Tähdet, tähdet 2020 Official
Uudet kisaajat julkistettu: Suvi Teräsniska, Tommi Läntinen, Mikko Harju, ABREU, Konsta Hietanen, Hanna Pakarinen, Leo Stillman, Pandora, HesaÄijä ja Katri Ylander. Tuomaristossa Anni Hautala + Mikko Kuustonen + vaihtuva henkilö. Juontaja Heikki Paasonen.
https://www.is.fi/viihde/art-2000006558118.html
Kommentit (7209)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ensi sunnuntain vieraileva tuomari, eli Genreguru, julkistettu! Kuka arvaa? En ainakaan minä osannut arvata oikein (toivoin Brunilaa).... No, tässä tulee:
"Kausi 1. Jakso 4/10. Brittipop. SUORA LÄHETYS! Tähtiartistit vetävät suorassa lähetyksessä brittipopin helmiä! Jaksossa esiintyy sekä tuomaroi Maija Vilkkumaa! Lähetyksen päätteeksi vähiten ääniä saanut kilpailija joutuu jättämään kisan."
Miten Maija liittyy brittipoppiin? Hänhän laulaa suomeksi. Soittiko esimerkiksi se Maijan entinen bändi (Tarharyhmä?) brittipop-vaikutteista musiikia? En tunne heidän tuotantoaan.
Maijan tuomaroinnin ymmärrän sikäli, että on kytköksiä Neloseen (Vain elämää, Radio Aallolla on myös mainostettu ahkerasti joitain Vilkkumaan musaan liityyviä kampanjoita). Maijan mies Mikko Kosonen on myös yksi Tähdet tähdet -bändin näkyvimmistä jäsenistä (kitaristi).
Eiköhän vierailevana tuomarina voi olla kuka vain, joka tietää aiheesta jonkinverran.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt on ensi sunnuntain vieraileva tuomari, eli Genreguru, julkistettu! Kuka arvaa? En ainakaan minä osannut arvata oikein (toivoin Brunilaa).... No, tässä tulee:
"Kausi 1. Jakso 4/10. Brittipop. SUORA LÄHETYS! Tähtiartistit vetävät suorassa lähetyksessä brittipopin helmiä! Jaksossa esiintyy sekä tuomaroi Maija Vilkkumaa! Lähetyksen päätteeksi vähiten ääniä saanut kilpailija joutuu jättämään kisan."
Miten Maija liittyy brittipoppiin? Hänhän laulaa suomeksi. Soittiko esimerkiksi se Maijan entinen bändi (Tarharyhmä?) brittipop-vaikutteista musiikia? En tunne heidän tuotantoaan.
Maijan tuomaroinnin ymmärrän sikäli, että on kytköksiä Neloseen (Vain elämää, Radio Aallolla on myös mainostettu ahkerasti joitain Vilkkumaan musaan liityyviä kampanjoita). Maijan mies Mikko Kosonen on myös yksi Tähdet tähdet -bändin näkyvimmistä jäsenistä (kitaristi).
Eiköhän vierailevana tuomarina voi olla kuka vain, joka tietää aiheesta jonkinverran.
Näköjään voi. Toki onhan siellä vakiotuomarinakin henkilö joka tietää aiheesta jonkin verran. Ainakin sen verran, että erottaa toisistaan laulun ja tanssin. Kantrijaksossa minä olen tuomarina, koska tiedä, että Johnny Cash on kantrilaulaja ja sillä on usein päässä cowboy-hattu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näköjään voi. Toki onhan siellä vakiotuomarinakin henkilö joka tietää aiheesta jonkin verran. Ainakin sen verran, että erottaa toisistaan laulun ja tanssin. Kantrijaksossa minä olen tuomarina, koska tiedä, että Johnny Cash on kantrilaulaja ja sillä on usein päässä cowboy-hattu.
Eiks ohjelmassa olla painotettu, että tämä on vain hauskanpitoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Swoman kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin uskomatonta kuin se onkin, tuo on täysin totta. Enpä olisi ennen eilistä uskonut, että joku päivä sanon Hanna Pakarisen päihittävän "oikeat" rapmuusikot heittämällä. Ei toki kaikkia.
Oli kyllä Hannalta ensimmäinen onnistuminen tässä kisassa. Mikäköhän siinä on, että Hanna oli Idolsissa parhaimmillaan, vaikka oli täysi aloittelija ja ilmeisesti nyt kuitenkin on ollut lähes jatkuvasti ammattimuusikkona, mutta taso vain tipahtanut.
Vaikkapa Katri Ylander on parantanut paljon sitten Idolsaikojen, vaikka tämä rappi ei oikein sujunutkaan.
Päivi Lepistö on ollut kyllä kova pettymys, ehkä se ei osaa laulaa kuin omia piisejään.
Oon jotenkin vahvasti erimieltä kanssasi. :)
Ota huomioon, että Hanna ei ole nyt mukavuus-alueellaan millääntavalla.Katri räppäsi hyvin, mutta modernimmalla tavalla (kuten kuin Yona- Nättii eipä kappaleen kaltaisesti).
Päivi mielestäni laulaa helkutin hyvin, mutta omalla tyylillään.
En ole nyt varma tulkitsinko tekstiäsi vähän rivien välistä, mutta kerroinpahan omat näkemykseni.
Hän kehui Hanna, joten siinä mielessä ehkä ymmärsit väärin. Katri taasen ei räpännyt millään tavalla. Räp on puhetta biitin tahtiin. Katri lauloi koko kappaleen läpi.
Jos ei voi räpiksi sanoa niin jotakin hip hopin osa-aluetta Katri veti.
Juu, sellaista ihan itse keksimäänsä poplauluhiphopia. Pyhimys ei kehdannut sanoa, ettei edes tunnistanut biisiä omakseen muuten kuin sanoista.
Mä taas toivon tosta tyylistä tulevan isompi IN.
Mäpäs tykkäsin Katrin esityksestä kovasti.
Kiva, että tykkäsit. Minustakin se kuulosti hyvältä, vaikka ei ollutkaan hip hopia tai räppiä. Katri osaa kyllä laulaa. Kun puhtaasti laulua tarkastellaan, vain Suvi menee taidollisesti Katrin edelle. Esiintymisessä ja heittäytymisessä molemmilla vielä rutkasti petrattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta voi hauskanpidossakin joku taso olla. Maikkarilla tuomarit sentään oikeasti liittyivät ko. genreen eivätkä vain olleen laulaneet joskus jotain musiikkia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, mutta voi hauskanpidossakin joku taso olla. Maikkarilla tuomarit sentään oikeasti liittyivät ko. genreen eivätkä vain olleen laulaneet joskus jotain musiikkia.
Samaa mieltä. Eihän tota kiinnosta katsoa, jos toi on vain pelleilyä.
Katsoin Konstan esityksen uudestaan. Konsta taisi eläytyä biisin tunnelmaan melko vahvasti. Esityksen jälkeen näytti poissaolevalta, kuin rooli olisi jäänyt edelleen päähän. Mutta se on hyvä merkki, merkki siitä että Konstan on helppo eläytyä biisiin kuin biisiin.
Sinänsä saavutus, että Anna Abreullakin on noin paksut reidet vaikka o jotain 150cm. Maaninen katse kun vetää Joan Jettiä, ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin Konstasta unta, voisi tulla useamminkin uniin... Ihme tyyppi, ihastuttaa, riitauttaa ja tunkeutuu uniin. :D
Kyllä on naurattanut nää Konstasta riitelyt :D Konsta on ihan normaali ja symppis tyyppi ja silti siitä saa riidan aikaseks:D
Haluaisin nähdä hänen ilmeensä, jos eksyy tänne ja huomaa olevansa eniten keskustelua aiheuttanut tyyppi. :D
Onko tätä Konsta se Poika ja ilves? Onpa seksikkääksi kasvanut.
Miksi Maija Vilkkumaa on brittipop-jakson genreguru/tuomari? Mitkä perustelut? On kuunnellut brittipoppia paljon nuoruudessaan? Sekö riittää?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Maija Vilkkumaa on brittipop-jakson genreguru/tuomari? Mitkä perustelut? On kuunnellut brittipoppia paljon nuoruudessaan? Sekö riittää?
Nelosen suosiossa. Se riittää. Ihan yhtä paljon hän on brittipopin guru kuin Anna Puu 80-luvun popin guru.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hänessä on kaikki kohdallaan. Toivottavasti tämä kisa poiikii hänelle radiosoittoja ja keikkoja yhä enemmän!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä. Hänessä on kaikki kohdallaan. Toivottavasti tämä kisa poiikii hänelle radiosoittoja ja keikkoja yhä enemmän!
Ei kuitenkaan liikaa töitä, että ehtii olla lastensakin kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kuitenkaan liikaa töitä, että ehtii olla lastensakin kanssa.
Tänä syksynä hänellä on kyllä todella paljon töitä. Lähes joka arkipäivä Salkkareita, lauantaisin keikkaa ja sunnuntaina Tähdet tähdet-live. Ei varmaan paljoa kerkiä kotona aikaa viettämään. Toivottavasti ei uuvu.
Onpas Konstan omat kappaleet melankolisia. Ainakin Hullu, Uskollinen ystävä, ja Tie. Vaikea uskoa että nuo kappaleet on noin positiivisen persoonan kynästä. Mutta hyvä että kirjoittaa myös rehellisesti tuollaisista aiheista.
Olisi joku voinut ottaa rap osioon jonkun old school kunnon räpätyksen.
Eikö Hanna Pakarinen enää aja trukkia vai ajaako trukkia HElsingissä? Millä se herrajesta elää, ei musiikilla ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko kukaan saanut missään vaiheessa selvää Tinnin takahuonehaastatteluista? Hirveä sekoilu ja koheltaminen päällä jatkuvasti. Joutaisi pois ohjelmasta tai tilalle joku sellainen, joka osaa puhua ja kykenee haastattelemaan edes yhden kysymyksen verran.
Tinni on kyllä niin täysin turha tuolla. Johan se häiritsee noiden artistienkin keskittymistä. Pelkäänkin, että Tinni tulee saamaan vielä enemmän aikaa tuolle tyhjänjorinalle, kun väki vähenee.
ahahah vai että vilkkumaa brittipop-jakson tuomarina :D oopperassa on sitten varmaan se saara aalto.