi!
Olen eri mieltä. Kaikki älyttömän hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi joka välissä tuota bändiä kehutaan? Eikö ole vähän ikävää artistia kohtaan kun jää aina bändin varjoon.. Ohjelman alussa jo esiteltiin bändi laajasti niin ei mun mielestä tarviis noin paljoa enää kiinnittää sen jälkeen huomiota siihen. Vai ootteko eri mieltä?
Joo. Kyl mua ainakin loukkais, kun on just antanut kaikkensa, ja sit kehutaan bändiä.
Bändissä on a-luokan muusikot. "Tähti"laulajat ovat c-luokkaa.
Vierailija kirjoitti:
Nuo ruudussa näytetyt twiitit näkyy tulevan artistien omilta kavereilta. Ja niin on maireita ja kiitosta sataa.[/quote
Niissä tuntuu olevan tiukka sensuuri. En ole missään ohjelmassa nähnyt ensimmäistäkään negatiivistä palautetta. Pelkkää imelää lässytystä. Sama TTK:ssa.
No ei ollut rock-jakso vielä, vaan hevi! Aivan eri asia...
Vierailija kirjoitti:
Päiville kävi sama kuin Annalle viime viikolla. Putosi kisasta parhaalla esityksellään.
Annan olisi pitänyt saada jatkaa.
Vierailija kirjoitti:
Illan paras kotio. Hohoho, Konsta-fanit taas vähän kasvatelleet puhelinlaskujaan.
Ja muitahan ei äänestetty ollenkaan.... Sinä näet noita Konsta-faneja joka paikassa.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tässä nyt koko ajan vitsaillaan, että joku on uhkaillut facebookissa.
Tommin ja Mikon keskinäinen vitsi.
Vierailija kirjoitti:
Päiville kävi sama kuin Annalle viime viikolla. Putosi kisasta parhaalla esityksellään.
Oli se ainakin Päivin paras esitys.
Vierailija kirjoitti:
Tää kausi on täys floppi!
Ilman koronaa tätä ei katsois kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No jääkö Tommi orkan jalkoihin? Ei jää.
No eipä vissiin, kun soittivat hiljempaa tai sitten äänitys oli hereillä. Big BrotherIn äänitys on ollut myös ihan p... ä. Saattaa olla kuvaruudussa hyvä keskustelutuokio, mutta taustalla kuuluu jonkun ripuliäänet vessasta.
😂😂😂
Vierailija kirjoitti:
Vidu! Päivi oli illan parhaimpia.
Tämä taas harmittaa.
No ei Päiviä päästetä pidemmälle kun ei ole kaupallisesti potentiaalinen tuote. Siis enempää kuin tuohon isteeseen.
Mitä Suvi ja Tommi tekee enää tuolla?! Vetävät aina jokaisen biisin ihan samalla tavalla, olipa genre mikä tahansa. Koko kausi on ihan susi muutenkin. Ottaispa Maikkari tän formaatin takas, mut niin tuskin käy, kun katsojaluvut on tällä kaudella säälittävän alhaalla.
Vierailija kirjoitti:
Paitsi että siinä hevissä vedettiin rockia, kuten rollareita ja joan jettiä, samoin kuin brittipopissa ja dancepopissa.
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ollut hard rock? Vähän turhan läheltä taas liippaa. Olisi voinut olla vaikka se musikaali tai joku ihan muu, tyylin reagge, folk tai kantri. Kantri ollut ainakin aikaisemmin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tästä ole edes twiittejä twitterissä. Ketään ei kiinnosta.
No onhan siellä, taidat katsoa väärällä häsällä. Sehän on tänä vuonna #tähdettähdet2020 eikä pelkkä #tähdettähdet.
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Tommista, mutta hän laulaa kaikki biisit samalla tavalla.
Tää kisa on vaatinut heittäytymistä Tommilta kaikkein vähiten. Oopperassa joutui pikkaisen skarppaamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nuo ruudussa näytetyt twiitit näkyy tulevan artistien omilta kavereilta. Ja niin on maireita ja kiitosta sataa.[/quote
Niissä tuntuu olevan tiukka sensuuri. En ole missään ohjelmassa nähnyt ensimmäistäkään negatiivistä palautetta. Pelkkää imelää lässytystä. Sama TTK:ssa.
Siis eihän niitä twiittejä tyyliine edes ole. Alle 20 twiittiä koko illan aikana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen aina tykännyt Tommista, mutta hän laulaa kaikki biisit samalla tavalla.
Tää kisa on vaatinut heittäytymistä Tommilta kaikkein vähiten. Oopperassa joutui pikkaisen skarppaamaan.
Ja Tommi on taas ensi viikolla mukavuusalueellaan, kun genrenä on rock
Vierailija kirjoitti:
Illan paras kotio. Hohoho, Konsta-fanit taas vähän kasvatelleet puhelinlaskujaan.
Voitko lopettaa tuon lapsellisen "Konsta-fanien" vainoamisen? Minä kannatan Konstaa, mutta Päivi oli minusta tänään paras. Ketään en äänestänyt tällä viikolla. Äänestitkö itse Päiviä?
Mistä tämä rock'n'roll-teema putkahti? Rockabillyä laajennettiin?