Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Hauska tää Tempo-biisi vaikka en oo koskaan ennen kuullutkaan 😀
Vierailija kirjoitti:
En edes muistanut, että Jannika on joskus osallistunut tähän ja tullut toiseksi. Millä kaudella hän oli, muistaako joku?
Kausi 4 eli se, jolloin Pete Parkkonen voitti. Wikipedia muisti :)
Mikä biisi tällänen on?! En ole ikinä kuullutkaan.Vaikuttaa aika yksinkertaselta paskal ta.
Itse en voi sietää tyhjäpää-Hautalaa, mutta ignooraan vaan sen hölinät.
Päivi näyttää hyvältä nahka-asussaan. Ärsyttää vaan tällainen konemusiikki. Bändikin on heivattu jonnekin taakse.
Onpas tyhjänpäiväinen jumputus tämä Päivin esittämä biisi. En toivottavasti kuule enää ikinä.
Ei ollut hyvä, odotin Movetronia minäkin.
Tällästä jumputustahan dancepop on. Ite tykkäsin Päivin esityksestä!
Vierailija kirjoitti:
Itse en voi sietää tyhjäpää-Hautalaa, mutta ignooraan vaan sen hölinät.
Ignooraus olisi monelle hyvä taito. Ettei tarvitse takertua joka kommenttiin joka itseä ärsyttää.
Jannika B:ltä playback esitys.
Tempo sopi Päiville tosi hyvin.
Ihan jees, mut ei hän tanssinut.
Koreografiaa sikana, sanoi Hautalakin.
Laulajan pitäisi olla pääosassa, ei noitten tanssijoitten. Päiviä ei edes näkynyt tuon tanssiarmeijan seasta.
Taas kiiltää meikki. Voisi laittaa meikkaajan ulos!
Olen tuomarien kanssa samaa mieltä. Päiviltä liian pliisu esitys hänen taustansa huomioiden.
Vierailija kirjoitti:
Hauska tää Tempo-biisi vaikka en oo koskaan ennen kuullutkaan 😀
Tämä kappale on joskus ollut yhdessä tv-mainoksessa.
Apua 😩 mä en kestä näitä mainoskatkoja. Grrrrrrr...
Oispa ollut "hauska", jos Päivä olisi vetänyt Movetronia. Ysärilapsena olisin kyllä oikeastikin nauttinut siitä nostalgiapläjäyksestä.